BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 11:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Niepepokojący dzwięk przy rozruchu...e36 325i
PostNapisane: 26 lutego 2009, 08:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: BiaÂłobrzegi k/Rad
Witam kolegów....jak w temacie...jak odpalam auto gdy jest zimne (a do tego jezdze mało i odpalam auto co 3dni) to w perwszych 2-3 sek słychac takie zagrzechotanie,po tym czasie silnik chodzi cichutko i jak sie rozgrzeje tez cichutko chodzi...dodam że olej jest Mobil 10W40...kolega mi załatwił z beczki "niby"z serwisu jakiegos..przebieg oryginalny 235tys co tym sądzicie???możliwe zeby ten dzwięk był od wiskozy?? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 09:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: M54B22
może to po prostu rozrusznik już pada

_________________
328 na fioletowo
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 09:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: skepe
rozrusznik??????? Powiedział bym raczej iz słychac popychacze zaworów lub jak to się muwi potocznie hydroregulatory bo takie określenie tez słyszałem.ja obstawiam na olej jest do wymiany i problem powinien zniknąć.

_________________
utylizator - Pomog³em kliknij POMÓG£


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 10:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Sprawdź rozrusznik i alternator.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Tak jest, popychacze...nie ma tragedi. Jak tylko przez chwile na zimnym silniku je slychac to nie jest zle...olej musi dotrzec wszedzie...mozesz wymienic olej na inny...moze pomoze :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Radom
U mnie w E36 2.0 mam tak samo. Jakiś znachor stwierdził że olej może być za gęsty.Dodam jeszcze że gdy parkuje w garażu (temp. ok. 10-ciu stopni) problem znika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa targĂłwek
Tak dokładnie moja E36 ma to samo nie ma sie czego obawiac. Olej zanim dotrze do do silnika troche mija a jak twoja stoi 3 dni to caly olej jest w misce a silnik prawie suchy

_________________
ÂŻyj szybko Kochaj mocno Umieraj MÂłodo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
u mnie mam to samo i wydaję mi się naturalną sprawą, jak koledzy wyżej napisali. olej po prostu spływa do miski. ja mam zalany valvoline max life 10w40. więc chyba nie masz się czym martwić.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: skepe
tak jak pisałem to jest olej a czy zagęsty.........raczej wyeksploatowany.z tego co wiem w lato jest i naczej i w zime tez w wiekszosci oleje są podatne na temp. otoczenia ,dlatego wraz z wyeksploatowniem i ruznicą temperatury otoczenia zmieniają sie ich własciwosci

_________________
utylizator - Pomog³em kliknij POMÓG£


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: skepe
dodam iz wilu naszych kolegów poprostu uzywa innych olejów na zime i na lato.

_________________
utylizator - Pomog³em kliknij POMÓG£


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
100% normalna sprawa.Ja tez tak mam w m50. Przyjda cieple dni to czas trwania tego dzwieku spadnie do 0,5sekundy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: BiaÂłobrzegi k/Rad
dzięki koledzy...chciałbym zmienic na pełen syntetyk castrola....w sumie podejrzewam ze wczesniej mógł byc zalany syntetyk ale nie wiem napewno bo nie było karteczki..a auto ze szwajcarii więc chyba zle nie zrobie zalewając pełen syntetyk????...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: skepe
Jak najbardziej mozesz wlać syntetyk ale castrol nicieszy się zbytnim powodzeniem wsrud włascicieli bmw.opinie na jego temat są różne :|

_________________
utylizator - Pomog³em kliknij POMÓG£


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Ja latam na castrolu gtx 5w40 magnatek zalałem przy kupnie 194,000km ateraz ma 245,000 i jest ok :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
czemu chcesz zmienic na full syntetyk? silnik nie odmlodnieje i nie przybedzie mu dodatkowych koni.. polsyntetyk tez jest dobra opcją do m50. Polecam ci oleje Liquy Moly z molibdenem siarczku. Masz pewnosc, ze nie jest rozlewany u kogos w stodole i sprzedawany na allegro z nowymi naklejkami castrola..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 04:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: BiaÂłobrzegi k/Rad
po prostu ja sugerowałem sie opinią castrola....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 05:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: BiaÂłobrzegi k/Rad
nie chodzi mi zeby lepiej chodził czy cos tylko zeby było jak najzdrowiej dla silnika... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 10:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
a jak z olejami valvaline godne są uwagi do m50 bo castrol dla mnie to syf i jestem z niego mocno niezadowolony.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
polecam polsyntetyki firm:

-Liqui Moly
-Valvoline MaxLife
-Motul


castrola i mobila podrabiaja najczesciej. co z tego, ze castrol ma plomby jak takie mozna podrobic bez problemu.. to tylko naklejeczka.. a olej jest strasznie wodnisty.. przynajmniej te z allegro..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 13:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
a ja mam takie pytanie bo w sumie to nie potrafię określić tego po czym poznać że olej jest dobry, dobrej jakości?? ja teraz zalałem olejem valvoline max life 10w40 i narazie po 3000km nie potrafię określić jego jakości itp. czy chodzi o wycieki, pracę silnika(głośno/cicho)??
nie chce zakładać tematu nowego, ale temat jest podobny więc może autorowi tematu też się to przyda.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL