BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 07:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] BMW e-34 2.0 + LPG, 1990r
PostNapisane: 13 lutego 2009, 10:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
witam wszystkich forumowiczów. W tej chwili jeżdże golfem 3 1.9td z 1993r, chce go sprzedać lub zamienić ale mniejsza z tym.
Pewien klient zaproponował mi zamiane na BMW 520 z 1990r, 129kucy, LPG 3letnie. Nie zaprzeczam, zastanawiałem się sporo nad takim autem. Zależy mi na aucie komfortowym, dużym no i dobrym i sądze że takim autem może być BMW 520. I tu moje zapytanie na co zwrócić uwagę przy zamianie na takie auto? Jakie są koszty urzytkowania takiego auta, co jest trwałe a co nie. Jakie spalanie i czy to jest dobry wybór. Nadmienie że wszelkie naprawy wykonywałbym sam (mam warsztat samochodowy).
Każda pomoc w waszej strony może być potrzebna
Dziękuję z góry

PS. Do moderatora - jeżeli w nie odpowienim dziale napisałem post prosiłbym o przeniesienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 10:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego jak przy kupnie każdego samochodu, blacharka, silnik(czy pracuje i na benzynie i lpg),czy nie ma wycieków. Sprawdź stan zawieszenia. BMW jak każdy inny wóz, jeśli ma lpg spalanie waha się w granicach 10- 13 L , jeśli jeździsz z głową. Silniki M20 są bardzo żywotne. Zapytaj jakie wymiany zrobił właściciel, (rozrząd jest na pasku). Patrz czy nie kopci zbyt dużo. Co więcej??? Sam musisz ocenić. Koniecznie sprawdź czy auto dziła na benzynie i czy jedzie na benzynie!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
Przemas137 napisał(a):
Kolego jak przy kupnie każdego samochodu, blacharka, silnik(czy pracuje i na benzynie i lpg),czy nie ma wycieków. Sprawdź stan zawieszenia. BMW jak każdy inny wóz, jeśli ma lpg spalanie waha się w granicach 10- 13 L , jeśli jeździsz z głową. Silniki M20 są bardzo żywotne. Zapytaj jakie wymiany zrobił właściciel, (rozrząd jest na pasku). Patrz czy nie kopci zbyt dużo. Co więcej??? Sam musisz ocenić. Koniecznie sprawdź czy auto dziła na benzynie i czy jedzie na benzynie!!!!!!!!!!


rozumiem, a są w jakieś bolączki tego auta no nie wiem - elektryka itp., jak wyglądają ceny (nie wiem i pytam):
- ile litrów oleju wchodzi, ceny filtrów
- jak sprawdzić wał napędowy
- klocki hamulcowe, tarcze
- rozrząd
- jak takie silniki znoszą gaz
I czy to jest dobry pomysł aby się zamienić (mam golfa 3 1.9TD ok 500tys. km najechane, po modyfikacjach silnika, z zewnątrz zwykły golf - żaden tam tuning, po remoncie blacharki - nie przez to że był bity, poprostu maiłem 4 litry lakieru matalika i poprostu odświerzyłem autko - ojciec ma warsztat samochodowy, po remoncie silnika - nie bierze oleju nie kopci, pali od strzała, bardzo wiele części wymienionych, robiony dla siebie i przezemnie, pierwszy właściciel w polsce od 3lat ) i tu moje bytanie czy opłaca się zamieniać na BMW 520 z 1990r, może lepszym rozwiązaniem było by takie BMW 524td lub BMW 3 e-36 (+ dołożone pieniążki z mojej strony). Wiem że zawracam głowe ale lubię dużo wiedzieć a wiem że Wy możecie mi pomóc w tej potencjalnej zamianie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 11:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
a i jeszcze nigdy nie miałem auta na gaz i właśnie tu moje pytanie do ciebie: a jak na gazie będzie jeździć normalnie, dobrze będzie palić i nie będzie kopcić ale na benzynie nie będzie jechał to co może być tego powodem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 11:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Filtry nie są drogie naprawdę,tarcze również za dobrą tarcze Textara do 150zł sztuka.
Żadna Bmka nie lubi gazu,bolączką jest wystrzał z gazu,często pada przepływomierz przy takim wystrzale. Oleju mieści się 4.25L, płynu w układzie jeśli nie ma klimy 10,5L.
Jeśli nie będzie jechać na benzynie to przepływomierz jest najczęstszym powodem.
Słuchaj powiem Ci tak ciężko znaleźć BMW z tego roku aby było w dobrym stanie,zawsze będziesz musiał dołożyć, a znając życie zawieszenie będzie do remontu i blacharka pewnie również. Blacharka siada przy wlewie paliwa, błotniki przód, nadkola i dół błotnika tył.Elektryka nie sprawia żadnych problemów na ogół.
Szczerze powiem Ci kolego nie zamieniałbym się, to moje zdanie.
Lepiej sprzedaj Golfa i znajdź ładne BMW ,zamiana zawsze kryje coś w sobie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 12:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
eldorado84 napisał(a):
I czy to jest dobry pomysł aby się zamienić (mam golfa 3 1.9TD ok 500tys. km najechane, po modyfikacjach silnika, z zewnątrz zwykły golf - żaden tam tuning, po remoncie blacharki - nie przez to że był bity, poprostu maiłem 4 litry lakieru matalika i poprostu odświerzyłem autko - ojciec ma warsztat samochodowy, po remoncie silnika - nie bierze oleju nie kopci, pali od strzała, bardzo wiele części wymienionych, robiony dla siebie i przezemnie, pierwszy właściciel w polsce od 3lat ) i tu moje bytanie czy opłaca się zamieniać na BMW 520 z 1990r, może lepszym rozwiązaniem było by takie BMW 524td lub BMW 3 e-36 (+ dołożone pieniążki z mojej strony). Wiem że zawracam głowe ale lubię dużo wiedzieć a wiem że Wy możecie mi pomóc w tej potencjalnej zamianie


Jeżeli potrzebujesz auta do jazdy na co dzień i chcesz tanio jeździć to napewno nie powinieneś kupować bmw e34 w tdsie ani w gazie (chyba, że mowa o instalacji sekwencyjnej).

Generalnie jeżeli twój ojciec jest mechanikiem to powinieneś dobrze wiedzieć jaki jest wpływ gazu na silnik, właściwie zawsze są jakieś problemy.

E34 jest też autem bardzo usterkowym, jak zresztą większość bmw. Z tym, że jeśli jest zadbane nie powinno być większych problemów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
theDAMIstrzu napisał(a):
eldorado84 napisał(a):
I czy to jest dobry pomysł aby się zamienić (mam golfa 3 1.9TD ok 500tys. km najechane, po modyfikacjach silnika, z zewnątrz zwykły golf - żaden tam tuning, po remoncie blacharki - nie przez to że był bity, poprostu maiłem 4 litry lakieru matalika i poprostu odświerzyłem autko - ojciec ma warsztat samochodowy, po remoncie silnika - nie bierze oleju nie kopci, pali od strzała, bardzo wiele części wymienionych, robiony dla siebie i przezemnie, pierwszy właściciel w polsce od 3lat ) i tu moje bytanie czy opłaca się zamieniać na BMW 520 z 1990r, może lepszym rozwiązaniem było by takie BMW 524td lub BMW 3 e-36 (+ dołożone pieniążki z mojej strony). Wiem że zawracam głowe ale lubię dużo wiedzieć a wiem że Wy możecie mi pomóc w tej potencjalnej zamianie


Jeżeli potrzebujesz auta do jazdy na co dzień i chcesz tanio jeździć to napewno nie powinieneś kupować bmw e34 w tdsie ani w gazie (chyba, że mowa o instalacji sekwencyjnej).

No włąśnie mam takie na oku. zeby nie być gołosłownym to pokaże swoje i te BMW
http://www.allegro.pl/item555257450_gol ... miana.html
http://www.allegro.pl/item548544386_bmw ... b3_b4.html
mankamenty to w 2-miejscach ogniska rdzy, reszta jak mówi właścicielka jest OK. Co do spalania gazu to mi to wsio (paliwo biore na F.Vat). Co do sprzedaży Golfa to ciężko sprzedać auto jeżdżone po Polsce 3lata, większość ludzi decyduje się sprowadzać lub kupić sprowadzone i tu właśnie jestem na straconej pozycji. Potrzebuje dużego, komfortowego auta gaz lub benzyna. Co tu dużo mówić, kajtam się w tym roku no i .... potomek w drodze, więc tak jak w aukcji napisałem 4-drzwi gaz lub diesel (auto rodzinne) no i bez dopłat. Wiecie sami, nawet jak sprzedam golfa dołoże 2-3tys + jeszcze opłaty pojeżdże z poł roku a potem wyjdą różne rzeczy z auta do którego dołożyłem ok 3tys. + to co mam dołożyć. A po zatym co tu wymagać od auta 16letniego

Generalnie jeżeli twój ojciec jest mechanikiem to powinieneś dobrze wiedzieć jaki jest wpływ gazu na silnik, właściwie zawsze są jakieś problemy.

E34 jest też autem bardzo usterkowym, jak zresztą większość bmw. Z tym, że jeśli jest zadbane nie powinno być większych problemów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 00:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Moim zdaniem jeśli golf jest dobry ,nie zamieniałbym się. Pierwsze słyszę, że ciężko sprzedać golfa :) Chyba, że coś z nim nie tak. W każdym razie odradzam auto na gaz.

Za te pieniądze ciężko znaleźć dobry samochód, lub też samochód nie wymagający ciągłego doinwestowywania. Jak koniecznie chcesz 4 drzwi to za tą cenę fajny by był merc 124 w dieslu, tylko znowu daremnie szukać dobrego w124 w Polsce

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
theDAMIstrzu napisał(a):
Moim zdaniem jeśli golf jest dobry ,nie zamieniałbym się. Pierwsze słyszę, że ciężko sprzedać golfa :) Chyba, że coś z nim nie tak. W każdym razie odradzam auto na gaz.

Za te pieniądze ciężko znaleźć dobry samochód, lub też samochód nie wymagający ciągłego doinwestowywania. Jak koniecznie chcesz 4 drzwi to za tą cenę fajny by był merc 124 w dieslu, tylko znowu daremnie szukać dobrego w124 w Polsce



z golfem jest wszystko wporządku, jest po remoncie silnika i odświerzeniu lakieru (nie dlatego że był bity), stwierdziłem że trudno sprzedać bo ogłosiłem 3 razy w anonsach i nic zero telefonu i 1 raz na allegro gdzie wolą się zamienic niż kupić. Co do spalania nie jest to takie istotne czy spali 10 czy 20litrów gazu. Pozdstawa aby był OK wizualnie, 4-drzwi i komfortowy.

Dostaem jeszcze wczoraj propozycję taką:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/41409


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 09:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
a i jeszcze jak ktoś się zna na gazie. Jaka tam jest instalacja założona gazowa, bo jakoś dziwnie ona wygląda:
http://www.allegro.pl/item548544386_bmw ... b3_b4.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 09:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
zwykla na mikserze.. masz miedzy filtrem powietrza a przeplywka mikser :) a za nimi na zdjeciu parownik

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 09:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego zwykła instalacja LPG.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
będzie dobrze jeździć na takim gazie ?? Dużo problemów sprawia urzytkowanie takiego gazu w takim silniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Kolego jedno podstawowe ale jak chcesz fajne BMW żebys za moca TDI nie tęsknił to kup 525 z roku 1990-1992 z silnikiem o mocy 192KM i momencie 245Nm bo 129KM z LPG mieszalnikwoym oznacza że zostało tam góra 100KM a przy masie o połowę większej od golfa będzie chlała a nie jeździła troszke rozsadku

Kup 525 za około 8 tysiecy idzie kupic cos nsenspwnego dołuż 3000zł na sekwencyjny wtrysk gazu i będzie super


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: BMW 520i
PostNapisane: 16 lutego 2009, 01:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
JEzdzilem golfem 3. Mialem tez BMW 520i z 90r na gaz. Co Ci moge doradzic SZCZERZE?
JEsli jakies problemy bedziesz mial to z duperealmi typu wymiana wachacza, klocki hamulcowe czy zarowka w swiatlach:). Blacharka jest swietna nic nie rdzewieje, silnik chodzi jak zegarek (rzedowa szostka) milusio zdrowo buczy podczas jazdy. E34 2.0 wychodzily w dwoch wersjach 129KM i 150KM. Silnik 150KM NIE toleruje gazu - strzela, prycha itp. ja mialem 129KM i nic nie strzelil nigdy. Komfort jazdy w stosunku do golfa bezdyskusyjny. 520 sie plynie po drodze.... no i jest MEGA szacunek na drodze :)
Kolego nie zastanawiaj sie i bierz te BMW a bedziesz mial z niej pocieche!
Polecam i pzodrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 09:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Ja bym odradzal zamiane. Mialem e34 z 1989 roku z wlasnie tym silnikiem m20b20 na gazie i nie bylem zadowolony. gaz strasznie zatruwal silnik , wiecie o co chodzi. az w koncu zaczol nawalac i strzelac kichac tak ze poszedl przeplywomierz. Ogolnie to autko fajne, wygodne jak na swoje lata. Nawet na zwyklym zawieszniu swietnie sie trzyma drogi i wchodzi w zakrety:)cześci rowniez w odpowiednich cenach:):) ale to tylko moja opinia, w koncu to forum i kazdy moze cos od siebie napisac :):) Pozdrawiam

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 09:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
Zdzira 850I napisał(a):
Kolego jedno podstawowe ale jak chcesz fajne BMW żebys za moca TDI nie tęsknił to kup 525 z roku 1990-1992 z silnikiem o mocy 192KM i momencie 245Nm bo 129KM z LPG mieszalnikwoym oznacza że zostało tam góra 100KM a przy masie o połowę większej od golfa będzie chlała a nie jeździła troszke rozsadku

Kup 525 za około 8 tysiecy idzie kupic cos nsenspwnego dołuż 3000zł na sekwencyjny wtrysk gazu i będzie super


Nie mam TDI tylko TD (75kucy - tyle było), ale z drugiej strony to obojętne czy to TDI bo i tak na światłach zostaje (zastosowałem pare modów). Ogólnie pomykam powoli średnio 90-130km/h. Zależy mi na aucie 4-drzwiowym, dużym i komfortowym - taka poprostu zamiana bez dopłaty z jeżdżeniem jakieś 5lat a potem na części i coś innego. Mam już dość golfa, nie chodzi o usterkowość, ale o komfort którego brakuje, przestrzeni w środku, bagażnik mały, nawet passat w cenie 6-7tys. nie odpowiada mi choć jest większy. Co jakiś czas pomykam mamy C-klassą z 96r. i właśnie w tym samochodzie odnalazłem komfort i radość z prowadzenia. Ale tyle kasy nie mam aby kupić sobie czy tam nowsze BMW, c-kasse czy tam okulara. Nie zależy mi na prędkości i o spalaniu. Podstawa - wielkość i komfort i w miarę mało usterkowy. I dlatego sobie pomyślałem o takim BMW 520. A jeszcze mam takie pytanko jak wspomniałeś ile będzie palić takie 525 w zwykłym gazie - zwykła jazda bez szaleństw? Z 14-18litrów gazu????? Nie wiem pytam się


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i
PostNapisane: 16 lutego 2009, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
mobil napisał(a):
JEzdzilem golfem 3. Mialem tez BMW 520i z 90r na gaz. Co Ci moge doradzic SZCZERZE?
JEsli jakies problemy bedziesz mial to z duperealmi typu wymiana wachacza, klocki hamulcowe czy zarowka w swiatlach:). Blacharka jest swietna nic nie rdzewieje, silnik chodzi jak zegarek (rzedowa szostka) milusio zdrowo buczy podczas jazdy. E34 2.0 wychodzily w dwoch wersjach 129KM i 150KM. Silnik 150KM NIE toleruje gazu - strzela, prycha itp. ja mialem 129KM i nic nie strzelil nigdy. Komfort jazdy w stosunku do golfa bezdyskusyjny. 520 sie plynie po drodze.... no i jest MEGA szacunek na drodze :)
Kolego nie zastanawiaj sie i bierz te BMW a bedziesz mial z niej pocieche!
Polecam i pzodrawiam


no właśnie o to mi chodzi komfort w porównaniu do golfa.
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię). Jego BMW jest od 6lat w Polsce i na gazie i zrobił chyba ok. 160tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 10:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Oj ja bym nie zakladal zwyklego gazu do 520 24v bo niestety sa tam plastikowe kolektory :zalamany: i przy wystrzale gaziku moze ... :zalamany: :zalamany: a co do 5tki to tak jak pisalem e34 jest wygodnym i komfortowym samochodem ale nie z silnikiem 2.0 12v jak masz zamiar kupic to kup taki jak twoj wujek 2.0 24v (mi e36 pali srednio 12literkow, a czasami wiecej ale sam wiesz zalezy od jazdy, zawsze mozna zejsc nizej:):)) lub jakiegos dieselka znacznie spadnie ci w diselku spalanie :):)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 15:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Hmmm źle sie zrozumieliśmy rozumiem, że szybko nie jeźdzxisz ale po peirwsze dźwięk R6 rzy 4000-6500RPM szybko uzaleznia po drugie zrozum że 525 M50 spali tyle samo co te 520 z motorem M20 bo ten silnik jest spoto za słaby a seria 5 w porównaniu z golefem ma taki komfort że zabije wrażenie tych 129KM ktorych po gazie i tak jest 100KM a co do mieszalnika w motorze M50 150KMN ( miałem taki) to juz sie wogóle nie wypowiadam to totalny bezsens silnik straci swoje cqałe wyrafinowanie moc spadnie na łeb na szyje pewnie gdzie do 110KMzacznie palic na potege peirwszy strzał to nowe koletkory obudowa filtra przepływka itd. czyli roczne oszczędności z gazu pjda do pupci :)

Naprawdę przemysl moja radę 525 z orku 1990-1992 bo potem będziesz pisał posty w stylu a jak założę magnetyzer to będzie mocniejsza albo moze sportowy tłumik o średnicy tego od Stara???? wiem co mówie bo jeździłem 520, 525, 535 , 540 , M5 w moedlu E-34 i 520 jest złym wyborem zwłaszcza w wwersji M20 M50 jeszcze jakos daje radę ale nie M20 ale zrobisz jak zechcesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL