BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 14:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Uszczelka wymieniona głowica z planowana wyrzuca wode
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
Witam mam taki problem z moja bmw E34 wymieniłem uszczelkę pod głowicą z planowałem głowice a i tak mi wyrzuca wodę z chłodnicy . A do tego jak wykręcę świecę to z 2 i 4 cylindra leci para co by wskazywało na to ze pobiera płyn z obiegu i jest na tych cylindrach mała kompresja obawiam się ze poszedł mi blok miał ktoś może taki przypadek ? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
a czy sprawdzales dokladnie glowice?
moze jest peknieta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
a jaki masz silnik kolego????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jak pisze kolega czy głowica była sprawdzana na szczelność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
Głowica była dawana do sprawdzenia szczelności i wykazało ze jest szczelna .

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
silnik 520i 12v 1991rok

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
no i u mnie bylo to samo myslalem ze uszczela zmienile a tu dalej nic okazalo sie ze peknieta tyleja na pierwszym cylindrze, wiec kolego moze byc to samo. a dostala troche po tyleczku??? :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
w takim razie może faktycznie blok walnął?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
A ile może gdzieś kosztować wymiana tulei w bloku ? :(

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 23:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: KoÂło
tulei w tym silniku sie nie wymienia chyba. musisz postarac sie o dobry silnik. tak bedzie lepiej. nawet sam dół dobry znajdz bo góre masz ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 08:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
wymienia sie kolego ale malo kto to robi bo to sie nie oplaca lepiej kupic sam dol w ladnym stanie ale teraz to kiepsko z takim.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Gliwice
Pompa wody .Odpadly lopatki i nie ma obiegu bo sa plastikowe.Zmien pompe wody szybko bo zabijesz motor.Najprawdopodobniej nie potrzebnie sciagales glowice


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL