BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 19:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Stukanie w tylnym kole!!!POMOCY
PostNapisane: 12 marca 2009, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Witam!!!Mam pytanie do was mam nadzieje że pomożecie bo ja wysiadam:(Wiec tak w moim BMW e36 slychać wyraźne stukanie w lewym tylnym kole,nie wiem co się dzieje tak nie ma żadnych luzów jak poruszam kolem gdy jest auto poodniesione ale nie dawno zobaczyłem że jesli ,,kopne,, w koło to słychać ten sam dzwiek to stukanie i wydaje mi sie ze to tuleja na wachaczu.Teraz pytanie,musze zrobić 200km na tym wahaczu i czy nic sie nie stanie jak będe tak jezdzić tylko te 200km.A potem auto odstawie do mechanika ale co to może być wachacz?Pomocy!:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 22:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Jeśli to jest ta główna tuleja w wahaczu to jak będziesz tak jeżdził to potem może nie udać Ci sie jej zdjąć albo założyć nowej. Wtedy zostaje Ci kupno drugiego wahacza. Koszt takiej tuleji to u mnie jest 48zł. Zaś używany wahacz to 100zł. Ja w poprzednim aucie miałem do wymiany łożysko i tą tuleje to kupiłem cały wahacz z anglika, no i wymiana byla prostsza ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 07:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Ale jak bede jezdzić to czy jest ryzyko że zepsuje sie cos innego?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 10:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Objawy typowe dla gumowej podpory zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL