BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 17:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z korkiem odpowietrzania przy chłodnicy
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 11:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
Panowie mam problem podczas zakladania chlodnicy do bmw e 36 ukrecil sie korek od odpowietrzania,prosze was o jakies sugestie dotyczace tego problemu,oprocz tkich jak kup nowa......

_________________
zico


Ostatnio edytowano 23 stycznia 2009, 11:16 przez zico23, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 12:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 737
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39 525iaT, E46 325
Kod silnika: M54B25
KUP NOWY KOREK:) skleić się tego nie da, będzie wybijać. Wykręć pozostałość korka z chłodnicy i do ASO(oczywiście innym autem:)), taki interes do E36 kosztuje 10zł, nie ma się co szarpać tylko kierunek najbliższy salon BMW.
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 12:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Jak mozna ukrecic korek od odpowietrzania? jak za mocno wkrecisz on przeskakuje, trzeba dokrecic z wyczuciem zeby nie przeskoczyl, nie widze mozliwosci ukrecenia.

Koszt korka w ASO to okolo 5-6pln

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 16:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
mongooes napisał(a):
Jak mozna ukrecic korek od odpowietrzania? jak za mocno wkrecisz on przeskakuje, trzeba dokrecic z wyczuciem zeby nie przeskoczyl, nie widze mozliwosci ukrecenia.


tez nie widziałek dopuki sam nie ukreciłem .... widocznie cos w nich jest bo mi sie przy odkrecaniu ukrecił :zdziwko: a nie uzywałem jakiejs wiekszej siły ...

Ja dobrałem motalowa srobke tylko ciezko takowa dorwac bo tam gwint jest nietypowy ale mnie sie udało to i tobie sie uda :) jedynie co jest utrudnieniem to odpowietrzanie bo w metalowej srobie nie ma "rowka" ale wszystko da sie zrobic :) jednak nie polecam takich alternatyw bo moze to sie zle zakonczyc np. metalowa sroba nie przeskoczy tylko zerwie gwint a wtedy chłodnica do wymiany :P

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 23:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
mongooes napisał(a):
Jak mozna ukrecic korek od odpowietrzania? jak za mocno wkrecisz on przeskakuje, trzeba dokrecic z wyczuciem zeby nie przeskoczyl, nie widze mozliwosci ukrecenia.

Koszt korka w ASO to okolo 5-6pln



Polak potrafi ;d

moj brat tez ukrecil


Ratuje Cie ASO badz alegro . Widzialem tam niedawno

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 02:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Ja u tego Pana kupowalem

http://www.allegro.pl/item527502157_ory ... a_bmw.html

A co do ukrecenia...to nawet sie nie obejrzalem...i tak jak kolega wyzej mowi...nie przylozylem prawie zadnej sily...i chrup...po odpowietrzniku... :wstyd:

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 21:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 737
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39 525iaT, E46 325
Kod silnika: M54B25
Ja również pisze ze swojego doświadczenia, ukręciłem przy wymianie płynu zaraz przed trasą, próbowałem klejenia ale i tak wybijało, 200km udało się zrobić z ubytkiem płynu, szybki zakup, odpowietrzenie i jest cacy:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL