BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 08:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Regulator napięcia (chyba)
PostNapisane: 6 listopada 2007, 00:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wydaje mi się, że podczas jazdy oraz na postoju migają mi wszystkie żarówki w samochodzie tak, jakby napięci skakało :zdziwko: Wkurza mnie to bo jak jadę na światłach drogowych to aż wzrok męczy. Mam pytanie: czy to regulator napięcia czy coś innego?
Poza tym mam wrażenie, że wraz z tym miganiem odczuwam delikatne przerywanie silnika. Czy jest możliwe aby jedno z drugim był powiązane? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 08:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Najprawdopodobniej to własnie regler , i radzę go szybko wymienić bo jeśli się całkiem zchrzani to alternator wtedy daje ponad 20 v , a wiadomo czym to grozi ; wszystkie zarówki do wymiany , a może i wszystkie urządzenia.
Pierwsze pomierz napięcie na wolnych obrotach i na ok. 3000rpm .
Powinno być między 13,5- 14,2v

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
a moze ktos podpowiedziec gdzie dokladnie pomierzyc? bo mam podobny problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
lapka666 napisał(a):
a moze ktos podpowiedziec gdzie dokladnie pomierzyc? bo mam podobny problem


Pomierzyc napiecie mozesz normalnie na klemach na wlaczonym silniku...powinno byc nie wyzsze niz 14.5V i nie nizsze niz 13.5 V

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:43 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lapka666 napisał(a):
a moze ktos podpowiedziec gdzie dokladnie pomierzyc? bo mam podobny problem

mozesz na aku lub pod maska....ladowanie powinno byc ok.14.5 V a po wlaczeniu odbiornikow np. swiatla ok.13.7 V

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
ok dzieki chlopaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 03:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 2
Lokalizacja: Rumia
Witam, jestem tu nowy..

Kolega kupił 3 dni temu E34 i dziś z ciekawości sprawdziliśmy ładowanie na klemach.

Bez odbiorników wyszło 13,7V a przy zapalonych światłach mijania 13,4~5V. Czy to nie jest za mało ?

Gdy zapalaliśmy kolejne światła, tym razem długie(drogowe) wyszło 13,1V a gdy dodaliśmy do tego jeszcze halogeny i przeciw mgielne tylne miernik pokazał 12,15V

:help:
Ratujcie co jest, podejrzewam że to regulator dlatego piszę w tym temacie ale mogę się mylić.

Pozdrawiam,
MaJsTeR

P.S. Mam pytanie, czy pasuje do E34 520i 24v 150KM z 1991r. alternator z E30 silnika 2.0 12v o mocy 130KM ?? Czy ten altek podejdzie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL