troszeńke podłubałem w moim starociu więc pokaże pare fotek z oststniego miesiąca
prace idą powolutku bez pospiechu małymi kroczkami ponieważ nie mam czasu i miałem wiele problemów, wszystko było pod górke, ale jednak cos tam sie ruszyło
najwazniejsze że technicznie jest wszytsko zrobione i można wsiadać i jechać na koniec swiata
a teraz pare tjuningów
tłumik z wersji 323 bez kata
koncowy kwasiak liczony pod m20 firmy VEGA (polecam)
koncówki były do samodzielnego dospawania więc zrobiłem je ostro w góre a nie tylko w bok jak w ori
po wielkich wilekich trudach i nerwach przyszedł gwint K-SPORT z CAMBERAMI
zakupiony w firmie TG-AUTO
i serdecznie nie polecam tych debili, zamiast 2 tygodnie jak obiecywali czekałem 3 miesiące na przesyłke !!!! żenada
tak sobie siadła, cholernie twardy jest, nie nadaje sie do normalnej jazdy na codzień, ale ciesze się o to mi chodziło
doszły dystanse 25mm na strone, przód i tył
pod koła KESKIN KT1
ogólnie autko musiałem podnieśc bardzo wysoko ponieważ mam seryjne błotniki (tylko zaklepany wewnętrny rancik) i dla tego na większą glebe póki co nie ma szans
ale juz nie bawem .....
gumy 195/45r16 na przodzie i tył standardowe 215/40r16
koła keskin kt1 16x9 ET 30 + dystans 25mm co daje ET 05
tył musiał się dotrzeć
na zamontowanie czekaja jeszcze takie zabawki
oraz moje największe mażenie czyli ....
w rozmiarze przód 9x16 oraz tył 10,5x16
a tu nowiótkie ranciki na tył
jesli chodzi o plany to napewno dojdzie kompletny chromline
napewno nie bedzie BLACK HELLI oraz czarnejh nerki
pomarańcze napewną zostaną bo tu wygladają fenomenalnie
niebawem dojdzie nowy lakier ale sam nie wiem jaki jeszcze. mysle nad brązem z brokatem jakaś czerń lub ciemna wiśnia
niestety błotniki bedą musiały być sklepane na ostro by upchnąć 10,5j
wtedy napewno gleba zjedzie dużo w dół
na przyszły sezon przewiduje nowy silnik
i tak to z grubsza wygląda.
pewnie nowe fotki wkleje dopiero na nowych kołach, lakierze i glebie
POZDRAWIAM