BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Szuranie/tarcie podczas dynamicznego przyspieszania
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 16:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
Otóż podczas dynamicznego przyspieszania od pewnego przedzialu obrotów słyszę szuranie/tarcie w okolicach drążka zmiany biegów dzieje sie to tylko na niezbyt równej drodze nr 7 jak wjade na równa nowa droge jest normalnie.
Czy dopuszczalny jest luz na wale? (mozna go troche przekrecic wokół własnej osi)


Ostatnio edytowano 18 stycznia 2009, 16:29 przez zoltecek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
nikt nic nie wie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 13:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie jest dopuszczalny widoczny luz na wale ani na żadnym innym elemencie układu napędowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 14:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 737
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39 525iaT, E46 325
Kod silnika: M54B25
Hmm a zaglądałeś pod spód czy wygłuszenie nad wałem się nie odkleiło? Być może opadło i na nierównościach ociera o wał? tak sobie spekuluje... :]

_________________
e///M-tuzjasta :)

E46 323i --> SPRZEDANY

E36 316i Compact --> SPRZEDANY

E36 320i Coupe --> SPRZEDANY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 22:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
jak sie sprawdza ta podpore wału? moze jakies foto zebym wiedział o co chodzi?
co do tarcia osłony to nie ma takiej mozliwosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 10:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
przyczyna była urwany uchwyt tłumika który warczał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL