BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 08:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] dwie sprawy: akumulator po dlugim postoju i holowanie
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Witam.

Wczoraj po prawie 2 tygodniach odwiedzilem w garazu moje ciut rozbite cacko :). Proba odpalenia nic nie dala, bo aku padlo :niepewny: . Czy to normalne? Przez ten czas swiecily sie 3 diody no i radio cos tam pradu do podtrzymywania pamieci sobie musialo wziac. Nic wiecej.....

Druga sprawa: po wypadku padlo wspomaganie, prawdopodobnie wyciekl plyn od wspomagania. Nieswiadomy wszystkiego holowalem auto na wlaczonym silniku przez ponad 20km. Wczoraj dowiedzialem sie, ze mogla pasc przez to pompa wspomagania :( :( :( :(. Dokladnie cala trasa byla prosta, nie liczac dwoch skrzyzowan. W kazdym razie- mogla pasc pompa?? :niepewny:
I apropo tego- do mechaniora tez bede holowal auto- jak to zrobic? Znowu z odpalonym silnikiem czy nie ryzykowac (ale wtedy chyba hamulcow tez nie ma?) Pomocy :zalamany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Jezeli masz srednio zdrowe akku to norma.Co do pompy - tak mogla ulec uszkodzeniu.Holujac z wylaczonym silnikiem nie masz wspomagania hamulcow wiec potrzebna ejst zdrowa noga do sprawnego hamowania, no i nie dziala wspomaganie przez co bardzo ciezko chodzi kierownica...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Kornelio napisał(a):
Jezeli masz srednio zdrowe akku to norma.Co do pompy - tak mogla ulec uszkodzeniu.Holujac z wylaczonym silnikiem nie masz wspomagania hamulcow wiec potrzebna ejst zdrowa noga do sprawnego hamowania, no i nie dziala wspomaganie przez co bardzo ciezko chodzi kierownica...


czyli moge holowac z wylaczonym silnikiem? beda w ogole jakies hamulce??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
hamulce będą ale cieniutkie,jak masz ręczny to będziesz musiał sobie nim pomagać.
dobry aku nie powinien paść nawet po takim postoju,więc albo miałeś słabe ładowanie i on już był prawie rozładowany albo masz zwarcie na celach i go rozładowuje,
możesz mieć jeszcze stały ( duży pobór prądu na zgaszonym,lampka w bagażniku itp. )

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Co do aku to faktycznie mógł paść tylko czy aku padło po 3 dniach czy po 2 tygodniach to tego nie wiesz? sprawdz pobór prądu zwykłym miernikiem mierząc Apery wpinają się pomiędzy klemę a aku.
Co do hamulców to masz jeszcze ręczny.

Teraz ciekawostka.

Kumpel przejechał z niemiec do Polski 1200 km golfem III 1.4 tylko z hamulcem ręcznym :)

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
co sie dzieje z pompa?wyje bardzo?jesli nie wyje i wspomaganie działa to nic jej nie bedzie ,co do holowania bez hamulców i wspomagania to przerąbane wolał bym chyba wziasc lawete


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 14:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Lego napisał(a):
co sie dzieje z pompa?wyje bardzo?jesli nie wyje i wspomaganie działa to nic jej nie bedzie


zadnych odglosow oprocz pracujacego silnika nie bylo slychac, podczas skrecania tez nic dodatkowego, tyle, ze bez wspomagania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL