BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 17:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] temperatua za wysoka
PostNapisane: 12 marca 2009, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
Koledzy mam e34 M40 i taki problem:

Silnik mi się przegrzewa jakie mogą być tego przyczyny?

Jeżeli chodzi o visco to musze powiedzieć, że się nie załącza, ale wymianiałem już dwukrotnie i za każdym razem bez rezultatów.

Czy problemem przegrzewającego sie slinika i jednoczesnie nie załączającego się visko będzie termostat?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 16:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Masz ogrzewanie w aucie??? Sprawdź czy wszystkie węże od chłodnicy się nagrzewają.
Daj znać!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 17:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
może termostat Tobie się zacina ?

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 17:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
odpal auto, poczekaj az troche sie nagrzeje zobacz czy wszystkie weze sa ciepłe. Włacz ogrzewanie na maxa w srodku i powiedz czy leci powietrze gorace czy letnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
jezeli mozesz zatrzymac reka wiskoze jak silnik jest nagrzany to znaczy ze wisko musisz kupic nowe :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 23:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
Przemas137 napisał(a):
Masz ogrzewanie w aucie??? Sprawdź czy wszystkie węże od chłodnicy się nagrzewają.
Daj znać!!!



Czy wszystkie węże są gorące to nie wiem, ale na pewno niektóre z nich tak bo już sprawdzałem. Jutro zobacze reszte. Ogrzewanie w aucie jak najbardziej mam.

Nie wiem czy sie dobrze zrozumieliśmy, ale może napisze jeszcze raz że nie mam problemu z niska temperatua tylko z za wysoką, wskazówka temp jest przechylona w prawa strone.


Jak sprawdze te węże to sie zaraz odezwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 00:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: BĂŞdzin
Nie zrozumiałeś kolegów... Jeżeli nie wszystkie węże by się nagrzewały znaczy że układ jest zapowietrzony i może to być przyczyna grzania się silnika... Sprawdź czy masz wogóle ciecz w zbiorniczku wyrównawczym... Kolejną przyczyną może być zacinający się termostat....a w ostateczności uszczelka pod głowicą lub pęknięty blok czego nie życzę.

_________________
BMW - Bokiem MoÂżna Wszystko ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 06:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
Zacznij od prostych rzeczy.

Sprawdz te weze i stan cieczy to jest pierwsze co musisz zrobic:P Pozniej zobacz czy pasek klinowy masz dobrze naciagniety:) Wiscko jak ktorys z kolegów napisał powinno sie krecic z dosc duza siła (nie zatrzymasz reka) Jezeli nic nie znajdziesz z powyzszych wskazówek przejdz do sprawdzenia uszczelki pod głowica:) Odkrec korek od zbiorniczka wyrównawczego(potrzeba 2 osoby) jedna osoba musi troche pogazowac autem a druga patrzecz czy w zbiorniczku nie pojawiaja sie bąbelki powietrza:P
2 sposób aby to sprawdzic jest: zakrec korek z powrotem dodawaj gazu samochodem (potrzebne 2 osoby) i trzymaj za którys z wezy i sprawdzaj czy w kazdej pozycji gazu waz jest twardy czy miekki. Jezeli weze beda miekki to nie masz obawy ze to jest głowica czy tez blok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: lublin
witam powiecie mi moze jakie sa objawy jak peknie blok lub poszla uszczelka pod glowica?????? mam duzy wyciek wody w e34 tam za tymi kolami co jest pasek. w chlodnicy niewielka ilosc plynu sie utrzymuje ale jak dolewam ponad to odrazu duzym strumieniem wlasnie z tamtad leci woda silnik nie przegzewa sie tylko nie ma cieplego nawiewu, niechce sam odkrecac i zdejmowac paska a wycieku od spodu nie widac przednia czesc silnika wlasnie za tymi kolami........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 10:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: lublin
witam powiecie mi moze jakie sa objawy jak peknie blok lub poszla uszczelka pod glowica?????? mam duzy wyciek wody w e34 tam za tymi kolami co jest pasek. w chlodnicy niewielka ilosc plynu sie utrzymuje ale jak dolewam ponad to odrazu duzym strumieniem wlasnie z tamtad leci woda silnik nie przegzewa sie tylko nie ma cieplego nawiewu, niechce sam odkrecac i zdejmowac paska a wycieku od spodu nie widac przednia czesc silnika wlasnie za tymi kolami........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 17:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
Panowie tak więc sytuacja wyglada nastepująco.

Auto zagrzałem, wszystkie węże są gorące, ogrzewanie w środku działa bardzo dobrze-leci gorące powietrze. Jak ustawiłem je na maksa razem z wentylatorem to temp na wskaźniku spadła poniżej 90C.

Kiedy ogrzewanie wyłaczyłem to znów temp wskoczyła powyżej tego poziomu.
Woda w zbiorniku jest na właściwym poziomie.

Wisco reką nie mogłem zatrzymać

Nie widziałem pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym. Węże są raczej miekkie, ale jak był dodawany gaz to twardniały.

Co w takim razie może być moim problemem., :przestraszony:

dzieki za wszystkie podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
Pompa wody? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 10:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
Ale to pewne, że to pompa wodna czy tylko przypuszczenie.

Chciałbym sprawdzic wszystko samodzielnie i jezeli mi sie uda to tez naprawić, a do mechanika autko oddać w ostateczności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 16:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
Objawy jakie podales pasuja do mojej diagnozy..Pewnie skrzydełka sa juz wypierd...i dlatego nie ma prawidłowego obiegu płynu chłodniczego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 17:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
a wszystkie weże twardnieją ?

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL