BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2008, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Cena od 5 000 do 50 000. Może być i 700KM. Wszystko zależy od tego ile to będzie kasy.

Zawsze z uśmiechem podchodzę do takich pytań na różnych forach. Nie da się powiedzieć ile to wyjdzie "tak na oko". Wszystko zależy co wkładasz, jak wkładasz, kto wkłada itd... Ale portfel musisz mieć głęboki. :chytry:

A z doświadczenia powiem. Jak samochód fabrycznie nie ma turbo to jak je zainstalujesz to i tak coś pierdnie. Ktoś wcześniej powiedział że dłużej będzie stał w warsztacie lub gazrażu niż jeździł. I taka jest prawda.
3 kumpli zakładało u siebie i po 2-gim silniku wkładali już bez turbo :hyhy: :hyhy:

Wiem że kilka M-ek jeździ z turbo ale zobacz ile z nich w ruchu ulicznym :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2008, 16:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
drejek23 napisał(a):
czesc ile moze kosztowac zamontowanie turba do bmw m3 3,2l 321km mozna osiagnac z tego autka 700km


ok 30 tys PLNów, i nie w Polsce.
W Polsce nikt tego zrobić nie umie.

Na razie powstała jedna M3 3.0 turbo, druga jest w robocie.
Każdy "tuner" co się jej dotknął, to coś zepsuł.

W Polsce ludzie NIE MAJĄ ŻADNEJ WIEDZY o Mpowerach.

Będzie chciał coś wiecej, to napisze Ci na priva.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2008, 22:25 
kosa8312 napisał(a):
A z doświadczenia powiem. Jak samochód fabrycznie nie ma turbo to jak je zainstalujesz to i tak coś pierdnie. Ktoś wcześniej powiedział że dłużej będzie stał w warsztacie lub gazrażu niż jeździł. I taka jest prawda.
3 kumpli zakładało u siebie i po 2-gim silniku wkładali już bez turbo


Nigdy nie slyszalem wiekszej glupoty. Owszem kazdy projekt w poczatkowych fazach boryka sie z roznymi problemami. Jednak jesli zrobi sie wszystko pozadnie i nie pozaluje pieniedzy. No i oczywiscie znajdzie gdzies za granica firme ktora to zrobi ( w uturbianiu BMW prym wiada co by nie mowic Amerykanie i Skandynawowie) to autko bedzie jezdzic a nie stac w garazu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Polecam odwiedzenie tematu: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021

Moje M3 z suszarą ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Hciał bym wcisnac swoje 5 gr. Obiła mi sie o uszy taka akcja aby pzrezucic z 324 TD turbine i reszte pierdułek do benzyny np 2.0 czy nizej. Co wy po tym sadzicie jest to realne ?? i jak to sie ma do zywotnosci, diesel silnik inaczej jest zbudowany do tego ma smarowanie na tłoki a ben nie. NP dało by rade e30 324 TD turbine wrzucić do E30 2.0 m20b25 (cały czas na mysli modele e30 z szeroką lampą produkcja po 88r. ) Chyba ze macie lepsza propozycje z inna turbinka. Aha i bym zapomiał :P jak jest jeszcze z układem paliwowym? co wymienic zmienic. W Układzie smarowania. Co z kompresja od czego to zalezne. Za wszelkie porady serdecznie dziekuje. Aha bede robil na dniach generalny remont wiec raczej pod turbo bym go robil wiec jesli ma ktos jakies wskazówki bardzo bym prosił. Jeszcze raz dziekuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
ArielBMW napisał(a):
Hciał bym
2 bledy- 1slowo...

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 16:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
ArielBMW - odprezyc, nowe a najlepiej mocniejsze szpilki glowicy najlepiej ARP, podpasowac wydajniejsza pompe oleju z wiekszego silnika, natryski na denka tlokow, bez tych modow nieuturbiaj bo silnik zle skonczy a szkoda by bylo skoro bedzie po remoncie....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Właśnie się zastanawiałem jak to ma wytrzymać bez smarowania. Ale jak zrobić te smarowanie tłoków?? Nowy blok czy Jak?? Smarowanie tych tloków to tylko kanaliki wiec chyba jest taka opcja aby to zrobic bez zmiany bloku. Jak sądzicie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 22:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
Pozwole sobie wkleic link z innego forum w ktorym poruszony jest temat dorabiania natryskow coprawda w silniku m50 ale idea zasada jest ta sama


http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=57051


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 23:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Dakic napisał(a):
Pozwole sobie wkleic link z innego forum w ktorym poruszony jest temat dorabiania natryskow coprawda w silniku m50 ale idea zasada jest ta sama


Gdybym był bogaty ozłocił bym :D!!

Ok teraz w mojej niewiedzy pozsotaje problem z układem paliwowym i odpręzenie i jak to odprezenie zgrac z turbina...wogole tego nie kleje mógł by mi ktos przybliżyć temat ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 00:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
odprezanie polega na zmianie CR teoretycznego stopnia sprezania czyli zwiekszenia stosunku objetosci nad tlokiem przy GMP do objetosci przy DMP... najprosciej zrobic to tak jak korona http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 53300.html temat ukladu paliwowego rowniez zostal tam rozwiazany szukaj kolego to znajdziesz.......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL