BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 19:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] check engine - nikt nie wie co z tym zrobić
PostNapisane: 1 października 2008, 13:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Mam problemik z moja Bunia E46 318i 2001r ,a mianowicie swieci sie kontrolka CHECK ENGINE i zaden z mechaniorow nie jest pewien co konkretnie moze byc tego powodem bylem u 3 i kazdy mowi ze trzeba szukac metoda prob i bledow.

BLAD NA KOMPIE:
(171 Fuel supply system)

CZYNNOSCI WYKONANE:
1)wymienilismy przewody podcisnienia
2)wymienil jakies 2 oringi
3)wymyta przepustnica,krokowiec,czujnik polozenia przepustnicy

I nadal sie zaswieca po przejechaniu ok.150km
Mieli byscie moze jakies pomysly? - byl bym bardzo wdzieczny za kazda sugestie.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Ostatnio edytowano 3 października 2008, 08:02 przez Rudy@, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Potrzebna pomoc!
PostNapisane: 1 października 2008, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Rudy@ napisał(a):
Mam problemik z moja Bunia E46 318i 2001r ,a mianowicie swieci sie kontrolka CHECK ENGINE i zaden z mechaniorow nie jest pewien co konkretnie moze byc tego powodem bylem u 3 i kazdy mowi ze trzeba szukac metoda prob i bledow.

BLAD NA KOMPIE:
(171 Fuel supply system)

CZYNNOSCI WYKONANE:
1)wymienilismy przewody podcisnienia
2)wymienil jakies 2 oringi
3)wymyta przepustnica,krokowiec,czujnik polozenia przepustnicy

I nadal sie zaswieca po przejechaniu ok.150km
Mieli byscie moze jakies pomysly? - byl bym bardzo wdzieczny za kazda sugestie.


NIKT MI NIE POMOZE

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Witaj Rudy

Czy oprocz swiecącego napisu "check engine" zaobserwowałes jakies dziwne zachowanie silnika?

Mam na mysli np; :hyhy:
wieksze spalanie,
zamulenie,
nierówna praca silnika..itp

Ja bym obstawiał padniętą sonde lambde, najczesciej w tym modelu pada ta 1-sza przed katem, jest wkrecona w rure wydechową i podpieta przewodem do gniazda.

Wymiana prosta, co do ceny to ja miesiąc temu zapłaciłem za orginał 230e. Niestety nie obeszło sie bez podpinki pod kompa i resetu.

Oczywiscie nie gwarantuje ze to jest przyczyną twojego problemu, ja jednak sądze ze na 85% sie nie myle.
Pozdrawiam,
Rafi

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 19:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Dzieki Rafi23 jutro jade po sonde i pierwsze co zrobie to ja wymienie!potem bede szukal dalej bo nigdy nie znajde jak od czegos nie zaczne.

Wiesz moze i wzrasta troszke spalanie
I zawsze kontrolka zapala sie na postoju np.na swiatlach lub jak stane w miejscu.

Jak macie jeszcze jakies sugestie to poprosze ;)

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 19:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Zanim wymienisz pół silnika na nowy podłącz auto pod komputer.Bo wymienianie wszystkiego metodą prób i błędów może za dużo kosztować :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
marcinekzdw ale juz pisalem jaki jest blad troszke wyzej,zawsze ten sam nic sie nie zmienia od pierwszego podlaczenia zawsze to samo! ale dzieki

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 21:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Rudy@, Ten bład co Ci wyskakuje wskazywał by na to ze masz problem z zasilaniem paliwa, u kogo byles na kompie? bo jesli u jakiegos grzebka z uniwersalnym kompem to mogl wskazac ogolny blad. napisz czy cos Ci sie dzije negatywnego z autem tzn czy przerywa, spala za duzo paliwa, jedzie za slabo itp

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
trudno mi okreslic bo raczej nie widze ruznicy w jezdzie moze spalanie troszke rosnie po zaswieceniu sie tej kontrolki.a na kompie bylem u polaka bo tylko jednego znam w angli a z tymi glupimi angolami to sie nie idzie dogadac bo oni wymienili by pol silnika.
I jeszce jedno obroty troszke chyba faluje.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 22:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
chlopaki mają racje, wymiana w ciemno moze troszke cie to kosztowac zanim dojdziesz do sedna sprawy, są jednak takie przypadki kiedy komp nic nie wykrywa, nie wiem dlaczego ale ten "check engine" nie zgrywa sie w mojej glowie z zadnym innym zagadnieniem niz lambda.

Ja bym zaczął od sondy, chyba ze podjedziesz do ASO i oni podlaczą pod profesjonalny komp to dowiesz sie wieciej.


Powodzenia, daj znac co i jak.

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 09:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Kurcze to teraz juz nie wiem od czego zaczac:

Rafi23 ty stawiasz na sade ja wymienialem ta za katem jakies 7 miesiecy temu.

Santino ty na zasilanie paliwa co masz na mysli POMPE,FILTER,czy cos jeszcze?

marcinekzdw twoja opocja jest prawdziwa ale trzech fachowcow nie wie co jes konkretnie
obstawiajaPRZEPLYWKE ok250funtow :kwasny: ,SONDE ok160funtow :kwasny: -to na pierwszy ogien!

I od czego zaczac? POprosil bym o szybkie odp.zanim mi sklep zamkna.

DZIEKI.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 12:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
No wiec bylem w profesjonalnym ANGIELSKIM zakladzie przyjechal gosc pod krawatem mial trzy walizki dwie ksiazki wsiadl i spedzil tam 45 min.wysiadl i stwierdzil ze wszystko ok. tylko przepustnica nawala.Tzn.nie domyka i cos tam jeszcze.

Wiec czeka mnie wymiana :kwasny: Co wy polecacie zrobic?

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
ja mam blad 171 :/
Czasami wyskajuje ale aktualnie nie. Nie wiem czy przepustnica ma cos do gadania. Ja ogolnie mam problem z wyciekiem plynu chlodniczego a ten 171 mnie dodatkowo denerwuje. Z pewnoscia pomogla mi wymiana przewodow WN bo sie dusil z niskich obrotow i w trakcie tego duszenia zapalala sie lampka.Po wymienie okazalo sie ze nie dopalal na jeden gar. W sobote bylem na kompie,skasowalem errora,wg kompa sondy sprawne. Dziwna sprawa :/

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2009, 14:17 przez Homer0315, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: londyn
siema ja mialem ten bląd i wymienilem przeplywke i blad zniknol.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 18:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Zamowilem przepływke wczoraj i czekam na nowa. Po wymianie sie okaze czy to to :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 11:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
ok,wymienilem przeplywke. Ludzie inna jazda zupelnie. Samochod sie rozmolil,dostal takie kopyto ze ojoooj :D Musze skasowac blad 171 i wtedy sie okaze :) Ale raczej przeplywka :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 09:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
Panowie ja mam ten sam problem błąd 171 przejechałem około 300 kilomerów i zmowu się pojawił !!! auto jeździ normalnie tylko przy dużej prędkości jak redukuje bieg i dodaje gazu czuć lekkie jakby szarpnięcia myślicie że to przepływomierz ??? też Pomocy :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 15:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
:kwasny: :kwasny: wymieniłem przepływomierz na nowy i to samo !!!! Pomocy Prosze nie mam pojęcia co to może być ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 15:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
Byłem na kompie starą przepływkę założyłem mechanik spec na maxa zrobił adaptacje i reset ustawien fabrycznych. śmiga jak dzidzia !!!!! (oczywiście przepływka była przeczyszczona jakimś preparatem i powietrzem przedmuchana lol . Idzie jak przecinak !! Pozdrowienia ( zanim wymienisz pół samochodu postaraj sie znaleźćkrótszą drogę!!! )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 15:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Jeśli kolego byłeś na kompie dlaczego nie sprawdzili ci jak pracuje sąda jakie ma parametry czy nie ma zwarcie sama w sobie, jaki jest przebieg iskry, kat wychylenia przepływomierza to wszystko da się sprawdzić na kompie i daje pole do popisu. Naprowadza na przyczyne zaświecenia sie kontrolki.
Nie ma sensu wymieniać pół silnika.
tak jak koledzy pisali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 17:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Znaczy sie ze gdyby to byla przeplywka to bląd by sam zniknął tak ? Czy trzeba go jechac kasowac ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL