BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:53 
ArielBMW napisał(a):
Odkrecasz korek i masz baiły olej. Podobny efekt jak przy zapchanym filtzre powietrza. Skrapla sie w silniku w skutek czego olej z wodą. nie duzy stopien tego ale to tak samo jak jazda na przepracowany oleju.


I wg. Ciebie taki jest efekt filtru stożkowego... tak? Hmmm... ciekawe... a powiedz mi, w jaki sposób powietrze z kolektora dolotowego dostaje się do układu smarowania? Skąd to powietrze, przez co dostaje się do oleju? I co w nim jest, że olej jest biały?

ArielBMW napisał(a):
Co do tego szliufowania głowicy, to nie jest moj wymysl tylko mojego mechanika i ponoc daje bardzo fajny efekt i zadnych stuków ni ma. Wiec czemu sadzisz ze bedzie spało sie stukowo??


Wiesz w ogóle co to jest stopień sprężania?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
No żesz ty w du*e jeża...nie jestem specem, ani znawcą, ani mechanikiem...ale jakies tam pojecie mam, nie powiem że wiem bo nie wiem i jak nie wiem to nie mowie że wiem bo przecież nie wiem...ale ten koles co tu za herezje wypisuje...

ArielBMW przecież w średniowieczu spalily by Cię na stosie.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2009, 20:06 przez Orso, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
eee chlopaki ale ten temat pisalem prawie pol roku temu i od tego czasu zwiekszylem sobie moc najpierw kupilem e30 odblokowana ete :rotfl: rzeczywiscie spory przyrost mocy ,a teraz obecnie zwiekszylem do 211 kucy w e34 i tez juz planuje przy niej zwiekszyc moc na jakies 4,4 :hyhy: tylko z tym bede musial jeszcze troche poczekac ,narazie chce ta sprzedac i poczekac troche i kupic naprawde ciekawy egzemplarz i na koniec moim zdaniem to jest najlepsze zwiekszanie mocy takiej aby mozna bylo to odczuc .Co do lekkiej poprawy przelozylem w tej 1,8 dyfer z przelozeniem 4,.... cos tam i juz bylo lepiej e36 1,8 zostawalo daleko w tyle :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:24 
tomekgdz napisał(a):
.... cos tam i juz bylo lepiej e36 1,8 zostawalo daleko w tyle :rotfl:


hehe, do czasu, gdy nie wyjedziecie na Autobahn ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
to fakt ;) ale dla mnie akurat w tym autku chodzilo o przyspieszenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL