BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 23:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Przekladka z anglika
PostNapisane: 7 lutego 2009, 04:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: Ostroleka
Witam,

Wiadomo o co chodzi i czy sie oplaca?
Czy ktos przekladal? Jakie trodnosci? Jakie czesci? Co ze sciana grodziowa i ukladem sterowania?

Serwo jest po normalnej stronie to raz linka od klapy po lewej to dwa tunel srodkowy wyglada na uniwersalny.

Dzieki

_________________
Zycie zaczyna sie po ... 4000 obr/min
!!! NOWE ZDJECIA NA STRONIE 2 !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 10:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Niby masz rację, ale nie do końca. BMW od poczatku do rocznika jak sie nie myle 2004 miały całą konsole i tunel środkowy odwrócone w strone kierowcy więc bedzie trzeba cały kokpit wymieniać, zegary z mil na km, z galonów na litry, lampy przednie :/ za duzo roboty. Jak jeszcze masz czas znajdz sobie E30 z polski. Nie opłaca sie za tą cene.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przekladka z anglika
PostNapisane: 7 lutego 2009, 20:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
STACHu napisał(a):
Witam,

Wiadomo o co chodzi i czy sie oplaca?
Czy ktos przekladal? Jakie trodnosci? Jakie czesci? Co ze sciana grodziowa i ukladem sterowania?

Serwo jest po normalnej stronie to raz linka od klapy po lewej to dwa tunel srodkowy wyglada na uniwersalny.

Dzieki

http://www.angliki.fora.pl/ Kolego wejdż sobie na to forum i wszystko znajdziesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 22:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
w e30 bedzie sporo roboty bo w tych latach byl maly "uniwersalizm".
Ja bym wzial tego anglika na czesci i wsio co sie nadaje przelozyl do takiej co ma ladna blache :)
wyjdzie taniej i mnie roboty a rownie dobrze :D

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 01:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: Ostroleka
Hej,

Na angliki nie ma nic o E30, a co do przelozenia gratow to moze i racja.

Dzieki

_________________
Zycie zaczyna sie po ... 4000 obr/min
!!! NOWE ZDJECIA NA STRONIE 2 !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL