BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 00:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Bierze olej i dymi
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 10:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Koledzy interesuje mnie Wasze zdanie,mianowicie,moja Bunia 525 24V mocno dymi na biało
i bierze 1 L oleju na 600 km. Przymierzam się do remontu silnika, co powinienem zmienić ,
czy może robić cały remont ???
Słucham Waszego zdania.

WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ!!!!


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2008, 14:59 przez Przemas137, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 14:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
Witam
Prawdopodobnie będzie to uszczelka pod głowicą

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 14:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Myślisz ,że sama wymiana uszczelki załatwi sprawę???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 14:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
popraw temat!

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 17:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
podałeś trochę mało danych
dymi na biało ale czy ubywa płynu w zimę większość aut dymi na biało
jeżeli bierze olej to musisz sprawdzić czy bierze przez pierścienie czy zawory
zmierz spręzanie to będzisz wiedział w jakim stanie jest silnik
zrób próbę olejową


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 18:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Jak zrobić tą próbę olejową???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 18:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
mierzy się ciśnienie na cylindrze silnik ciepły przepustnica otwarta
zapisujesz wynik nastepnie wlewasz trochę oleju do cylindra i mierzysz drugi raz
jezeli ciśnienie wzrosnie to znaczy ze bierze pierscieniami
jezeli nie -to zaworami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 19:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Wymień pierścienie i obrubke głowicy z uszczelniaczami będzie ok ale to niebędzie tanio :zalamany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 19:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
PAZUREK napisał(a):
Wymień pierścienie i obrubke głowicy z uszczelniaczami będzie ok ale to niebędzie tanio :zalamany:


a jaki mógłby być koszt takiej operacji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
PAZUREK napisał(a):
Wymień pierścienie i obrubke głowicy z uszczelniaczami będzie ok ale to niebędzie tanio :zalamany:


Kolego a jaki jest koszt takiej operacji,mniej więcej???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 20:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
kiedys pytalem o koszt do silnika m20b20...zaleznie od warsztatu 2tys do 3tys...ale kazdy mowil ze ten koszt moze byc plynny. 6 garnkow kosztuje...

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
ryszard55 napisał(a):
podałeś trochę mało danych
dymi na biało ale czy ubywa płynu w zimę większość aut dymi na biało
jeżeli bierze olej to musisz sprawdzić czy bierze przez pierścienie czy zawory
zmierz spręzanie to będzisz wiedział w jakim stanie jest silnik
zrób próbę olejową


Zapomniałeś że jak silnik zostanie przegrzany to pierscienie olejowe padają jako pierwsze,a te co trzymają kompresje mogą zostać dobre, proponuje wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy zaworowych,pierścieni,koszt około same czesci pierscienie 60zł za 1gar,i kpl uszczelek głowicy jakieś 250-300zł, trzeba doliczyć planowanie i szczelność, no i robocizna ja na fuchę za takie coś biore 400zł

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 22:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Dzięki Panowie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 13:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Londyn
Nie straszcie czlowieka :)

W pierwszej kolejnosci sprawdz odme, czesto przeoczona i daje wlasnie takie rezultaty.
Koszt wymiany jest nie wielki. Spadnie znacznie zuzycie oleju, bialy dym po kilku dniach jazdy i zyska mocy do 3tys obrotow.
Typowy problem w M52 - uwaga tylko odma BMW nie kupuj jakiegos koreanczyka, najczesciej nie wytrzymuja 5 tys kilometrow. orginal bmw powinien byc wymieniany co 50 tys km. Niektorzy bawia sie w czyszczenie jenak z mojego doswiaczenienia rezultaty sa rozne. Nowa odma od 160zl i przewod oddechowy pokrywy ok 60 zl.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 13:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Witam!
Zanim cokolwiek zaczniesz remontowac wymień odmę !
Miałem podobną sytuacje !
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 17:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
a mógłby ktos opisać jak to wymienić u siebie w garażu bo chyba nie jest to trudne?
ktok po kroku co i jak z góry dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL