BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] SWAP hamulców
PostNapisane: 26 lutego 2009, 01:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
Witam. :)

W przyszłości w moim E-36 320i będę zmieniał silnik na mocniejszy :hyhy: i chciałbym polepszyć siłę hamowania. Koło najmniejsze jakie musi zostać to jednak 15" więc konwersje z E-46 330i/d lub E-36 M3 nie wchodzą w grę. Myślę o zamontowaniu z tyłu zestawu z E-36 328i. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czy wystarczy wymienić tylko jarzmo, zacisk i tarcze? Czy trzeba coś jeszcze zmieniać?
2. Czy trzeba wprowadzać jakieś inne zmiany, żeby to wszystko działało jak należy?
3. Może jeszcze jakieś sugestie w temacie?

Z tego co patrzyłem to między 320i, a 328i układ hamulcowy różni się chyba tylko tymi trzema elementami.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 09:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
wystarczy wymienic tarcze na wentylowane i zaciski kompletne(z jarzmem).przy okazji zregenerowałbym zaciski(wyczyscił tłoczek,wymienił gumiki i odpowietrznik).wiem ze na allegro koles sprzedaje regenerowane zaciski do wielu wersji(piaskowane,lakierowane,nowe gumki itd.),ja u niego brałem komplet na tył i przód jak robiłem u siebie w 318i m40 swap na wentylowane tył i przód(wczesniej miałem tarcze niewentylowane tył i przód).dałem 270zł za komplet na tył i przód.zaciski jak nówki,chodzą jak marzenie,teraz hamowanie to czysta przyjemnosc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
Dzięki za cenną radę. Pewnie kupię od tego kolesia, bo to nawet nie jest specjalnie drogo, a mógłbyś podać nazwę użytkownika albo aukcję?

Chyba znalazłem: użytkownik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 16:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
własnie o niego mi chodziło.pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL