BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 01:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
tak, dobrze się domyślasz :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: podkarpackie
piotres napisał(a):
Trzeba napisac nowy program sterujacy pod to . Intercooler we wszystkich dieslach BMW jest typu FM i jest dosyc wydajny wiec nic wiecej nie trzeba robic .

A osiagi - nie wiem ile KM srednio wychodzi, ale byl kiedys na bmw klub ktos z 330d 184 wlasnie z tym turbem to mial 260KM w programie lajtowym i rzekomo 297 KM w programie typu killer . Tyle ze on cos tam jeszcze nadlubal, jak Ci zalezy to poszukam jego nicku .




Witam
Jak byś mógł przybliżyć coś więcej na ten temat to był bym wdzięczny,
szukam coś takiego, tylko nie aż tyle km. wystarczy w okolicy 250km


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 08:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
inven napisał(a):
Witam
Jak byś mógł przybliżyć coś więcej na ten temat to był bym wdzięczny,
szukam coś takiego, tylko nie aż tyle km. wystarczy w okolicy 250km


Proszę bardzo

http://www.gekocars.pl/tabela1.php?m=BMW

Jeśli masz jednostkę 204 konną w manualu to żaden problem uzyskać 250 Kucy o ponad 500 Nm momentu

Poznań

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: podkarpackie
przemo78 napisał(a):

Jeśli masz jednostkę 204 konną w manualu to żaden problem uzyskać 250 Kucy o ponad 500 Nm momentu

Poznań


Niestety nie :zalamany: , mam jednostkę 184km 2000r. w manualu, i problem taki że by się chciało więcej i nie wiadomo jak je uzyskać, sam program to trochę mało 225km, w tej chwili mam program na jakieś 215km i nie chcę robić następnego by uzyskać zaledwie 10km, więc rozglądam się za czymś innym, może turbo, wtryski sam nie wiem :zalamany:

Dzięki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 01:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
większe turbo powinno załatwić sprawę :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 15:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Stalowa Wola
silniki 204KM mają czasem w serii niecałe 220KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 19:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: podkarpackie
Więc turbo GT2260V od modelu 204km będzie wystarczająca by osiągnąć okolice 250km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 16:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Turbina GT22 to jest od modelu 184km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 08:51 
Mario84 ile zapłaciłes za zwiekszenie ciśnienia w turbinie ?;>


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 22:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Chip u Wojtka kosztowal 1500zl i to bylo juz wszystko w tym lacznie z hamownia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Lokalizacja: Legnica
Mario, śniegi stopniały już 3 miesiące temu a filmiku ni huhu :P

Czekamy :P

P.S matima ładnie 240 km/h, troche żeś tam kogoś oświetlił tymi długimi na koniec filmu :D

_________________
More!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 08:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Magsiu napisał(a):
P.S matima ładnie 240 km/h, troche żeś tam kogoś oświetlił tymi długimi na koniec filmu :D


gdyby nie górka i koleś w Vanie jadący lewym przepisowo to by zamknęła budzik :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: wawa
Witam Panowie

Od 1,5 tygodnia siedzi w mojej 330d 184km turbina od x5 218km.
Czy kiedykolwiek ktos miał z tym doświadczenie -nie moge sobie poradzic z wysterowaniem doładowania. Wiedza warszawskich tunerów jest okrojona na temat 330d.
Ale rzeczowo -problem zaczyna sie przy gwałtownym wciśnięciu gazu auto kopci i dostaje muła , nataomiast jesli potrzymam go chwile na półgazie zaczyna naprawde spoko przyspieszać i jest tak do konca przez wszystkie biegi. Nie wiem czy nie radzi sobie solenoid ,kierownica spalin jest zle ustawiona , zadane doładowanie na dole za małe ?

PS. Wymieniłem wszystkie solenoidy na nowe,filtry w tym odmy, przepływke , wgrałem nowy soft do EDC.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Wyglada na to, ze sam bedziesz musial rozwiazac ten problem - moim zdaniem szukaj kogos kto podepnie Ci jakiegos kompa z funkcja data logging na roznych kanalach z OBD - monitoruj np. cisnienie doladowania i wszystko co tylko da rade obsluzyc ten sprzet w BMW. A pozniej porownaj wykresy tego co sie dzieje gdy auto muli i tego gdy sie dobrze zbiera (powinno Cie to w jakis sposob naprowadzic na to w czym lezy problem).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 09:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: wawa
tak to widze - dzis bede modził przy kierownicy spalin . Z softu wynika ze dawka paliwa jest ogromna a turbina nie wstaje .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 11:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: wawa
ZROBIONE ! turbo podaje jak trzeba - ogranicznik kierownicy spalin był zle ustawiony. Dziś jade na hamownie testa zrobic . W przyszłym tyg soft i zobaczymy co jest warte 330d 184km z gt2260v.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: wawa
330d 184KM+ gt2260v@ 224KM 534NM bez programu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
iderafi napisał(a):
330d 184KM+ gt2260v@ 224KM 534NM bez programu
:przestraszony: na prawdę spoko!!! to teraz na ładnego czipsa czekamy wykresik i filmik :]

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
no to ladna ilosc kucy ci wyskoczyla
ciekawe co na to powie sprzeglo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: wawa
szkoda tyko ze po 3000 obr brakuje paliwka i słabnie dzidzia :) Sofcik powinien wszystko załatwic :d
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL