BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 08:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] ciezko pali
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kutno
Witam jestem nowy na forum i za wszelkie błedy przepraszam. Niedawno zakupiłem E30 324td i mam mianowice taki problem, ze jak samochod postoi dluzej np. cala noc to ma ciezko zapalic, musze pare razy zakrecic silnikiem i jak juz zaskoczy to potem jest ok. Moge go zgasic i potem zapali bez problemu. Kolegami powiedzial ze paliwo moze nie dochodzic czy tam sie cofac i zaproponował zalozenie takiego zaworka co przepusci paliwo ale nie pozwoli aby wrocilo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GdaĂąsk
kolego to że ciężko pali to ja bym stawiał raczej na świece żarowe niż na paliwo , w końcu jak diesel postoi przy takiej temperaturze dłużej to musi se podgrzać , wiec sprawdził bym najpierw świece :) to moja sugestia skromna.
A co do tego paliwa to odkręć jeden przewód od wtrysku i zobacz czy jak kręcisz pojawia się paliwo od razu czy musisz pokręcić , bo może być tak jak ci kolega mówił że nie trzyma ciśnienia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 15:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Stawiam na świece żarowe. Miałem to samo i w tym silniku wystarczy jak jedna świeca bedzie padnieta to juz lipa. Mechanik wymienil mi dwie swiece i juz hula az milo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kutno
No ale świece były wymienione na 100% a jakby ktoras byla nie taka to by sie nie zapalala zielona kontrolka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GdaĂąsk
pamiętaj że nowe nie zawsze znaczy nowe ( kupiłem niedawno wisko które było nowe a nie działało jak powinno ) ale skoro jesteś pewien na te świece to spróbuj tak jak mówię , niech autko postoi i na drugi dzień odkręć jeden przewód o wtrysku , ropa powinna polecieć od razu , jak nie poleci i będziesz musiał kręcić to masz odpowiedź że układ paliwa ci nie trzyma i schodzi paliwko do zbiornika :kwasny: jak nie to to już nie wiem :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL