BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jordan napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):

To prawda ale nie wydaje mi się żeby on miał geometrię jak z fabryki.

przeciez na płycie można ustawić


Ustawić to sobie możesz, spróbuj jednak drugi raz mieć wypadek w takim aucie... Ostatnio miałem z kumplem pogadankę na temat samochodów z duszą i on wyskoczył z hasłem "z duszą to znacz taki, w którym ktoś umarł?" było to śmieszne, ale jednak nie do końca...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 19:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
eeeeeeeeeee troche przydziadowali z malowaniem :/ zderzak tył tez mogli prysnac i klamek niechciało im sie zdejmowac

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 20:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Lokalizacja: PL
Moje BMW: 320d
jiGsaw napisał(a):
Jordan napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):

To prawda ale nie wydaje mi się żeby on miał geometrię jak z fabryki.

przeciez na płycie można ustawić


Ustawić to sobie możesz, spróbuj jednak drugi raz mieć wypadek w takim aucie... Ostatnio miałem z kumplem pogadankę na temat samochodów z duszą i on wyskoczył z hasłem "z duszą to znacz taki, w którym ktoś umarł?" było to śmieszne, ale jednak nie do końca...


no tak, ale nikt tak na dobrą sprawę nie robił żadnych crashtestów jak się takie samochody zachowują podczas wypadku, więc zawsze to jest tylko takie gdybanie i teorie... jak rama była tylko lekko naruszona to nie powinno być ogromnych różnic. /ja nie mówie o naciąganiu "harmonijki"/

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 20:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Jordan napisał(a):
no tak, ale nikt tak na dobrą sprawę nie robił żadnych crashtestów jak się takie samochody zachowują podczas wypadku, więc zawsze to jest tylko takie gdybanie i teorie... jak rama była tylko lekko naruszona to nie powinno być ogromnych różnic. /ja nie mówie o naciąganiu "harmonijki"/


Nie gdybanie tylko fizyka kolego i materiałoznawstwo.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 20:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Lokalizacja: PL
Moje BMW: 320d
temat zgłębiałem więc nie kwestionuję, ale czy ktoś w 100% przewidzi jak się taki samochód zachowa? potrzebny eksperyment żeby potwierdzić teorię - jak to w fizyce - dlatego piszę że gdybanie.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 20:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Naciąganie to takie troche pudrowanie syfa a nie leczenie. Niby będzie prosto i ok ale po roku powtórka z rozrywki bo się wszystko rozejdzie do naturalnej krzywości ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Jordan napisał(a):
ale nikt tak na dobrą sprawę nie robił żadnych crashtestów jak się takie samochody zachowują podczas wypadku, więc zawsze to jest tylko takie gdybanie i teorie.

prosze bardzo - bezwypadkowy focus kontra focus naprawiony po wypadku crash test:
http://pl.youtube.com/watch?v=coX1y5ZDf2E

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
EniGmatiC napisał(a):
prosze bardzo - bezwypadkowy focus kontra focus naprawiony po wypadku crash test:
http://pl.youtube.com/watch?v=coX1y5ZDf2E


w koncu jakis przydatny test, a zapewne wielu blacharzy upieraloby sie ze taka naprawa pozwala zachowac fabryczna wytrzymalosc

kilka dni temu ogladalem e46 po czlowowym uderzeniu w drzewo - trafil idealnie srodkiem - co za tym idzie - podluznice wcale nie odebraly energii uderzenia (zostaly zlamane przez wzmocnienie przednie ktore je wygieło), wszystko poszlo na silnik ktory przemiescil sie do srodka i co ciekawe bardziej w stronie pasazera, takze przestrzen kierowcy o dziwo mozna powiedziec ze nienaruszona, a po stronie pasazera deska polamana i bardzo ograniczona przestrzen na nogi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Jak pogniemy kartke papieru,to juz nigdy nie bedzie tak prosta i mocna jak przed pogieciem i to chyba w podobny sposob tyczy sie aut powypadkowych

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 00:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wytrzymałość zmęczeniowa, chyba każdy w swoim życiu złamał jakiś klucz, sprzączkę od długopisu czy drucik wyginając raz w lewo, a potem w prawo, nie trzeba inżyniera do tego.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 01:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Lokalizacja: PL
Moje BMW: 320d
tylko czy ja mówiłem, że auto po naciąganiu, wspawaniu nowych podłużnic, ćwiartek będzie takie samo jak bezwypadkowe? ja mówiłem o lekkiej korekcie geometrii, a nie o naciąganiu harmonijki.

filmik z youtube - bardzo dobry materiał na nasze polskie realia - ten focus był zapewne po jakimś poważniejszym dzwonku i naprawiony małym kosztem, gratis jeszcze sfabrykowane dokumenty - swojsko to wszystko brzmi. Ktoś w komentarzach (w bliźniaczym filmiku) stwierdził, że fotel kierowcy w szarym focusie jest ustawiony bliżej kokpitu, bo w niebieskim wygląda jakby był nieco za słupkiem B i stąd może być nieco przekłamana różnica wewnątrz kabiny (autor tego komentarza ubrał to w nieco "inne słowa" :D ). Całkiem prawdopodobne, ale czy ludzie wykonujący ten test popełnili by taki błąd w przygotowaniu tego crashtestu?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 10:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Filmik mi się nie chce załadować ale czy z tytuł BADLY REPAIRED vs GOOD nie oznacza źle naprawiony kontra dobry? Nie wiem co tam mówią w filmie ale tytuł jest jednoznaczny czyli, że chodzi o źle naprawiony samochód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 11:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Rafał525,
Tak ktos to nazwał tytułujac filmik - auto jest naprawione jak 95% aut powypadkowych, test był przeprowadzony przy 30mph czyli jakies 50km/h; przy 64 km/h róznice były by ogromne...
uwazam, ze nie da sie przywrócic stanu fabrycznego w aucie powypadkowym tak, aby bylo to oplacalne ... jest to najdrozsza z mozliwych napraw w aucie...
nawet naprawiajac auto tak jak e36 z tego tematu, czyli wstawiajac cale elementy w miejscach fabrycznych zgrzewow, konstrukcja auta bedzie juz osłabiona lub zbyt wzmocniona, aby płynnie i własciwie przejąć energie uderzenia chroniąc pasazerów przed jego skutkami...uwidaczniac sie to bedzie szczegolnie przy wiekszych predkosciach, gdzie granica zycia i smierci jest bardzo cienka i własnie powypadkowa lub bezwypadkowa przeszlosc auta zadecyduje, czy wywioza nas w czarnym, plastikowym worku czy nie ...

pewnie jakis niewelki procent aut jest bardzo blisko parametrow fabrycznych, ale jaka jest szansa, że to nasze auto jest naprawione w ten sposob??
ja bym na to nieliczył...auto przede wszystkim musi byc bezwypadkowe

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 09:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 602
Lokalizacja: Ilawa
Moje BMW: e32
W ostatnim roku spedzałem dnie dosłownie w dziupli tzw.stodole kumpel wycią 2h zboza zeby miał gdzie stawiac rozbite samochody mozna było znalezc wszystko pieknie poustawiane za domem :rotfl: z drogi nic nie widac znam te metody widziałem wiele razy jak podłuznice np od ducato prostuje sie ciągnikiem astra poklejona jak model 1/18 dostepny w kioskach na dobrej feldze i ładnym lakerze szedł jak ciepłe bułeczki znając historie takiego wozu i widząc jak ktoś go kupuje to naprawde sie czasami zastanawiam czy moje t4 nie przeszło tego samego :zdziwko: kumpel do niego przyjeźdzał arctosem ze skrzynią cofał na podwórko i wysypywał z paki mase zderzaków i innych czesci z niemiec z których on układał samochodowe klocki.najbardziej zdziwiła mnie akcja prostowania kadeta w którego wbił sie ford scorpio ze został zgięty to połowy tylnego siedzenia tego juz prostowali na 2 ciągniki :rotfl: :zdziwko: :wstyd: naprawde wszystko jest możliwe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
ta naprawa kielichów podoba mi sie i na moje jest tak jak wyszedł z fabryki (no może stracił 5%fabryki) u nas by to normalnie klepali i wtedy jest to złom, :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL