BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problemy z odpalaniem
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 09:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
525TDS e 34 i oczywiscie problemik,zaczelo sie kilka dni temu,wczesniej nie bylo zadnych problemow.... rano jak auto jest zimne mam problem z odpaleniem,rozrusznik zaczyna krecic ale po kilku obrotach jakby sie przycinal i nie kreci silnika, zanim odpale trwa o jakies 5 minut ale nie o to chodzi, jak juz rozrusznik zalapie to silnik zaczyna krecic ale tak jakby nie dostawal paliwa,prawie pali ale musze go przytrzymac na rozruszniku i dodac gazu zeby zatrybil. jak juz odpali to wszystko jest ok,pozniej w ciagu dnia nie mam problemow nawet jak jest zimny...co moze byc?? zaplon,rozrusznik czy moze cos jeszcze???????? pomozcie..


Ostatnio edytowano 26 stycznia 2009, 10:26 przez asterix__25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 16:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
zimom trzeba często tankować do pełna bo się woda zbiera (skrapla). może to wina tego.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 17:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Też miałem podobnie, dwa razy. Raz to były zużyte świece żarowe, a drugi jak kolega wspamnial brak paliwa albo woda :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 18:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
stawiam na przepalone swiece zarowe a rozrusznik jak odbija to chyba sie powoli konczy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
nigdy nie schodze ponizej pol zbiornika z paliwem a swoiece byly wymienione w grudniu,apropos paliwo leje tylko najwyzszej jakosci na dobrych stacjach...asterix__25


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Lokalizacja: Tomaszew
a może paliwo się cofa? a filtr paliwa wymieniłeś??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Jednak stara powiedzenie co do tych silników się sprawdza..


Przejrzyj świece żarowe i sprawdź automat przy rozruszniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
U mnie Asterix__25 było to samo, co się okazało jakiś idiota wcześniej remontował rozrusznik i nie było 3 koła planetarnego i do tego szczotki byly wytarte do bólu.U ciebie mogą być to szczotki,chyba że miałeś taki remont jak u mnie wyżej i też w nim coś brakuje. Napisałeś takie objawy jakie ja miałem, prawie identycznie.Naprawde mały remont rozrusznika i auto pali na dotyk , mróz czy nie mróz :D nie wiem czy to akurat jest u ciebie tak jak u mnie ale podejrzewam ze tak.

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 18:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Przychylam się do teorii przedmówców. Zrób remont rozrusznikowi. Diesel to nie benzyna i byle "par............par................par" rozrusznika nie odpali silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 18:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
nidhhog, co masz na mysli " stare powiedzenie na temat tych silnikow sie sprawdza " ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 22:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
Mialem robiony generalny remont silnika w szwecji we wrzesniu bo padl mi rozrzad,nastepnie robilem przeglad techniczny z wymiana wszystkich plynow i filtrow w aucie w autoryzowanym serwisie BMW w gdyni na hutniczej zreszta jak zwykle, sprawdzili auto szczegolowo przed wyjazdem(czesto jezdze do skandynawii) wszystko bylo w jak najlepszym porzadku... sprawdzone wszystko,wymienione plyny,filtr paliwa swiece, jak co roku. generalnie silnik jest praktycznie nowy,nowa pompa wody,wspomagania,paliwowa, wymieniony rozrzad,glowica tloki turbina....i wiele innych...poplynalem jak za druga taka ale mam sentyment do niej :] .......... ale sprawdze filtr paliwa i rozrusznik....dzieki za wskazowki.tu gdzie jestem brak serwisu bmw... :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 12:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
cgyba znalazlem przyczyne tego ze auto nie chce zapalac....zalozylem kawalem przezroczystego przewodu i zauwazylem ze jak przekrecam kluczyk to nie pompuje mi paliwa ....prawdopodobnie pompka paliwa w z biorniku paliwa,ale nie jestem pewien... jak ja wymienic?? pomozcie..... moje bmw to kombi 525 tds 97*


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Trudności z odpalaniem
PostNapisane: 13 lutego 2009, 21:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Moje BMW: 1994r. 2,5TDS
Witam
Też mam podobny problem co kolega autko raz pali idealnie a czasem za 2 czy 3 razem coż to może być ?? slyszalem że te typy silników tak maja i że na dłuższa metę tego nie da sie zlikwidować. No i z rozrusznikiem też zaczęły się od niedawna takie problemy ale pewnie się kończy i trzeba go zregenerować :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 22:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
MSPedros, ten typ tak nie ma, to po prostu pompka paliwa w baku Ci pada ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 23:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Moje BMW: 1994r. 2,5TDS
DZiekuje Marcellchen, a mam pytanie a to jest mozliwe ze ona od prawie 3 lat tak szwankuje?? Autko mam wlasnie tyle czasu i od zawsze sie tak dzieje. Wiem że koleś który przede mną nią jeździł wlał ropę z olejem jakimś silnikowym a do tego spalonym bo jak czyscilem bak to bylo tam pelno szlamu. Wymienilem filtr paliwka 2 razy i lipa niekiedy pali elegancko a niekiedy tak jak pisalem wcześniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL