BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Ciśnienie wyrzuca płyn chłodniczy
PostNapisane: 24 lutego 2009, 21:24 
Po zalaniu do pełna zbiorniczka wyrównawczego, z przewodu doprowadzającego płyn, wydobywają się bąble powietrza. jezdze na otwartym zbiorniczku bo cisnienie strasznie parło.oczywiscie przez to muszę go stale dolewać. zaczeło się od grzania auta bo w/w przewod byl zapchany i płyn nie krazyl w układzie. duzo bylo myslenia by znalezc rozwiazanie. miedzy czasie wymieniony został termostat.czy powodem ciśnienia w układzie będzie peknieta glowica? a moze tylko uszczelka? wody w oleju nie widać. oleju w wodzie też. nie dymi z rury. jakie badania zrobic by to sprawdzić? proszę o radę.mariusz


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie wyrzuca płyn chłodniczy
PostNapisane: 24 lutego 2009, 21:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
maniek28 napisał(a):
Po zalaniu do pełna zbiorniczka wyrównawczego, z przewodu doprowadzającego płyn, wydobywają się bąble powietrza. jezdze na otwartym zbiorniczku bo cisnienie strasznie parło.oczywiscie przez to muszę go stale dolewać. zaczeło się od grzania auta bo w/w przewod byl zapchany i płyn nie krazyl w układzie. duzo bylo myslenia by znalezc rozwiazanie. miedzy czasie wymieniony został termostat.czy powodem ciśnienia w układzie będzie peknieta glowica? a moze tylko uszczelka? wody w oleju nie widać. oleju w wodzie też. nie dymi z rury. jakie badania zrobic by to sprawdzić? proszę o radę.mariusz


Jeżeli układ jest drożny, dobrze odpowietrzony i pompa wody działa to pewnie pękła uszczelka albo głowica.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 28
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 Sedan
Kod silnika: M40B18 LPG
znajomy miał ostatnio podobnie... na poczatku zauważył że podczas pracy silnika w chłodnicy były obfite pęcherzyki powietrza, oleju nie było w wodzie i odwrotnie też nie... po tygodniu wywaliło mu płyn :( co się okazało? wydmuchało mu uszczelkę pod głowicą :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL