BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak poluzować samonapinacz
PostNapisane: 20 lutego 2009, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Mam pytanko (dla niektórych pewnie łatwizna)
Mianowicie. Próbowałem zdemontowac kompresor klimy( w celu wymiany łożyska, piszczy).
I za cholerę nie mogę poluźnic samo napinacza......
Ma ktoś wskazówki?


Ostatnio edytowano 24 czerwca 2009, 11:25 przez Wojtas!!!, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 18:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
na to jest myk ja uzywalem łyzki do opon motocyklowych jest krotka i delikatna (plastikowa)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 19:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
A konkretniej...
Nie ma sposobu aby zwolnic samo napinacz?
A łożysko trudno zdemontowac?
Może ktoś już wymieniał i da mi jakieś wskazówki!
Może da sie to zrobic bez zdejmowania kompresora?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 19:04 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a skad wiesz ze to lozysko sprzegla?

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 19:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Jak jest włączony silnik to piszczy dźwięk dokładnie dochodzi z koła kompresora!
Latem klima chłodziła ok. nie za mocno więc czynnika jest wystarczająco!
Jak odpalam (tylko w przypadku długiego postoju np. po nocy) to piszczy przez parę sekund konkretnie. Po przegazowaniu ustaje ale nadal gwiżdże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 19:18 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Wojtas!!! napisał(a):
Jak jest włączony silnik to piszczy dźwięk dokładnie dochodzi z koła kompresora!
Latem klima chłodziła ok. nie za mocno więc czynnika jest wystarczająco!
Jak odpalam (tylko w przypadku długiego postoju np. po nocy) to piszczy przez parę sekund konkretnie. Po przegazowaniu ustaje ale nadal gwiżdże.

to raczej pasek do wymiany lub wlasnie samonapinacz....tak sie prezarka /lozysko nie zachowuje/ jeszcze moze byc sprzeglo uszkodzone ale nie lozysko :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Możesz jakoś to wyjaśnic?
A jak poluzowac samo napinacz aby zdjąc pasek?
Bo za cholerę nie moge go scisnąc.......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2009, 20:49 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
jak nie mozesz zgniesc to go odkrec.....moze byc uszkodzony i dlatego ci pasek piszczy..
Obrazek

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 11:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Wałcz
Moje BMW: E46 320d
Hej. Mam taki sam problem z klimą jak Wojtas tzn. piszczy kilka minut głośno, a później cicho i tak już zostaje. Pasek nówka, napinacz też. Jak prysnąłem sprayem po pasku było cichutko- z czasem wróciło. Wojtas co było u Ciebie?

_________________
Jarek;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 21:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Witam!
Powiem Ci że do dzisiaj nie miałem czasu tego naprawic..........Może to byc łożysko jak pisałem wcześniej!
Jak rozwiążesz problem to daj znac........(wicewersazmojejstrony) Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL