BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 23:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] brak ciśnienia na jednym cylindrze 318is
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 02:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: SÂłupsk
Witam wszystkich!!! zaczne od tego ze silnik chodzi rowno normalnie sie wkreca ,troche rzezi zimny przy dodawaniu gazu i pali w granicach 0,5 -1 litra oleju na tysiac kilometrow .Ostatnio mu sprawdzalem cisnienie i okazalo sie ze pierwsze 3 cylindry maja po 14,5 a czwarty ten od kabiny ma tylko 5 :( .Co o tym sadzicie ?? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Dolnyslask
mogły Ci złapac pierscienie (zapieczone) a jak jest z temperatura powiedz mi??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
też obstawiam pierścienie to by tłumaczyło także pochłanianie oleju...

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: SÂłupsk
z temperatura wszystko wporzadku a dosyc ostro jezdze .tylko slysze dziwny dzwiek do tego jakby z gory silnika wrecz z kolektora bardzo podobny do tego http://www.youtube.com/watch?v=8_wHGoQN1XA ale nie tak glosny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 86
Lokalizacja: Namysłów
Moje BMW: e30=>e36=>e46
Kod silnika: N47
Wg mnie to na 90% wypalony zawór głowicy!! jeździsz na gazie?? ... wydaje mi się jedynym wyjściem rwanie głowicy :( :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: SÂłupsk
nie jezdze na gazie ,tez tak mi sie wydaje ale przy pomiarze kiedy dolalem oleju do gara bez cisnienia to podbilo do 10 bar .czekam az sie troche cieplo zrobi i rozbieram .mysle ze zakonczy sie na zmianie pierscieni i regeneracji glowicy .pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 14:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jezeli podbiło ciśnienie po dodaniu oleju to wskazywałoby na pierscienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL