BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 17:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] problemy z paleniem 525i
PostNapisane: 20 lutego 2009, 23:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
Posiadam 525i 12V
i mam czasami problemy z odpaleniem jej... a sprawa wyglada tak:
na calkiem zimnym silniku pali idealnie na goracym tez jest idealnie
ale jak juz troszeczke ostygnie to musi naprawde dluzsza chwile pokrecic zanim mi odpali...
bylem pewien ze to wina czujnika temperatury plynu chlodniczego ktory steruje kompem i dawkami paliwa bo na komputerze wyszlo mi ze na zimnym silniku daje on info do kompa ze silnik ma 140ctopni...zmienilem oba czujniki i nadal ciezko pali na lekko ostygnietym silniku...co moze byc tego przyczyna???

_________________
Scoot14


Ostatnio edytowano 22 lutego 2009, 22:30 przez Scoot14, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
A jak sytuacja z zapłonówką? Kiedy zmieniane były świece i przewody?

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 22:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
i kable i swiece sa nowe...
i ten problem wystepuje tylko wtedy jak silnik troche ostygnie...

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
pomożecie mi z tą moja Betą...?

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
Kurcze mam ten sam problem,identycznie ten sam, pisałem już tu na forum ale konkretnej odpowiedzi nie dostałem, powymieniałem świece, czujnik temperatury też i dalej jest to samo.
Rozmawiałem z jednym znajomym i podpowiedział mi że może to być czujnik wału korbowego lub wałka rozrządu, byłem na kompie i nic nie pokazało ale ten mój znajomy mówił że jest to możliwe że komp nic nie pokaże.
Dlatego czekam na kolege który ma taką samą BMW i spróbuje jego części włożyć do mojej żeby nie wywalać kasy bo może się okazać że to jednak nie to.
Gdybyś był szybszy i coś sie dowiedział daj znać na forum.

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 11:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Nikt chyba nie zna sie na niczym tutj, ja jeszcze na zadne pytanie nie dostalem odpowiedzi tutaj, tacy sa znawcy marki tutaj :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: CMG
bimeer82 napisał(a):
Nikt chyba nie zna sie na niczym tutj, ja jeszcze na zadne pytanie nie dostalem odpowiedzi tutaj, tacy sa znawcy marki tutaj :zly:

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: w takim razie przepraszmy :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
nie kloćcie sie o to co kto tutaj wie...
tylko szukajmy rozwiazania tego problemu bo jak mi wiadomo to jest to ponoc typowy problem E-34 tylko nikt wlasnie nie wie jak to rozwiazac...

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
I kolega Mateusz ma racje, gdyby wszyscy wszystko wiedzieli to nie istniało by to forum.
Ten problem to nie tylko w E-34 ba ja mam E-39 i jest dokładnie to samo. Tak że piszcie co wiecie a nawet piszcie to co sie domyślacie.

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
hah Kolego "sliwa"
zauważyłeś że jak postawisz swoje bmw niżej przodem to problem rzadziej występuje??? :D
możę problem tkwi tylko w zaworku zwrotnym?w e-34 zaworek ponoć jest w pompie w zbiorniku a że nie chce mi się jej wyciągać to zrobie "prototypa" :D
założe przelotowy zaworek zwrotny z FIATA...za 25pln
i zobaczymy czy bedzie jakas poprawa...
teraz czekam tylko na czas żęby to zrobic:D

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 10:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
To na pewno nie to bo auto stoi pochylone na podjeździe pod domem i źle odpala a robi też tak jak jestem w innym miejscu tak że nie ma znaczenia czy stoi równo czy nie, ale dzieki za podpowiedź.

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
a wiec szukajmy kolego dalej...bo widze ze chyba nikt nam nie pomoze na tym forum rozwiacac ten problem...

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
a wiec szukajmy kolego dalej...bo widze ze chyba nikt nam nie pomoze na tym forum rozwiacac ten problem...

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 15:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Sa nieraz takie dziwne rzeczy w tych autach ;)
ja nie mialem takiego problemu ze swoja e34, na szczescie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 14:52 
Jeśli macie instalacje gazowe to należy wykręcić elektrozawór z parownika i przeczyścić gniazdo. Miałem ten sam problem i pomagło


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 22:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
ja bym jeszcze sprawdzil jaka teraz podaje rezystancje nowy czujnik temperatury silnika
Jak silnik jest cieply to powinien miec ok 400 Om.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL