BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 lipca 2025, 07:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Nawiew klimatyacji chodzi tylko na 2 kreski
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 22:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WÂłodawa
Witam mam problem tzn mam climatronik i nie wiem co jest bo jak wlacze klime to nawiew pracuje na bardzo niskich obrotach mimo ze dam na maxa na skali. Prosze o pomoc :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 23:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gdzies juz byl podobny temat.Wina sterownika .Tez tak czasami mam.Raz jest ok a czasami daje na max a nawiew prawie nie dmucha :wstyd:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 08:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WÂłodawa
Kolego gdzie ten sterownik sie znajduje bo ja jestem kompletnie zielony :D i jaki koszt takiego strerownika z góry dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 10:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Sterownik ten jest w panelu klimatyzacji.Czyli panel do wymiany albo na allegro jest koles co robi to za 90zl :ok: Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 11:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie climatronik działa na wszystkie kreski, a nawiew dmucha tak jak by był ustawiony na połowe. Czy to wina panela czy może jakiś przekażnik, a może dmuchawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 14:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Moze masz juz do wymiany filtr kabinowy.

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 15:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WÂłodawa
tzn u mnie też chodzi na wszystkie kreski ale dmucha tak jak by był ustawiony tylko na dwie mimo iz dam na maxa nic nie przyspiesza. Panel mowicie na 100%??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
jaki panel... jaki panel... eh...
Panowie opornica dmuchawy - JEŻ !! wyjmij i sprawdz miernikiem czy działa poprawnie...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 17:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ktos juz pisal ze jak jez jest do wymiany to na ustawionej dmuchawie na max powinno dzialac normalnie.

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 00:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
jest to jeż miałem tak samo jak kolega co ząłożył temat, poszuakjcie po naprawie jest jak powinno, każdy to zrobi sam jak nie to z lutowaniem uda sie do elektornika i mu za 10 to zrobi, jak nie zadział to niestety nowy tylko ratuje.
Na 1000000000000% to żaden panel.!!!!!! :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 00:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
a dodatkowo jak wymienisz filtr to ci nie bede szybki parować ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL