BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 17:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dziwne stukoty w silniku
PostNapisane: 8 marca 2009, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Rybnik
Posiadam bmw e36 1.8 sedan silnik m 40 gdy zapale silnik slychac stukoty pod oslona zaworow jakby byl to 20 letni diesel chociaz to benzyna gdy silnik sie zagrzeje stukoty znikaja prosze o rade czy to zawory czy cos innego i czy to cos powaznego Dziekuje za odp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
popychacze hydrauliczne obstawiam :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 19:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
kolego speawdz najpierw poziom oleju i dolej go na maksa, mozliwe ze ci sie zawór w pompie olejowej zacina, jak po tym zabiegu stuki nie znikną to ratuje cie doctor lub popychacze i sprawdz czy nie masz wyciekow oleju z miskim lub podstawy flilrta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 19:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Popychacze dzwigienki wałek to chyba wszystko

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
jak u mnie tak było to były to dzwigienki i wałek rozrzadu (przy przebiegu minimum 185 tys km - min bo być moze był cofany nim go kupiłem.) Niestety koszt naprawy około 2 tys zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
a jak rozrząd :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 23:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
Mam to samo :) tez mi lekkoo stuka
na 100 % są to popychacze i wytarty juz wałek rozrzadu :)
Koszty drogie ;/ Ja zmieniełem olej na Inny i lepiej sie zachowuje Silnik :)

_________________
Najpierw byłem młodszy miałem e36 -3jeczkę teram jestem ciut starszy i zbieram na E38- piękna 7meczkę
Nie ma Aut nie bitych- są tylko ładnie klepane i malowane :)
Czy 124 Decybele to dużo.... haha NIE ;] Następny stopień to 140dc ale to z nowszymi Rockofordami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL