BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 04:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Parujące lampy i skraplająca się woda
PostNapisane: 8 lutego 2009, 06:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
Nie mam już siły.Rozbierałem cztery dni temu lampy bo parowały i się woda na szybce skraplała.Wyczyściłem,wysuszyłem,przy okazji ringi zamontowalem.Nawet deszcze nie padały tylko pogoda taka wilgotna,pojezdziłem troszkę na światłach i to samo,zaparowane i od środka widać kropelki wody na szkle.Czy może aż tak parować na skutek zmian temperatur?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 12:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
uszczelke trzeba wymienic lub przewrocic o 180st. /tez pomaga/ sprawdz jeszcze odpowietrzenie lamp :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 13:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
uszczelkę próbowałem odwrócić ale chyba jest wklejona punktowo w lampę bo nie mogłem jej wyjąć.A odpowietrzeń nie widziałem choć miałem lampę na wierzchu.W środę robie kolejne podejście więc posprawdzam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 17:20 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Panorafix napisał(a):
uszczelkę próbowałem odwrócić ale chyba jest wklejona punktowo w lampę bo nie mogłem jej wyjąć.A odpowietrzeń nie widziałem choć miałem lampę na wierzchu.W środę robie kolejne podejście więc posprawdzam.

uszczelka nie jest wklejona /u mnie nie byla/ chyba ze ktos cos kombonowal :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 20:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
może to i głupi sposób, ale kolega w pewnym japońskim samochodziku wsypał kilka torebek tych kuleczek co są w pudełeczkach jak się buciki kupuje :) One ponoć pochłaniają wilgoć... u niego pomogło :D

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 20:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Lublin
mam ten sam problem wie ktoś gdzie znajduje sie ten odpowietrznik??

_________________
Jestem jedną z tych osób, które potrafią manipulować Twoim czasem, wiesz dlaczego? bo tracisz go czytając mój podpis, który nie ma w ogóle sensu. :hoho:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 20:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
u mnie parowanie się skończyło wraz z nadejściem cieplejszych dni.W e46 masz te odpowietrzniki w wewnętrznych rogach lampy,ale nie ma do nich dojścia za bardzo jak jest lampa na aucie.Ale raczej to wina wilgoci w powietrzu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 21:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Lublin
czyli trzeba wymontowywac lampe??trudna to czyność??

_________________
Jestem jedną z tych osób, które potrafią manipulować Twoim czasem, wiesz dlaczego? bo tracisz go czytając mój podpis, który nie ma w ogóle sensu. :hoho:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
lampe albo sam klosz.Klosz szybsza sprawa.Może uszczelki po prostu wymień ok 60zł sztuka w ASO.Na 100 % to parowanie ci zniknie jak przyjdzie lato.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 00:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
jak przyjdzie lato to logika że musi parowanie zniknąć. Przejrzyj te uszczelki, ja kupiłem nowe - nie oryginalne kierunki i zaraz na drugi dzien po zamontowaniu pojawiły mi sie kropelki .... :zdegustowany:

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: parowanie
PostNapisane: 17 maja 2009, 12:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 372
Moje BMW: 728i Sport
Rozwiazał ktoś wkońcu problem z parowaniem lamp? I czy te kuleczki po butach naprawde pomagaja?? :zdziwko:

_________________
***A State Of Trance***

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 07:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Czy ktoś rozwiązał problem parujących lamp? Ja zmieniałem klosze z AL na BOSCH, czy uszczelki w wypadku tych lamp są inne? Chyba nie... Już chciałem kupić w ASO nowe ale cena mnie trochę odstraszyła, 69PLN/szt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 08:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
jacek.kupracz napisał(a):
Ja zmieniałem klosze z AL na BOSCH


Ja mam BOSCHe i mi nic nie paruje, no kierunki czasem ale to dlatego ze sa nie oryginalne :P natomist co do lamp nie moge zlego slowa powiedziec.

Podstawa to odpowietrznik a dokładnie taka gabeczka(moze byc tak syfem zawalone ze nie ma cyrkulacji powietrza) co sie w nim znajduje i uszczelka klosza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 08:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Dzięki za sugestię Adam! Mówisz oo takiej malej walcowatej gąbeczce w lewym rogu lampy? Odnośnie kloszy BOSCH'a miałem tylko wątpliwości czy są szczelne z uszczelkami i całą resztą lampy z firmy AL (Automotive Lighting).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 08:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
U mnie przy wymianie uszczelek lamp, okazało się że klosze przy uchwytach sa popękane, także uszczelki nic nie dały. Własnie skompletowałem drugie klosze, więc poskładam to jeszcze raz.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 08:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Musze dokładnie obejrzeć lampy, może faktycznie są popękane. Jako ciekawostka, parowanie lamp to również problem nowych E92! :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 10:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
sluchaj sprawdz te gabeczki .. jakbys je czyscil to bardzo delikatnie ..poniewaz one maja po latach sklonosc do rozsypania sie. sprawdz czy lampa jest cala ( drobne pekniecia ) , sprawdz uszczelke ...czy nie jest popekana , sztywna itd.. jesli stiwerdzisz ze jest cala ...sa fajne srodki na gumowe uszczelki ( cos jak czernidla dla opon ) na odswiezenie i uelastycznienie uszczelek... przesmaruj tym i musi smigac :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 października 2009, 10:26 przez marver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 10:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Uszczelkę wyjmowałem wczoraj, jest w zadziwiająco dobrym stanie. Zakonserwowałem ją specjalnym środkiem do gumy ale najwidoczniej nie pomogło. Muszę rzucić okiem na te odpowietrzniki, to chyba jedyny ratunek, bo nie mam już sił na to diabelskie parowanie. :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 10:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Kurde, mam to samo w E39. Co to za firma, co świateł, nie potrafi robić? W maluchu nie parowały, a tu? Lampa rozebrana, wysuszona dokładnie, gąbeczki w odpowietrznikach wyczyszczone, w bardzo dobrym stanie, całość złożona, w miejscu złożenia równomierna cienka warstwa silikonu, normalnie hermeticum i co? Jak to robiłem padał deszcz. Wróciłem od kuzyna około 8km, po wjeździe do garażu w jedna lampa zaparowana, a druga to już normalnie tragedia chyba z 20-30ml wody! Kupować nowe lampy trzeba?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 11:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1525
Lokalizacja: Poznań
Garaż: Byłe E36 318iS Motorsport International
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112799
Ja panowie mam podobny problem w e36. Prawa lampa mi paruje że wieczorem wydaje się jakby wcale nie świeciła. Ostatnio przyjrzałem się jej i widać ewidentną dziurkę od kamyczka. Myślałem aby tą dziurkę załatać małą kropelką "super glu" czy też "cyjanopanu" ale nie wiem jaka reakcja zajdzie jak mu zaaplikuje 1 kroplę kleju. Kiedyś sklejałem skórę to mi zaczęło sie dymić. Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł ? Na wymianę całego klosza żal kasy a rozbiera lampy będę za jakiś tydzień jak mi ringi dojdą.

_________________
|•|Była czerwonka >> E36 318i |•|
|••|Obecna czerwonka >> E36 318iS Motorsport International |••|
|•••| SPOTY W POZNANIU|•••|

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL