No wlasnie jakie roznice sa pomiedzy 320 a 325 ? w sensie osiagów ? wiem ile katalogowo ale pytanie kieruje do tych co jezdzili 2.0 a wsiedli na 2.5 192 KM
oba bez vanosa, za tydzien niecaly w mojej 320 bedzie juz siedzial 325 bez vanosa czyli mb50b25

zdecydowalem sie na Swapa co by wiadomo auto lepiej sie odpychalo
w 2.0 brakuje mi tej mocy jak sciagam sie z jakimis vagami tdi poczipowanymi na 130/140/150KM jada rowno ze mna ja albo ledwo Co moge im odjechac a silniejsze 150 konne juz odjeżdżają mi... szukalem 328 trafilem piekna 320 no i tak zostało....poza tym kocham moc dlatego decyzja o SWAPIE na 192 KM
tak samo w trasie ladnie sie buja moje 2.0 ale tez mi brakuje tego depniecia i uczucia ze kark leci w tyl w całym zakresie deptania...
Uprzedze pytanie dlaczego 2.8 nie wkładam, ano dlatego ze w przyszłosci za 2-3 lata chciałbym z auta zrobic zabawke - uturbic a jak wiadomo
m50b25 ma kute korbowody fabrycznie i do turbo i zabaw na torze jest jak znalazl.... natomiast 2.8 ma ALU blok co go wyklucza
MOJE PYTANIE BEDE CZUL ZNACZNA ROZNICE ? pytam bo zdecydowalem sie na swapa a nigdy 2.5 nie jezdzilem ale ten ktory mi to bedzie robil mowi ze roznica jest kolosalna, moja 320i wkreca sie superowo od 4000obr dopiero...
kazdy natomiast mi mowi ze tak jak moja idzie od 4000 obrotow 2.5 zaczyna tak isc od 2000 a po 4000 dopiero sie zaczyna zabawa
czekam na konkretne odpowiedzi jakie to roznice czy odczuwalne itp pozdrawiam !!
