BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] m20 dławi się przy naglym przyśpieszaniu
PostNapisane: 11 lutego 2009, 15:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
Witam Panowie. Przeczytalem wiele postów na temat dławienia się ale nie widziałem żeby ktoś miał takie obiawy jak ja. Mianowicie chodzi o to że: silnik m20b25 dławi się przy checi nagłego przyśpieszenia tak jakby nie dostawał paliwa lub jakby go dostał za dużo. Wygląda to tak że gdy przy przyśpieszaniu chce dodać raptownie gazu to zaczyna się dławić wtedy popuszczam i jeszcze raz daje do końca to wtedy idzie jak rakieta. Miałem ostatnio strzał z gazu ale przepływomierz odladałem z bliska i nic nie przyciera ani nie jest pofałdowana klapka. Przy okazji obroty silnika na jalowym mi spadły i mają ok 500. Czy to moze być wina przepływomierza czy sondy czy jeszcze czegos innego, a moze krokowiec ale nie wiem czy on ma wplyw na prace silnika przy przyśpieszaniu. Dodam ze na gazie tego nie ma więc układ zapłonowy to chyba nie będzie. Wiem że na odleglość nie zabardzo mi pomożecie ale może chociaż podpowiecie jak sprawdzic podsawowe czesci które maja wpływ na prace silnika na benzynie. Z góry dziekuje i czekam na porady


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 15:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
mysle ze jednak przeplywomierz ucierpial przy tym wystrzale. wg tego co opisales dostaje za duzo paliwa. podmien przeplywke i zobacz czy problem ustanie.

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
to ze poogladales przeplywke tak powierzchownie nie znaczy ze jej ten wystrzal gazu nie przestawil ;/ bo mi jak gazik kiedys strzelil w e34 m20b20 to przeplywka tez wygladala ok ale w srodku mechanizm mi przestawilo i bylo zle. bo nie chciala chodzic na benzynie a na gazie byla zmulona i rowniez tak jakby ja zalewalo przy gwaltownym dodaniu gazu. sprawdz jeszcze czy ci rury gdzies nie rozerwalo i czy nie lapie lewego powietrza

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 15:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
a nie mozna jej jakos sprawdzic miernikiem? co w niej moze sie popsuc?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 16:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
aaa i czy obroty tez mogą od niej spaść?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 16:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
no nie bardzo tak na oko, a miernikiem podobno mozna sprawdzic. gdzies to kiedys bylo, i tez do miernika mozna ja ustawiac. poszukaj na forum jakie napiecia na dobrej przepływce:) i sprawdz

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 16:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
jak najbardziej spadna poniewaz nie masz dobrej mieszanki, ja tez mialem ten problem i sie glowilem co to moze byc az w koncu sie udalo

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 16:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
W środku w przepływce jest klapka ,która otwiera się i zamyka w miarę dawki powietrza, jeżeli miałeś strzał mogło skrzywić ta klapkę i nie otwiera się co powoduje problemy przy przyspieszaniu. Klapka po wystrzale jest skrzywiona i zacięta. Wyjmij przepływkę i palcem sprawdź czy w środku klapka się otwiera i zamyka. Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 18:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
ale m.in. chodzi tez o to ze kalpka otwiera sie i zamyka i nie wyglada na uszkodzona tzn troche oberwala ale ja podreperowalem i chodzila ok

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 18:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
A guma przepływomierza ??? Sprawdzałeś. Słuchaj z przepływomierzem to jest tak, że nawet jeśli wszystko wydaje się z nim ok,to i tak może być do kitu.
Na zapalonym silniku odłącz przewód od przepływomierza jeśli nie ma żadnej reakcji, tzn. że jest uszkodzony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 19:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
guma przepływomierza? jaka guma? przeplywka taka jak w linku z naprawą http://www.bmwauto.pl/index.php?go=przeplywka na weekend bede mial wiecej czasu to jeszcze raz no niej zajze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 19:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego guma przepływomierza :
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_0861/
W środku na dole masz gumę przepływomierza,sprawdź czy jest u Ciebie cała,czy podczas strzału jej nie rozdarło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 10:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Przemas137 napisał(a):
W środku w przepływce jest klapka ,która otwiera się i zamyka w miarę dawki powietrza, jeżeli miałeś strzał mogło skrzywić ta klapkę i nie otwiera się co powoduje problemy przy przyspieszaniu. Klapka po wystrzale jest skrzywiona i zacięta. Wyjmij przepływkę i palcem sprawdź czy w środku klapka się otwiera i zamyka. Pozdro
a czy wiesz ze mogla ja jeszcze w inny sposób przestawić. bo w tych przepływomierzach klapkowych jest mechanizm w srodku, tam pod tym plastikiem gdzie wpinasz kostke. mi tak mechanik ja ustawial pokrecil troche do miernika na warsztacie i bylo ok, a co do klapki to po wystrzale mi jej nie wygielo tylko ciezej chodzila ale to byla wina tego tryba co jest w tym plastiku pod klapką, bo po wystrzale gazu moze ci pare zabków cofnać i klapka strasznie ciezko chodzi.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 14:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Nowy Sacz
Przemas137, Witam mam wielka prosbe od jakiegos czasu moja busia nie chce sie wkrecan na obroty strasznie muli, przeplywke jak odepne nie ma roznicy moze nawet ciut lepiej, ostatnio wyczyscilem silniczek krokowy i obroty faluja nawet gorzej niz przedtem, przeplywka wydaje mi sie ze raz dziala raz nie, slyszalem ze jak odepne przeplywke samochod powinien miec moc a tu nie ma duzej roznicy a spala ponad 15l przy spokojnej jezdzie, naprawde nie wiem co robic nikt nie umie mi pomoc komputer nie pokazuje zadnego bledu sonda jest OK
Prosze jak mozesz pomoc odezwij sie na adres pepos42@gmail.com
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
pepos4, jak odepniesz przepływke i nie ma roznicy to cos znaczy :] ze chyba ta czesc jest tu na parade wiec zaczol bym od tego sprawdzac. mi przy zepsutej przepływce palilo 3-4 litry gazu wiecej jak na sprawnej i strasznie oporny byl silnik m20b20

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: 520 12v dławi się
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 13:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: ZÂłocieniec
Witam
Mój problem polega na tym iż moja 520 12v przy dodawaniu gazu gwałtownie to pierw sie przydławia a dopiero później wchodzi na wysokie obroty to samo jest na Pb i na Lpg.
Przepływke robilem bo sie zacinała teraz chodzi ładnie lecz nic to nie zmienilo!
Kiedyś na gazie strzelała lecz zmieniłem rzerwe na świecach na 0.7 i mam problem z głowy! Bardzo wkurzające jest to, że nie mogę gwałtownie przyspieszy. Instalacja LPG jest zwykła! Spalanie w miescie 20l gazu trasa 10-15 ( jazda powyrzej 120 )
Następna sprawa to na pb nie ma wolnych obrotów. Na gazie roznie pomiedzy 850-1200
Nie mogę dojśc co z tym jest prosze was o pomoc
POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 09:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Kolega ma dokładnie ten sam problem w e34 z m20b20 na pokładzie, z tym że nie ma gaziwa.
samochodem bardzo trudno jest przyspieszyć, poprostu dławi się po wdepnięciu gazu.
wymieniona została guma od przepływki ( stara miała wyraźne dziury )
nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale przewody są w słabym stanie, a niektóre swiece były wyraźnie mokre :suchy:

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 520 12v dławi się
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 11:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
lipik1988 napisał(a):
Witam
Mój problem polega na tym iż moja 520 12v przy dodawaniu gazu gwałtownie to pierw sie przydławia a dopiero później wchodzi na wysokie obroty to samo jest na Pb i na Lpg.
Przepływke robilem bo sie zacinała teraz chodzi ładnie lecz nic to nie zmienilo!
Kiedyś na gazie strzelała lecz zmieniłem rzerwe na świecach na 0.7 i mam problem z głowy! Bardzo wkurzające jest to, że nie mogę gwałtownie przyspieszy. Instalacja LPG jest zwykła! Spalanie w miescie 20l gazu trasa 10-15 ( jazda powyrzej 120 )
Następna sprawa to na pb nie ma wolnych obrotów. Na gazie roznie pomiedzy 850-1200
Nie mogę dojśc co z tym jest prosze was o pomoc
POZDRAWIAM



wedlug mnie to bedzie przeplywka, co z tego ze ja zrobiles ze lekko chodzi, ona musi byc odpowiednio ustawiona na tych trybkach zeby dobra mieszanke ci robilo, ja kiedys sam probowalem ja ustawic i w miare autko chodzilo, ale po oddaniu tego do goscia co sie zna na tym autko smigalo jak glupie na gazie jak i benzynie:):)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e34 dławi się
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 12:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: ZÂłocieniec
A więc da się jakoś naprawić tą przepływkę czy zostało mi tylko kupić drugą?? Po odłączeniu jej auto na pb gaśnie i jak pruóbuje ja zapalic to łapie i gasnie zas na gazie bez zmian tak powinno byc ? Co z wolnymi obrotami na Pb ? Kopułke ladnie wyczyscilem z nagaru, a świece mam zawsze suche czyli spalanie jest ok . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 12:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
naprawic nie naprawic, ale da sie ja moze jeszcze jakos ustawic zeby auto chodzilo normalnie.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL