BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 11:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] gdzie jest czujnik sterowania turbiny?
PostNapisane: 15 lutego 2009, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WieluĂą
witam. czy może mi ktoś wyjaśnić gdzie znajduje się czujnik sterowania turbiny w 325td i czy nie właściwe funkcjonowanie tego urządzenia może być przyczyną zamulonego auta.
max prędkosc to 160 a wskazówka ekonomizera na czwartym i piątym biegu nie wychyla się powyżej dziesiątki


Ostatnio edytowano 15 lutego 2009, 20:59 przez Robert221, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 07:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
NIE MA CZUJNIKA ELEKTRONICZNEGO JEST ZAWÓR PODCIŚNIENIOWY KTÓRY STERUJE PRACĄ TURBINY I JEST PRZYMOCOWANY DO TURBINY SPRAWDX PRZEWODY PODCIŚŃIENIOWE KTÓRE TAM DOCHODZĄ


Ostatnio edytowano 17 lutego 2009, 06:55 przez LECHMAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: WrocÂław
sprawdź przewód podciśnieniowy z centralnej części kolektora ssącego od spodu (na wysokości 3 cylindra) od idzie do wyłącznika turbiny na błotniku (koło filtra paliwa). Może być odłączony lub zatkany w kolektorze. Ja w swojej miałem odłączony i miałem taki sam objaw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 07:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WieluĂą
przewód podcisnienia sprawdzony i kolektor wymyty na błysk a bunia dalej zamulona :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL