BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 10:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] problem z pompa paliwa
PostNapisane: 24 lutego 2009, 12:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ElblÂąg
Mam pytanie. Ostatnim czasem padła mi pompka paliwa, wymieniłem ją na nową a ta odrazu zaczeła buczeć i na pierwszy rzut ucha słychać że ma opór. Czy ktoś mi doradzi z jakiego powodu tak jest. Mam zamiar wymienic filtr paliwa bo tak jak pompka nie był ruszany od nowosci albo wymieniony bardzo dawno temu. Lecz nie jestem pewny czy to pomoże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ElblÂąg
Czy głośna praca pompki może być spowodowana zapowietrzeniem się układu po jej wymianie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 18:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
pytonsan napisał(a):
Czy głośna praca pompki może być spowodowana zapowietrzeniem się układu po jej wymianie?



Ooo to bardzo możliwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 19:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
założyłeś nową pompe czyli jakiś zamiennik czy jakaś używaną?
bo jeśli nową - tj. silnik sam to być może jest kiepskiej jakości i tak już poprostu ma chodzić. A jeśli używaną to albo ma włożony kiepski silnik albo jej żywot dobiega końca...
ps. nie da się zapowietrzyć układu paliwa w M40 ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 19:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Też jestem przekonany że ten typ po prostu tak ma i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 19:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ElblÂąg
Chodzi o to że ta pompka tak hałasuję że jestem pewny że ona nie ma tak. Bo na początku jednak chodziła ciut ciszej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 20:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam nie chce straszyc i krakac ale moje wszystkie, a bylo ich kilka wszystkie przed koncem swojego zycia glosno pracowaly .Jedna z nich rowniez niby byla nowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ElblÂąg
No dobrze przypuśćmy że z tą pompką jest lub mimo nowości było coś nie tak. To jaką w takim razie pompkę mam kupić i gdzie. Pozatym co jest najśmieszniejsze to silnik pracuje bardzo dobrze odrazu odpala nie trzeba prawie wogle kręcić tylko sekunda i łapie. Tyle że pracę silnika zagłusza pompka nawet nie wyobrażacie sobie jaki to jest dźwięk a szczegolnie na zewnątrz. A pompka nie ma nawet tygodnia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
pytonsan, odpowietrz układ zależy od pompki u wtedy napisz wrażenia z jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ElblÂąg
Wymieniłem już trzecią pompe paliwa i nie stety na początku chodzi cichutko ale po chwili zaczyna być tak głośna jakby cieła karoserie. Cóż stwierdziłem że może być coś z powrotem paliwa ale nie wiem jak wygląda cały ten układ. Czy ktos ma jakis schemat???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Ty też możesz miec :cwaniak: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 to schemat do e30 z silnikiem m40 bo nie wiem jaki masz silnik ,odnośnie hałasującej pompki to powiem Wam że wczoraj wyjmowałem swoją z zamiarem wymiany bo też strasznie wyła ale ż trafił mi się wyjazd to zrezygnowałem i złożyłem wcześniej wymieniłem oring który uszczelnia dekielek pompy po tym zabiegu pompę znacznie mniej słychac przestało rezonowac .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL