BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 04:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] BRC do 528
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 00:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 36
Posty: 3
Lokalizacja: WPR/EBE
Moje BMW: E32 730
Kod silnika: M60B30
na początku chciałbym się przywitać, cześć :lol:
jestem w fazie zbierania info o e39 wiem juz jaki silnik i chyba wiem jaką instalację do niego.
padło na BRC bo wszyscy na forum ją chwalą ale wspominacie cos o innych wtryskach, reduktorach, parownikach żeby były takie a nie inne. tzn co? do instalki indywidualnie dobieram części czy jest to całosć która się po prostu montuje. może dla was to oczywiste ale ja juz sie troche pogubiłem.
a mozecie mi polecic jakis zakład montujacy taką instalację w woj. łódzkim albo mazowieckim? z góry dzięki za wyrozumiałośc dla żółtodzioba
:zakrecony:


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, 08:36 przez Vinci, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 09:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
w Warszawie jest dobry warsztat tu masz link na forum ,http://lpg.info.pl skontaktuj się z nikosiem

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 09:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 36
Posty: 3
Lokalizacja: WPR/EBE
Moje BMW: E32 730
Kod silnika: M60B30
dzięki za namiar :padam: jeśli ktoś jeszcze poleca jakis zakład to będę wdzięczny za info


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 09:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
W twojej okolicy to tylko Nikoś bo inni to raczej nie,

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Radom
co do instalacji to masz komputer sterujacy, elektrowzawory 2 sztuki, 2 sztuki filtrow, reduktor, zbiornik, listwe wtryskiwaczy, kupa przewodow cisnieniowych i podcisnieniowych, przelaczkik sterujacy i ot cala instalacja sekwenyjna LPG:) butle dobierasz wg uznania ( wieksza wiecej miejca zajmuje i wiekszy zasieg masz na zbiorniku), reduktor (do instalacji sekwencyjnej) dobierasz wg mocy pojazdu ( polecam tomasetti - bardzo latwa wymiana filterka a przy tym trwaly i niedrogi oraz ma zintegowany elektrozawor) komputer sterujacy z wiazka juz musisz miec dedykowany pod konkretny sinlik ale to gazownik dobiera zazwyczaj, listwa wtryskiwaczy dobierana pod ilosc cylindrow i do danej instalacji, elektrozawory - jeden masz w butli a drugi na reduktorze lub przed nim -wszystkie tak samo dzialaja a roznia sie wygladem. w skroci to bylo by tyle. poprawcie mnie jesli sie w czym pomylilem:) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL