BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 14:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 09:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Kisiel24 napisał(a):
Glupota , kupic lepiej drugie auto...
zgadzam się !!

zastanawiałem się (tak tylko teoretycznie) jakiś czas temu jak to by było ze swapem, rozważyłem za i przeciw..wniosek: sprzedać obecne auto, kupić 2.8 :cwaniak:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 11:12 
Głupota? Wcale nie. Głupotą są Wasze posty, piszecie głupota, ale nie wiadomo dlaczego, a zwłaszcza pan, który w ogóle nie ma BMW pisze, że to czy tamto jest głupota :-k no spoko.

W przypadku remontu czy coś, takie rozwiązanie ma sens, naprawić auto+dodać +40PS i upiec dwie pieczenie na 1. ogniu. 2. rzecz, to czy to ma sens dla marnych 40PS rzeźbić- moim zdaniem.... nie, choć jak w budzie compackta to lata, podejrzewam jednak, że nie ma wielkiej rewelacji tak czy inaczej, żeby warto było rzeźbić z tym. Za jakiś czas znów będzie niedosyt...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 15:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
eeeeeeeeeeeee nieznacie sie :/ kolego do 1.6 montujemy turbosprezarke TDS :)> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 23:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e39 523i
jak juz bedziesz mial finisz to wpadne z moja:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 21:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
śmiało kolego zmieniaj, ja chciałem mieć zawsze 1.8IS ale jak kupowałem auto (moje pierwsze) to nawet nie wiedziałem, że takie istnieje, dopiero potem jak sie trochę poobracałem w temacie to wiedziałem że kupiłem zdziorbiaste 1.6, polecam swapa na 1.8IS, mój własnie ma ściągnięte wałki rozrządu są poddawane obróbce :P jaki będzie z tego wynik, tego jeszcze nie wiem ale myślę że ok 160-170km będzie, Świątek zapewnia że do 30% mocy przybywa z tym że 42km to jakoś mi się tak nie chce wierzyć, będzie 160km to będzie git :) później dalsze mody, nie wkur.... mnie i nie wmawiajcie że mam kupić 2.5, będę jeździł R4 jak narazie i tyle !! kolega ma 323i coupe i powiem tylko, że niewiele mi zabrakło, zobaczymy jak bedzie na wałeczkach :) pozdrawiam swapowiczów, swapujcie swapujcie !! róbcie co chcecie, to wolny kraj, jak Ci sie znudzi to zmienisz na większy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 23:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e39 523i
dobrze gadasz kolego:D tak tez zrobie compact lekki tak ze bedzie ok pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 11:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1764
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, S55, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
racesupport napisał(a):
śmiało kolego zmieniaj, ja chciałem mieć zawsze 1.8IS ale jak kupowałem auto (moje pierwsze) to nawet nie wiedziałem, że takie istnieje, dopiero potem jak sie trochę poobracałem w temacie to wiedziałem że kupiłem zdziorbiaste 1.6, polecam swapa na 1.8IS, mój własnie ma ściągnięte wałki rozrządu są poddawane obróbce :P jaki będzie z tego wynik, tego jeszcze nie wiem ale myślę że ok 160-170km będzie, Świątek zapewnia że do 30% mocy przybywa z tym że 42km to jakoś mi się tak nie chce wierzyć, będzie 160km to będzie git :) później dalsze mody, nie wkur.... mnie i nie wmawiajcie że mam kupić 2.5, będę jeździł R4 jak narazie i tyle !! kolega ma 323i coupe i powiem tylko, że niewiele mi zabrakło, zobaczymy jak bedzie na wałeczkach :) pozdrawiam swapowiczów, swapujcie swapujcie !! róbcie co chcecie, to wolny kraj, jak Ci sie znudzi to zmienisz na większy :P


Jezeli dobrze rozumuje to te Twoje 1.8IS jest seryjne, w takim razie jak Ci niewiele zabrakło do 323i to nawet nie chce wiedziec w jakim stanie jest to 323


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 18:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
tzn. powiem tak, nie wiem dokładnie i nie chce tutaj pod żadnym pozorem wyśmiewać 323ti kumpla, (sory, to nie coupe ale compact też) spróbowaliśmy tylko raz, było to pod górke lekką i nie z miejsca ale z 5km/h było hehe, także nie wiem dokładnie jak wygląda sytuacja na płaskim i od 0 ale pod górke zostałem troche z tyłu. Moje TI było fabryczne. Ze stożkiem K&N i dolotem który zeżarł pewnie pare kucy heheh :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 03:49 
nie warto ladowac kasy w 1.6 :rotfl: , zmien auto.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 20:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
mysle ,ze to czy ladowac kase w 1,6 czy nie to juz kazdego indywidualna sprawa ja tam zawsze bede trzymal sie swojego lepiej dobre 1,6 co zadziwi wielu chocby mialo to sporo kosztowac niz seryjne np. 2,5 .A z 1,6 tez idzie wyciagnac calkiem niezle bylo juz w jakims temacie nawet sa filmiki jak smiga 1.6 z turbinka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 00:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 551
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149588
Jeśli masz pieniądze żeby robić SWAP-a to zrób. Napewno bedziesz miał dużą satysfakcje. A tymbardziej jesli sprzedał bys jeszcze ten 1.6 to Swapik wyjdzie cie dosc tanio. Ale wyczuwam ze jestes głodny mocy wiec obstawiam ze po jakims czasie zapragniesz czegos wiecej niz 140KM. Człowiek juz tak ma ze sie szybko przyzwyczaja do dobrego i szybko mu to sie nudzi. A jezeli stac Cie na BMW 1.8IS to spokojnie napewno dasz rade utrzymac równiesz np 323. Ja sprzedałem 316 Compact i kupiłem właśnie 323 Coupe i wiem ze to był strzał w 10. Ale decyzja należy do Ciebie bo sprzedac i kupic mocniejsze to najprosciej. A swap moze cie wiele nauczyc a do tego byc ciekawą przygodą. Pozdrawiam :)

_________________
Moje byłe E36 Coupe
E39 TDS
Obecnie E39 525D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL