BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 16:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Powazny problem
PostNapisane: 2 marca 2009, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Witam. Jestem tu nowy wiec się przedstawiam. Mam powazny problem 4 miesiace temu kupiłem Bmw 520 1989 rok. Wszystko było ok aż wymieniłem olej i swiece. Od wtedy co 200 kilometrów świeca ma nagar olejowy na jednym cylindrze. Pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Więcej szczegółów kolego ;) silnik równo pracuje? kopci ? ciśnienie sprężania mierzyłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Silnik pracuje bardzo nie równi trzęsie cała buda. A i zapomnialem dodac wymieniona kopółka i palec oraz regulowane zawory. Ciśnienie na tłokach podobno ok w granicach 10 -11 niewiem bo niemam pojęcia o samochodach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Nie kopci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
A z jakiego oleju na jaki przeszedłeś? Może ktoś wlał pełen syntetyk np po mineralnym?

Napisz więcej na ten temat i czy wcześniej brała olej. Może pierścionki do wymiany?

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
No włsnie problem w tym ze niewiem jaki olej był wczesniej i teraz jest zalana Castrolem 15W40. Przed wymiana zrobiłem 3000km i nie wziela wogóle oleju. A teraz zauwazyłem ze na 1500km okolo 4 setki oleju. Słyszałem od goscia ze to moze uszczelniacze pod zaworami a to co gorsze ze ktos mógł wlac jakis uszczelniacz Przebieg na liczniku 223 000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Jeszcze była taka sytuacja ze po pierwszej zmianie oleju olej wyciekł uszczelka pod pokrywa zaworów wiec wymiana uszczelki i zalany jeszcze raz po kolejnej wymienie przejrecil srube w misce olejowej rano na parkingu olej pod samochodem laweta samocod u mechanika jeszcze raz olej zalany i przestalem tam jezdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 23:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Skoro pracuje równo i ciśnienie sprężania w granicach 10-11 bar to pierścienie jeszcze sprawne :ok: na którym cylindrze ta świeca z osadem ? po czym stwierdzasz że to osad olejowy? co do uszczelniaczy trzonków zaworowych to całkiem możliwe że odmówiły współpracy i należałoby je wymienic ,gadaniem że ktoś nalał uszczelniacza się nie przejmuj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 23:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Na trzecim cylindrze. A ze osad olejowy stwierdzil mechanik któremu pokazałem swiece jak wyglada. I nie pracuje równo obroty niby są w granicach 650 ale strasznie nim trzęsie. Jest dobrze przez kilka minut od załozenia nowej swiecy a za chwile lipa. I nie mam pojęcia od czego zaczac naprawe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 23:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Zacznij od ponownego sprawdzenia ciśnienia sprężania żeby wykluczyc zużycie pierścieni trzeba wykonac ten pomiar z tzw;próbą olejową zasugeruj to mechanikowi będzie wiedział o co chodzi jeśli nie to zapraszam do mnie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
Marek,jestem pod wrazeniem,dopiero teraz zauwazylem ze na 190 postow pomogles 22 razy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Dzis wieczorem umówilem sie z mechanikiem na mierzenie cisnienia na cylindrach wieczorem napisze co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 19:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
MARTIN.S79 napisał(a):
Marek,jestem pod wrazeniem,dopiero teraz zauwazylem ze na 190 postow pomogles 22 razy
Marcin Ty się nie czepiaj ;) bo zapytam publicznie dlaczego w moim samochodzie migają światła stopu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
No i wielka lipa do mechanika nie dojechałem samochód nie chce odpalić :( . Jutro ma przyjechać do mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Witam udało sie odpalić. Mierzylismy cinienie na cylindrach i tak 9.5/9.5/9.5/10/9.5/9.5 po dolaniu oleniu 10.5/10.5/10.5/11.5/10.5/10.5. Co o tym sądzicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
biliwarka napisał(a):
Witam udało sie odpalić. Mierzylismy cinienie na cylindrach i tak 9.5/9.5/9.5/10/9.5/9.5 po dolaniu oleniu 10.5/10.5/10.5/11.5/10.5/10.5. Co o tym sądzicie
jest nieżle :) czyli pozostają uszczelniacze zaworowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
No własnie mam zamiar to robic. Dzieki wielkie za pomoc. Odezwe sie jak bedzie zrobione mysle ze kolo nastepnej soboty. No i dla Ciebie /pomógł/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warka
Mmam jeszcze jedno pytanko.Mechanik powiedział ze koszt naprawy okolo300zl. za szlifowanie głowicy/ 200zl. uszczelki/ 300zl za robocizne +koszt rozrzadu bo odrazu robie co o tym sadzicie w sumie okolo 1000zl :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 21:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Dobra cena jeśli to szlif głowicy +docieranie zaworów +wymiana uszczelniaczy zaworowych ,uszczelki ,rozrząd i robocizna pomyśl jeszcze o wymianie pompy wody .Tylko niech nie daje tej głowicy do: Stromca koło Białobrzegów ,Grójca , Radomia na Indyczą 8 i Piaseczna na Słoneczną bo będzie lipa (wszystkie te zakłady pokazały kunszt wiedzą jak brac pieniądze)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
Chętnie powtorzę ten nomer tylko musze dojsc do siebie po wyjęciu mojego serca,a to pewnie potrwa jeszcze z pol roku niestety,Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL