BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaka ma byc grubosc lakieru na E39
PostNapisane: 22 lutego 2009, 10:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Witam. Szukam i szukam i malo znalazlem.
Mam zamiar jechac zobaczyc E39 520i 2001 czyli 2,2 170KM
Bede mial elektroniczny czujnik lakieru "ze salonu!" Interesuje mnie jaka ma byc grubosc lakieru na poszczegolnych elementach, min. na kielichach itp.
Dzieki.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 10:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
na elementach zewnętrznych fabryczna grubość powłoki to ok. 140um

malowane dwukrotnie to ok. 300um, szpachlowane ok. 1000um i więcej

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 10:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Dzieki serdeczne!

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 12:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Dla mnie jak jest powyżej 120 tzn. że malowany :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 17:11 
Sebuś napisał(a):
Dla mnie jak jest powyżej 120 tzn. że malowany


dobrze ze tylko dla ciebie :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
LeSiO napisał(a):
dobrze ze tylko dla ciebie


Każdy ma swoje zdanie... Chętnie usłyszętzn. przeczytam twoją opinię na ten temat Piotrku :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
mniej więcej tak jak Kucharz, napisał, a tak w ogóle to porównaj czy na wszystkich elementach jest podobna grubość,, błotniki przednie mogą wskazywać na dużo cieńsza powlokę ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Dzieki za porady. Kupilem!!!!!! :cool:

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 11:00 
Sebuś napisał(a):
Chętnie usłyszętzn. przeczytam twoją opinię na ten temat Piotrku


na nowym samochodzie mozesz miec grubosci od 100 do np 150 - 160 zalezy,poziome czesci (klapa maska dach) sa zazwyczaj grubiej troszke malowane niz np drzwi. Tak jak Kucharz, napisal okolo 300 (moze byc 220-250-320 roznie,po maloawaniu polerowanie zmniejsza powloke lakiernicza wiec jak po malowaniu wyjdzie np 300 i potem polerka to moze byc np 250 ale to naprawde bardzo roznie jest) jest podwojny lakier a powyzej np 500 moze byc delikatnie wyrownana szpachla jakas minimalna nierownosc doslownie taka cienka warstwa jak kartka papieru albo i cieniej, a powyzej 1000 i dalej to juz mozna powiedziec ze michal aniol wkraczal do akcji i rzezbil w szpachli :rotfl:

p.s. wszystko poparte wlasnym doswiadczeniem i wedlug wlasnych przemyslen niekiedy konsultowanych z kims kto akurat byl pod reka wiec jesli sie myle to prosze poprawic. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 11:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
LeSiO, przypomnij ile było u mnie .... taż żeby Sebuś, miał jakieś rozeznanie .... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
No OK, na niektórych elementach karoserii 150 jeszcze można przełknąć ale więcej jak np. 200 to już jest przesada jeszcze np. na błotnikach czy masce.

Aha i jeszcze dużo zależy od klasy miernika o czym każdy pewnie wie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL