może głupie pytanie, ale jednak proszę o wasze opinie!?
---chodzi mi o bilstein b4-> czemu amortyzator podnosi zawieszenie, i to znacznie??
za wysokość zawieszenia odpowiada chyba sprężyna????
nie rozumiem??
drugi wątek:
---zawieszenie m suspenssion- do tej sprężyny dedykowany jest bilstein b8, ale to jest bardzo twardy amortyzator! wszyscy piszą, że b4 apsolutnie odpada!!!
zawieszenie M obniża BMW o około 20mm, czemu więc odpada komfortowe b4, a trzeba instalować twarde b8? Pytam, bo np. eibach pro kit obniża auto o ok.35mm (to więcej niż M-technic) i do eibacha zakłada się standardowe amortyzatory, czyli bilstein b4??
na pewno b4 szybciej umrze (jak szybciej), ale czy to jedyny minus?
było wiele wątków na ten temat, przeczytałem je i na nie wszystkie pytania, wątpliwości znalazłem odpowiedź!
zachęcam do wypowiedzi osób które temat przerabiały!
dziękuję!!
