BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nieprzepala paliwa, smierdza spaliny paliwem, kopci na
PostNapisane: 11 lutego 2009, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
witam , posiadam e36 320i 93r, jak zabrałem auto do irlandii gdzie stoi do dzis zauwazyłem ze cos nie tak ze spalaniem , bo uzytkuje tylko na benzynie, duzo pali, kopci na biało , spaliny smierdza nieprzepalona benzyna, a jak podjade do sciany tyłem i ja przgazuje to zostawia wilgotna plame na tej scianie, prosze o pomoc , komputer nie pokazuje zadnych błedow , nie ubywa oleju a płynu troszke ale to raczej z chłodnicy bo widze gdzie sie poci i jest sporo płynu pod nią , prosze o wszelkie sugestie co to moze byc , bo ja juz stracilem nadzieje ze to zreperuje , z gory dziekuje za zainteresowanie


Ostatnio edytowano 12 lutego 2009, 13:02 przez kamilradom84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 22:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego a pod jakiego kompa się podłączałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 07:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
może być padnieta sonda lambda ale to powienien komputer pokazać lub przepływomierz masz za dużą dawkę paliwa wiec niee wiem na jkim komputerze byłes ale najlepszy był oczywiśce orginalny BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
nie wiem pod jakiego kompa mnie podłączyli, ale sie moge dowiedziec poniewaz jest to polski zakład tylko nie wiem o co dokładnie pytac, na komputerze tym wykazało ze przepływomierz zle pracuje zamowiłem nowy i załozyłem , nie widze zadnej roznicy niestety, do tego zmieniłem filtr powietrza, wczoraj jak wyjolem swiece po 2000km , koncowki miały czarny osad, co to oznacza???Powiedzcie mi czy mozliwe ze leją wtryskiwacze???Albo ze to wszystko przez uszczelke pod głowica???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 18:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
czy po wymianie przepływki byłeś drugi raz na kompie ?
chociażby po to aby skasować błędy
a czy sprawdzili jak pracują sondy? bo zdarza się że błąd sondy pokrywa się z przepływką i trzeba umieć to interpretować
ten nadmiar paliwa wskazywałby na sondę
uszczelka raczej dobra bo miałbyś płyn w oleju albo duże ubytki lub mocne ciągłe dymienie na biało i rano cięzko by było odpalić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
no własnie 2 raz nie byłem na sprawdzeniu poniewaz podpiecie pod komputer 40 euro, troche drodzy sa musze przyznac ale skoro trzeba skasowac błedy to pojade, tak za pierwszym razem poprosiłem zeby przyjzał sie sondzie powiedział ze reaguje prawidłowo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
a z tym dymieniem to jest dokładnie tak ze zaraz po odpaleniu nie dymi i nie smierdzi benzyna przy rurze wydechowej , dopiero tak po 30 sek pojawia sie biały dymek i zaczyna ostro dawac ze nie da sie stac koło auta a z czasem tego dymu jest troche wiecej a jak przegazuje to biała chmura


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 07:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
a mówią że to polsce jest drogo ale spoko jja bym mimo wszystko podjechał i sie podpiął ale pod orginalnego kompa bo jak znam zycie mają boscha a tym pokazuje kody błędów i nic wiec czyl że za duzo paliwa a za mało powietrza wiec panowie w warsztacie mówia przepływka ale tak jak mówie może być wiele innych czujników które odpowiedzialne a ty nie bedziesz metodą prób i błędów wymieniał wszyskiego pokoleji bo bedzie cię to drożej kosztowało a jak będziesz nadal tak jeździł to za chwile bedziesz miał do wymiany jeszcze świece wiec nikt konkretnie ci nie napisze na forum co masz wymienic napewno jest problem z paliwem i powietrzem mogę powiedzieć jeszcze tylko posprawdzaj wszyskie węże gumowe czy nie sa popękane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
Kolego Lechman chyba racja z tymi wezami , konkretnie ta guma za przepływka była potrzaskana i wczoraj ja pokleiłem izolacja, i chyba jest lepiej ale to za wczesnie zeby sprawdzic bo tylko raz narazie sie przejechałem ...

mam jeszcze do szanownych kolegow takie pytanie : guma łączaca przepływomierz z kolektorem na dole ma dwa wyjscia na weze jeden waz znalazłem i widze gdzie idzie a 2gi otwor jest zaslepiony , czy tak powinno byc czy mi jakiegos weza brakuje???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 08:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
Kolego Lechman chyba racja z tymi wezami , konkretnie ta guma za przepływka była potrzaskana i wczoraj ja pokleiłem izolacja, i chyba jest lepiej ale to za wczesnie zeby sprawdzic bo tylko raz narazie sie przejechałem ...

mam jeszcze do szanownych kolegow takie pytanie : guma łączaca przepływomierz z kolektorem na dole ma dwa wyjscia na weze jeden waz znalazłem i widze gdzie idzie a 2gi otwor jest zaslepiony , czy tak powinno byc czy mi jakiegos weza brakuje???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 08:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
wiec powiem tak różne wesje są tych weży gum i jedne są zaślepione a drugi nie ale układ dolotowy powinien być szczelny czyli jak jest poekany to nie zaklejaj taśmą izolacyjną tylko wymień na nowy i najlepiej jak podjedziesz do serwisu i dobierzesz orginalny bo wtedy bedziesz pewny że masz dobry po nr nadwozia się dobiera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 00:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: KrakĂłw
Prawdopodobnie sonda jak juz ktos wyżej nadmienił. Miałem już kilka sytuacji gdzie komputer nie wykrywał błędów a usterka była. Co bym poradził to przed wykreceniem sondy sprawdz kostke gdzie jest ona podłączona poniewaz czesto sie zdaża że to własnie jest przyczyna niedziałajacej sondy. Złącze to ze względu na swoje połozenie jest narażona na kosmiczne warunki atmosferyczne (woda sól itp.) Wiec moze ci coś zeżarło styki a sonda jest ok.
Powodzenia :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 21:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E39 528i
kamilradom84, Witam mam pytanie doszedłeś wkońcu co to bylo bo powiem ci ze mam bardzo podobne objawy co ty. jak samochod ci sie nagrzał to dymienie przechodziło bo u mnie tak jest, spalonego oleju nie czuje a z rury kapie jakby woda? z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 114
Lokalizacja: Cukrownia Wozuczyn
Moje BMW: E36 318iS
PETERSON84, jak sie dowiesz co jest twojej bemce to napisz bo u mnie tez tak jest będe wdzieczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
sprawdz na kompie czas wtrysku paliwa bo kumpel mial podobne problemy jak ty i okazało sie że padła sonda lambda i komputer też nie pokazywał błędów a miał prawie 4 sekundy wtrysku paliwa i nie przepalał paliwa tylko wypluwał do wydechu a po wymianie sondy auto chodzi normalnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 09:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Nie musisz jechać, żeby skasować błędy.Odłącz akumulator na jakiś czas i błąd też się skasuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
witam dzieki za wszystkie podpowiedzi , jak narazie ten problem wystepuje nadal , i jak sie nagrzeje to jest tego dymu mniej ale jednak jest , chociaz powiem wam ze teraz jak juz sie zrobiło cieplej to tego tak nie widac , jak temp spada ponizej 10 stopni to wtedy widac dym a teraz nie , bardziej martwi mnie to ze jak jade to nawet nie moge otworzyc szyby bo tak wali benzyna :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 10:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
moze z przewodu paliwowego cieknie ci np na tlumik sprawdz czy nie masz wyciekow postaw auto rpzegazuj go ladnie i zobacz czy nic nie spadlo na ziemie lub czy sie nic nie smazy na tlumiku

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 15:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
a propo przewodow , moze wiecie na ktore miejsca powinienem zwrocic uwage? i gdzie dokładnie znajduje sie filtr paliwa , bo jak juz bym sie bawił z przewodami to i jego bym chetnie wymienił , za wszystkie porady z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 15:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
zworc uwage rpzy listwie wtryskowej , a filtr paliwa masz przed bakiem paliwa

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL