BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 07:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2008, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 142
Lokalizacja: UK
Moj poprzedni 525Td też miał EGR i także miał chłodniczkę oleju. Moim zdaniem różnice tkwią w intercoolerze i innych mapach wtrysków bo różnica w ilości koni nie wskazuje na nic więcej. Ot tyle da się wycisnąć po dołożeniu intercoolera i zmiany map. ;)

_________________
100% Benzyny w ÂżyÂłach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2008, 16:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Niko330 napisał(a):
Moj poprzedni 525Td też miał EGR i także miał chłodniczkę oleju. Moim zdaniem różnice tkwią w intercoolerze i innych mapach wtrysków bo różnica w ilości koni nie wskazuje na nic więcej. Ot tyle da się wycisnąć po dołożeniu intercoolera i zmiany map. ;)


No to sporo się wyjaśniło.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2008, 21:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
kurde masz dośc zadko spotykany silnik w tej budzie :) róznica tkwi tak jak koledzy piszą wyzej intelcooler + inny program w kompie

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2008, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
i tu rodzi się pytanie czy opłaca się go ztedeesować? :)

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 00:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
to juz od ciebie zalezy :) niejestem na 100 % pewny ale TDS ma inną chłodnice wody ze względu na umiejscowiony intelcooler > pozatym na tabliczce znamionowej oraz w karcie pojazdu juz pozostanie TD wiec przy sprzedazy mogą byc problemy

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 08:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
nikt nie musi wiedzieć że takie modyfikacje.. jakby ktoś zauważał różnice to mówisz: panie to diesel, diesel zawsze lepszy niż benzyna :)

i co to to troche racji jest ;)

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 10:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Moje E39 jest z 99r i tez mam wlasnie TD nie TDS-a i z tego co ja wiem to nie rozni sie od tdsa tym ze nie ma intercoolera tylko pompa wtryskowa i innym programem w kompie chociaz na 100% pewny nie jestem.Ale z tego co wiem TD jest bardziej zywotny i mniej awaryjny niz TDS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 15:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 503
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: 540i
Kod silnika: M62/TU
ja też mam e39 td z 1999r,mam 115KM ale jeździłem tdsami i scigałem sie dla poruwnania Nie Ma Różnicy!!! tak samo jedzie tyle samo pali ;)
td też ma chłodnice oleju a nie ma intercoolera,na pierwszy rzut oka motor ten sam
pozdro

_________________
Obrazek
BmwMotorsportKlub.eu Lubelski Klub Bmw;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 17:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Zapix007 napisał(a):
tylko pompa wtryskowa
jest taka sama
a wogóle po ile kotlety

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
:)


Ostatnio edytowano 21 lutego 2010, 17:48 przez grand, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 16:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
grand napisał(a):
tak na boku to pewnie większość z Nas nie miała świadomości istnienia w E39 525td
wiele osób niepotrafi rozróznic TD od TDS -a duzo osób w ogłoszeniach podaje silnik TDS moc 143 km a pod maska TD 115 ale to juz inna bajka

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Lokalizacja: W-wa
Ja również się przyłącze, skoro te modele są rzadkie to muszę się pochwalić, że miałem wyjątkowy model 525TD i za Chiny nie jestem w stanie dojść na czym polega różnica między TDS'em (prócz oznaczenia i mocy), chyba tylko na tym
Zapix007 napisał(a):
(...)bardziej zywotny i mniej awaryjny niz TDS.
Nawet przepływomierze mają takie same.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 16:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Blazer napisał(a):
Nawet przepływomierze mają takie same.
tak ale wychodziły silniki z oraz bez przepływki :) a zasadnicze róznice pomiedzy tymi silnikami to :
1 > intercooooooooler
2 > turbospręzarka
3 > komputer silnika
4 > wtryskiwacze ale na 100 % niejestem pewny

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 16:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
Panowie mam pytanko ,chce kupic e 36 325 tds, powiedzcie cos o tym aucie oplaca je sie kupowac?? bo slyszalem rozne opinie i juz sam nie wiem :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
conway87 napisał(a):
Panowie mam pytanko ,chce kupic e 36 325 tds, powiedzcie cos o tym aucie oplaca je sie kupowac?? bo slyszalem rozne opinie i juz sam nie wiem
o matko poszukaj

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
o matko poszukaj

DZIEKI ZA POMOC, ALE SIE WYSILILES :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 21:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
co do tych osiągów które mają być takie same to chyba nie do końca...
fakt że nie najgorzej jeździ, no ale różnica 30 koni, robi swoje
co widać po nominalnych wartościach przyspieszenia do 100km/h 9 sek a 12 to różnica... i prędkość maksymalna ~200 oraz ~210... plus 50 NM różnicy momentu obrotowego..



no dobra.. co Wy na to: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

właśnie przeglądałem elementy chłodzące do 525td e39...

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 21:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
k_w_ napisał(a):
ale różnica 30 koni, robi swoje
co widać po nominalnych wartościach przyspieszenia do 100km/h 9 sek a 12 to różnica... i prędkość maksymalna ~200 oraz ~210... plus 50 NM różnicy momentu obrotowego..
uwierz lub nie ale jezdziłem kilkoma TD oraz TDS i wiele TD objerzdzało TDS-a kondycja silnika ma tu decydujące znaczenie

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Róźnice pomiędzy 2.5td a 2.5tds
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Sochaczew
Piszesz chyba o jakiś Padakach TD nie ma startu do TDS'a


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Róźnice pomiędzy 2.5td a 2.5tds
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 18:53 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5123
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
ProCeed


Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Niezły kotlet... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL