BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 11:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 23:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
jutro bende mial przeplywomierz na przekladke sprawdeze moze to byc komputer nic nie wykazal masakra pozdrawiam jak by ktos jescze z takim czyms sie spotkal prosze o info pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
:szok:

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Wabrzezno
Mi strzelała w kolektor ssący i w tłumik,sprawdź kolego ten przepływomierz a potem będziemy szukac dalej jezeli to nie to :) Przepływka pasuje od m50b20 chodz nie zawsze bo jest też i na 4 piny

_________________
Aktualnie E63 630i było E65 730d E39 520d 2 X E38 725 tds,E21 320,E30 335,E39 540,E32 750 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
no niestety to nie jest przeplywka czy moze byc tak przez zapchany filter i gdzie sie on znajduje

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
doszlem juz co jest pompa paliwa mam pytanko sam dwa filtry paliwa czy tam sa dwie pompy paliwa czy jedna prosze o pomoc

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
w jednym przewodzie zasilania paliwa jet tloczy paliwo a wdrugim nic niema

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
W M70 są dwie pompy i dwa filtry:

http://bmwe32.masscom.net/sean750/fuelp ... elpump.htm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
jak chodzi połowa cylindrów to najprawdopodobniej silnik pracuje ci w trybie awaryjnym i nic na to nie poradzisz jak nie pojedziesz na komputer. u kumpla stało sie to samo, pojechał na kompa i wykryli mu ze nie chodzi jeden z wtrysków.
Wiec musi być jakiś błąd jak nie masz kompa i kabla sam nic nie poradzisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 22:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
tomeke32, kolega już pisał ze był na kompie i nic nie wykryło :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 10:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Jeżeli są dwie pompy i dwa filtry a u Ciebie paliwo tylko dochodzi do jednej strony to prawdopodobnie będzie uszkodzona pompa tak jak pisaleś wcześniej albo zapchany filtr paliwa.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Wabrzezno
Filtr tak od razu by się nie zapchał zapewne to pewnie ta pompa tak jak mówicie tylko teraz która hehe :) Sam nie wiedziałem że mam dwie :) pozdrawiam

_________________
Aktualnie E63 630i było E65 730d E39 520d 2 X E38 725 tds,E21 320,E30 335,E39 540,E32 750 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Wabrzezno
Filtr tak od razu by się nie zapchał zapewne to pewnie ta pompa tak jak mówicie tylko teraz która hehe :) Sam nie wiedziałem że mam dwie :) pozdrawiam

_________________
Aktualnie E63 630i było E65 730d E39 520d 2 X E38 725 tds,E21 320,E30 335,E39 540,E32 750 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 18:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Jakie kable założyłeś??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL