BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zmiana zegarów 1.6 bez obrotomierza na od IS-podejdzi
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 15:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
Witam

Mam zegary w 1.6 bez obrotmierza- kupilem zegary od 1.8 IS czy mi to podejdzie i bedzie dziala normalnie czy bedzie oszukiwal predkosciomierz albo obrotomierz???


albo cyz w ogole nie bedzie chodzic??

pytam teraz...bo oficjalnie dowiem sie w przyszla sobote ...jak zaczne montowac

pozdrawiam


Ostatnio edytowano 30 stycznia 2009, 16:46 przez 12345Artur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
w 1995 roku był lifting zegarów... różniły się graficznie, nie było litrów, tylko podziałka 1/2 1/1 itp.

Zmieniało się też wyskalowanie prędkości max więc nie był bym pewien

http://www.allegro.pl/item530033613_bmw ... egary.html

może ci potem prędkościomierz przekłamywać...

Były też wersje z zegarkiem :]
http://www.allegro.pl/item538428375_lic ... 6_1_8.html

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 16:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
no to jest tak mam fabrycznie przed liftingowe z zegarkiem


rozchodzi sie o montaz przedliftingowych z obrotomierzem i ekonomizerem od ISa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 17:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
12345Artur, kiedyś czytałem że są 2 podziały zegarów na 4 cylindrowe i 6 cylindrowe. Czyli te z IS'a powinny pasować

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: PiĂączĂłw
mi się wydaje że będzie oszukiwał inna moc całkiem inaczej wyskalowane liczniki tak że nie wydaje mi się żeby wskazania na licznikach pokrywały się z rzeczywistością ale poczekajmy na opinie bardziej doświadczonych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 16:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
na letnich oponach - w pomiarach z nawigacja licznik ten oryginalny mi oszukiwal 5km/h tylko nie wiem wktora strone w stosunku do nawigacji.

zmierze jeszcze raz nawigacja predkosc na zimowkach - zobaczymy jaki blad duzy w stosunku do nawigacji
a jak zaloze w sobote zegary od ISa to zmierze znow z nawigacja na tych zegarach i zobacze jak smiga - jak bedzie blad taki sam tzn ze chodzi zegar dobrze a jak bedzie wiekszy blad w ktoras strone...to ojjj niedobrze ale zobaczymy

poki co zbieram opinie-werdykt oficjalny w sobote:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 18:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: PiĂączĂłw
is ma wyskalowany inaczej licznik tak ze np jak na tym starym będzie pokazywało 100 km/h to przy tym z is może być 120 km/h najlepiej porównaj tarczę zegarów w jakim miejscu są rozlokowane cyfry jeśli w innych to na pewno będą złe wskazania na tych zegarach. Cały mechanizm jest zestrojony z danym wzorem tarczy. Takie jest moje zdanie. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
a moje zdanie wynika z sygnalu sygnal sie nie zmienia i zegary sygnalu nie obrabiaja tylko komputer podobno to robi.

Sygnal z kompa jest tylko pokazany w formie graficznej dla uzytkownika.
przestudiowalem wszystkie mozliwe warianty-ma zatrybić -ale czy aby napewno sie tak stanie....sie okaze

rozwieje wszystkie wątpliwosci juz w sobote :super:


najwyzej jak nie wyjdzie to trudno...heh


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: PiĂączĂłw
ale czy sygnał o prędkości nie jest przekazywany za pomocą linki jak w innych autach ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:49 
Pierwszy lepszy radar i masz sprawdzone :]


A tak poważnie, mi się wydaje, że będzie ok.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
nie ma linek w e36:P

to raz


a dwa -jego oszukiwanie sprawdze jak juz pisalem nawigacja-przelicze roznice miedzy pokazywaniem nawigascji a starym zegarem

pozniej przejade sie na nowym zegarze z nawi i zobacze czy jest taki sam blad czy wiekszy/mniejszy

:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 00:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: PiĂączĂłw
hm nie ma linek ciekawe dotychczas jak się bawiłem to zawsze je spotykałem w innych autach w e36 jeszcze nie rozbierałem hehe ale widzę że jakies ciekawsze rozwiązanie jest :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 15:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
w e36 na 100% jest normalnie impuls z kompa wysylany do zegarow
i nie ma linki, tak samo mialem w poprzednim peugeocie 605 po lifcie. (przed liftem mialy jeszcze linke te modele hehe :D )
uwierz kolego ze jezeli chodzi o wyciaganie zegarow to te z linka perfidnie sie wyciąga w porownaniu do tych bez linki:) tu sa 2 albo 3 kostki (nie pamietam juz dokladnie) i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: PiĂączĂłw
no to możliwe że wszystko będzie ok po wymianie czego życzę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 21:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
sie okaze ;) nie dziekuje :P

zapewne pochwale sie wynikami pracy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 16:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
zegary juz zamontowane!!! wszystko hula elegancko. jestem zadowolony z tej przemiany hehe :) za chwile foto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 16:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
Oto stare zegary:
Obrazek

a to nowe po zamontowaniu i odpaleniu auta :

Obrazek


Wszystko smiga z czego jestem zadowolony. Predkosciomierz nie klamie, ekonomizer śmiga , obrotomierz dziala. Wszystko tak jak wymarzylem hihi :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 17:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Czyli dobrze czytałem :hurra:

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] zmiana zegarów 1.6 bez obrotomierza na od IS-podejdzi
PostNapisane: 23 kwietnia 2011, 16:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e36
a to wystarczy kupić odpowiednie zegary i wpiąć nowe w miejsce starych wtyczek i śmiga? Mógłbyś jeszcze raz pokazać te zdjęcia bo już nie działają:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] zmiana zegarów 1.6 bez obrotomierza na od IS-podejdzi
PostNapisane: 27 kwietnia 2011, 15:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Lubin
Widzę, że nawet wśród archeologów są miłośnicy BMW...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL