BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 12:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Pytanie o regulator
PostNapisane: 2 lutego 2009, 10:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Mam pytanie. Jak mam regulator napięcia walnięty, czy świeci sie kontrolka akumulatora, i co to jest za przekażnik z takim niebieskim paskiem w skrzynce bezpieczników, poniewaz on nie ma zamkniecia obwodu, jak pozostałe ?? Moze on byc od świec ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 11:31 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Jak mam regulator napięcia walnięty, czy świeci sie kontrolka akumulatora
nie zawsze :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 11:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
a ten przekażnik ?? on ma tylko dwie nóżki (lub płytki) jak kto woli a nie jak inne 4 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 11:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Obrazek
Chodzi mi o ten :/ poniewaz nie moge go zastąpic tym zwykłym żółtym :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 12:04 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
a ten przekażnik ?? on ma tylko dwie nóżki (lub płytki) jak kto woli a nie jak inne 4 ??

to jest raczej jakis rezystor nie przekaznik :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 12:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
ale od czego on jest ?? Swiatła czy swiece i czy on moze miec związek z rozładowaniem aku ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 12:14 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
ale od czego on jest ?? Swiatła czy swiece i czy on moze miec związek z rozładowaniem aku ??

http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/pomocn ... html#17695 :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 12:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
ja mam diesla 524 td i ten wykres mi nie pomoze. mam inny schemat :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 12:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Byłem dzis w sklepie i sprzedawca sie mnie zapytał jakim wczoraj prostownikiem ladowałem akumulator. Powiedziałem ze uniersalnym. Wiedziałem ze cos jest nie tak bo jak mam oczko to ono cały czas było czarne, a on mi odrzekł ze musze miec prostownik o natęzeniu min. 9A aby dało efekt a ja miałem 4A. Wiec moze nie był doładowany i szubko siadł ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WĂŞgorzewo
ja mam e36 i niedawno mialem problem z regu;atorem napiecia wygladalo to tak ze akumulator byl pusty i dlatego rozwalilo regulator i przy okazji akumulator mialem do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 17:31 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
Byłem dzis w sklepie i sprzedawca sie mnie zapytał jakim wczoraj prostownikiem ladowałem akumulator. Powiedziałem ze uniersalnym. Wiedziałem ze cos jest nie tak bo jak mam oczko to ono cały czas było czarne, a on mi odrzekł ze musze miec prostownik o natęzeniu min. 9A aby dało efekt a ja miałem 4A. Wiec moze nie był doładowany i szubko siadł ??

i ma racje....9A ladujesz 10godz a 4 co najmiej 20godz....jak aku jest 90A

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 22:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
95A :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 11:51 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
95A :rotfl:

troche duzy masz....i dlatego jest ciagle niedoladowany....liczy sie prad rozruchu a nie jaki mocny Aku

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 12:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Ale teraz mam zatępczy i ma 93A i ledwo kreci. Ale nie wiem ile ma mocy rozruchowej. Ja potrzebuje min. 640.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 12:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
Ale teraz mam zatępczy i ma 93A i ledwo kreci. Ale nie wiem ile ma mocy rozruchowej. Ja potrzebuje min. 640.

to do du...aku. tu sobie sprawdz.... ale tyle co wiem to powinien byc ok.75A - 80A
http://bmwfans.info/original/

nie musi byc duzy zeby byl dobry prad rozruchowy.... http://moto.allegro.pl/item538191468_ak ... iesla.html
http://moto.allegro.pl/item539576956_ce ... 0a_s4.html :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 12:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
w sklepie mi powiedzieli ze to tega auta (gołego) styknie 80 Ah ja wziołem 95 Ah w zamyśle wstawienia elektryki :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 12:53 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
w sklepie mi powiedzieli ze to tega auta (gołego) styknie 80 Ah ja wziołem 95 Ah w zamyśle wstawienia elektryki :D

i to zle zrobiles....bo teraz masz za slaby alternator a wsklepie ci dobrze mowili :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 12:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
ale teraz musiałbym wymienić alternator ?? Nie wiem czy pasowałby z e34 525 TDS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 13:04 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lexus2205 napisał(a):
ale teraz musiałbym wymienić alternator ?? Nie wiem czy pasowałby z e34 525 TDS

nie nie bedzie pasowal....czemu sobie nie sprawdzisz...podalem ci link :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL