BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 20:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
woytek13 napisał(a):
Oficjalnie mogę zaprosić do siebie całe forum ( ciekawe czy choć jeden z was trafiłby bez chociażby jednego telefonu do mnie ), nie ma zadnego problemu.


Jak bedę jechał do teściów to pojade przez Lublin i zajade zobaczyć projekt, wkońcu mamy zaproszenie :hyhy:
http://docelu.pl/?ticaid=675ed

Fanty masz ciekawe :hyhy: ...powoli , ale ważne ze do przodu :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 17:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Jeden malutki update:

Obrazek

:wstyd: :wstyd: :wstyd:


Do tego zostałem zablokowany przez delikatne bagno o wysoko zaawansowanej wilgotności wewnętrznej... Auta nie wyprowadzę bo nie chcę go potem odkopywać. :znudzony: Do wiosny stoi w garażu. Będę tęsknił :(

Chociaż i tak za tydzień wyjadę i przekopię cały podjazd :rotfl:


Na chwilę obecną oficjalna przerwa w nadawaniu odcinków. :zalamany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 18:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
uuuuuuuuuuuuuuu :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :dobani:

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Miało się nic nie dziać ale. Rozkodowałem VIN ( pierwsza strona, thx stones) i mam pytanie.
Byłem pewny, że nie mam immobilisera i alarmu a tu niespodzianka. Jak sprawdzić czy faktycznie mam te frykasy :/

Nazwa (ETK)
S242A DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S340A PROTECTOR STRIPES IN BLACK Zderzak częściowo lakierowany
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S440A NON-SMOKER PACKAGE Pakiet dla niepalących
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulacja zasięgu świateł
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
chyba wszystko jest oczywiste z tego VINu

A immo... pokaż jaki masz kluczyk... bo kość immo jest w kluczyku

A odbiornikiem jest taki ring wokół stacyjki...

Czyli stacyjka płaska z zewnątrz nie ma immo
A z takim plastikowym czarnym jakby kołnieżem dookoła ma immo

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-32_0909/
numer 6 na tym schemacie

A tak pozatym to EWS montowali standardowo chyba od 1995 roku...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Kluczyk w domu, auto też. Nie pamiętam jak wygląda stacyjka więc dziś nic nie potwierdzę. EWS nie był w standardzie ale zamówić pewnie się dało. ciekawsza sprawa z alarmem. Chciało się komuś go wyciągać? Bo kluczyk mam jeden (plus taki duży-matkę taką) i tam jest tylko przycisk od podświetlania (które btw też nie działa) i do alarmu dostępu nie mam. Ale syreny też nigdzie pod maską nie widać. Gdzie BMW montowało syrenkę?? Przecież nawet jakby alarm był zły czy nie potrzebny to by go nikt nie wywalał, bo i po co??

Kurde a auto będę widział dopiero za 2 tygodnie... ale mnie to męczy :zdegustowany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 10:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
masz przebite numery :hyhy: to jest vin innej betki :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Nie przebite tylko nabite na nowo. Bo przód mam klejony od coupe (coupe=więcej punktów lansu), i to czerwonego niegdyś (czerwony=szybszy). Wiesio się machnął przy dzierganiu cyferek i stąd cały kłopot.

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
wy tu gadu gadu a robota w lesie :) turbina kurzem zalatuje

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 17:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Jak w lesie?? Dziś wywalczyłe zwolnienie z jednego egzamu :rotfl: Jeszcze tylko 4.... :mur:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 19:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Nie wytrzymałem i w przerwie między egzaminami wpadłem do domu wybadać co i jak. :D

Oto moja stacyjka:

Obrazek

Czyli chyba EWS-a brak. Tzn, że VIN coś nie teges? Czy może ktoś wywalił immobiliser... Ale z kolei po co?? Kluczyki mam proste bez opcji alarmu czyli też ciekawość co z alarmem.

Czy zdarzał się pomyłki pomiędzy wyposażeniem z nr VIN a stanie faktycznym?? I nie mówię tu o radiu, zawieszeniu czy oznaczeniu na klapie. Wywalić EWS to już trochę więcej fatygi i mały sens przy użytkowaniu auta zgodnie z definicją. Cholera ale mnie to męczy :mur:

Nie chcę mieć jakiegoś ułomnego auta, a nawet przy sprzedaży jakby ktoś badał autko, że niby ma alarm a tu psikus i brak nawet pilotów... :zly:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 20:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
kto ci kupi uturbione 316i m43???!!! :rotfl: a jak kupi to na pewno nie bedzie go interesował alarm czy ews :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Wiesz jak zbierałem graty to mój dealer części używanych mówił, że było gdzieś w naszych okolicach bmw turbo i poszło za dobrą kasę i obiecywał mi że jakbym chciał sprzedać to na bank by się ktoś chętny znalazł. I tak w to nie wierzę, jak bym sprzedawał to jako full stock a graty do uturbienia wrzucam do odpowiedniego działu na forum... ale to kiedyś, bardzo kiedyś i bardzo wątpliwe.

Ale nie o to mi chodzi. Nie ukrywam, że nurtuje mnie sprawa tego wyposażenia, bo lubię mieć wszystko pewne a nie jakieś gdybanie...


A i dla wszystkich pytających dlaczego uturbiam 1.6. Odpowiedź: 418zł na rok. Mając M50 pod maską byłoby więcej, a tak nadwyżka idzie na kit, i nie chodzi o kit LPG.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 10:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czasami lepiej pozostawac w niewiedzy bo prawda moze byc bolesna :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 11:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Auto gotowe na kolejny rok użytkowania. Diagnosta na dzień dobry musiał mnie zdenerwować, pierwsze pytanie jak zobaczył BMW: "jest gaz?" :zdegustowany: Chamstwo.

Stan auta:
Obrazek

No to można pozbywać się katalizatora :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Badanie Amortyzatorów---> oś przednia lewa 61% prawa 60% różnica 2% :rotfl:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 12:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
To i tak cud, że jakaś różnica jest. Bo tak w tajemnicy wam powiem, że
roczna fabia: wynik 75%
ta sama 5-letnia fabia: wynik 75%

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jak chce ktoś przejść przegląda nie mając amortyzatorów zapraszam do mnie na wieś :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 15:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
jak sesja?kiedy wracasz do krecenia nowych odcinków? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 16:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Z sesją powolutku, powolutku.... ale jestem na dobrej drodze ;)

UPDATE!!!

Wynik sesji to jak na razie 4:1 dla mnie. Ten jeden się jeszcze kiedyś obali, ale nie ma co marudzić, działać trzeba, DZIAŁAĆ!!!

Więc po kolei. Miałem nic dziś nie robić bo stan nawierzchni przed garażem woła o pomstę do nieba, ale rano poszedłem kontrolę i jeżdżąc tylko w miejscach gdzie nie dotarło jeszcze słońce da się twardo stąpać :hyhy: Krótka piłka i już wyznaczam trakt jak zrobić mały transfer pojazdów 316i<->7211.

Trasa lekko zawiłą była, ale to nic dla mnie. Wsiadam do pierwszego auta z lekkim zwątpieniem. O dziwo 20-letni czeski diesel zapalił przy wielkiej chmurze dymu. Ale zapalił. Teraz nic mnie już nie zatrzyma. :] Ale nieeeeee. Akumulator w e36 padł w jedną noc :wstyd: . Co się mogło stać tego nie zgadnie nikt. Ale nie marnując czasu, prostownik ( który btw był przygotowany dla zetorka) do prądu i lądujemy. boski wskaźnik pokazał, żę aku był totalnie strupiały. Dziwne bo dzień wcześniej byłem w Lublinie, stał tam pod chmurką kilka dni w śniegu i nic nie marudził. Widocznie życie w garażu mi nie służy. W trakcie lądowania poleciałem robić inne głupoty. Po 15 minutach debile wyłączyli mi prąd na całej hacjendzie :zly: Ale mnie nic nie zatrzyma, aut doładowało się wystarczająco i ze swoim klekoczącym wdziękiem (luźna osłona od katalizatora) odpaliło jak szalone.

Dobra kilka slalomów, błotko ominięte, zielona w garażu, czerwony pod chmura, ja wskakuje w lepsze ciuszki ( ok 10 warstw) i jazda :D

Obrazek



Na pierwszy ogień wyleciał środkowy wydech. Odkręcałem go już raz, a jak wiadomo coś co się robi po raz kolejny leci jak dobre piwko do gardła, aż powstrzymywać się trzeba ;)

Obrazek

Potem zaczęła się walka na śmierć i życie. Wydech końcowy stawiał opór. Kilka kluczy, poleciałem po starą poduszkę do domu, wrzuciłem ją w worek po jakichś nawozach sztucznych i ok 3 godziny leżałem na zamarzniętej ziemi ( powód: tylko 3/4 auta mieści się NAD kanałem, a tak wyszło, że z przodu będę więcej cudował to trudno, każdy musi czasem pocierpieć dla dobra auta :| )

Gumowe wieszaki okazały się mało elastyczne przy ujemnych temperaturach, śruby zardzewiałe jak statystyczne Ople, a ziemia zimna jak ... to zwykle w zimie bywa.

Ale nie ma co, ja się nie poddam nigdy:
Obrazek


Jako, że zrobiło się ciemno trzeba było kończyć te figle, ale w sumie nic nie zrobiłem, no to jazda bo nowy wydech :D Kilka przekręceń nakrętek i wisi... ale jednak nie wisi, bo zderzak przeszkadza. No to pobawię się w rzeźnika. Lekko powiększony otwór w zderzaku i oficjalnie wisi. Jeszcze lekko krzywo, trochę tak niehumanitarnie, ale jest:
Obrazek



Tu małe porównanie. Old vs new

Obrazek



Jutro biorę się za układanie całego wydechu, mierzenie kolektora, szukanie miejsca na mały detal jakim jest turbosprężarka i może coś jeszcze jak zdążę.

Koniec tego odcinka. Serdecznie zapraszam na następne. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 20:15 
bedzie grubo :ok:
ale nie za szeroko troszeczke koncoweczki? skroc delikatnie zewnetrzna i zetnij pod katem na dol wtedy bedzie malina :hurra:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL