BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525i 12v kopci
PostNapisane: 5 lutego 2009, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
Witam wszystkich użytkowników forum.
Mam pytanie odnośnie bmw e34 525 12v (m20b25),od pewnego czasu zaczęła troszke kopcić, a dzisiaj dość intensywnie, co może być przyczyną??Autko jest po wymianie oleju itp, oraz przewodów paliwowych


Ostatnio edytowano 6 lutego 2009, 00:41 przez daro_tg, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
napisz konkretniej na jaki kolor dymi ten temat już był sam miałem taki problem
tu masz rużne przyczyny i jaki kolor temu toważyszy
http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Dym-z ... caid=1773c
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 20:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
napisz nam jak kopci.. czy na bialo/siwo? czy w spalinach czuc palony olej/ubywa oleju? czy starcila na mocy?

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
dym jest barwy białej.do czasu gdy silnik nie jest nagrzany jest praktycznie nie zauważalny,gdy silnik sie nagrzeje i dostanie troszke po gazie, kopci dość mocno,dym jest gęsty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
trudno określić czy biały czy siwy, może troszke straciła na mocy ale nie jest to aż tak odczuwalne,oleju nie ubywa,płyn chłodniczy też w normie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
a istnieje taka możliwość( ostatnimi dniami robie bardzo krótkie trasy),ze buma nie osiąga odpowiedniej temperatury podczas krótkich dystansów, oraz duża wilgotnosć powietrza jest przyczyną takiego kopcenia?? przed chwilką wyczytałem takie cos w necie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 22:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
daro_tg napisał(a):
a istnieje taka możliwość( ostatnimi dniami robie bardzo krótkie trasy),ze buma nie osiąga odpowiedniej temperatury podczas krótkich dystansów, oraz duża wilgotnosć powietrza jest przyczyną takiego kopcenia?? przed chwilką wyczytałem takie cos w necie.


tym bardziej ze przy krotkich trasach moze sie zbierac woda w tlumnikach.. ale piszesz o spadku mocy? "wkreciles" sobie to czy tak jest naprawde :)

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 00:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
co do mocy na szczęście wszystko ok,jutro planuję zrobić troszkę dłuższy dystans i się okaże.dzięki za pomoc.
aily mam jeszcze jedno pytanie, jak rozpoznać ze coś jest nie tak z uszczelką pod głowicą lub z samą głowicą.jestem zielony na chwilę obecną i wszelkie info będzie przydatne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 00:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50b20
Kolego morze gotować ci płyn chłodniczy albo ubywanie ze zbiorniczka ...... i jeżeli wydmuchało ci uszczelkę przy krawędzi głowicy to morze pluć olejem .......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 09:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
daro_tg napisał(a):
jak rozpoznać ze coś jest nie tak z uszczelką pod głowicą lub z samą głowicą.jestem zielony na chwilę obecną i wszelkie info będzie przydatne.


plyn chlodniczy w oleju/olej w plynie chlodniczym, spadek mocy, nierowna praca

polceam ten temat gdzie opisany jest podobny do twojego problem

nie dziekuj - kliknij pomogl :)

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 12:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
po dłuższym dystansie kopcenie ustało całkowicie,chyba jestem troszke przewrażliwiony na punkcie mojej buni :)
dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL