BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 17:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
jeszcze mam pytanie. jaka bedzie odleglos zaworu od tloka jesli ustawie go w punkcie gmp? ciekawi mnie czy gleboko wpadnie mi zawor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Nie rób tak jak ci piszą, żebyś podpierał zawór tłokiem. Podłącz kompresor pod dziurę w głowicy po świecy zapłonowej tak jak ja ci napisałem !!! Dlaczego tak ? Spróbuj zrobić jak ci tu radzą inni to się przekonasz :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
lizardking napisał(a):
Nie rób tak jak ci piszą, żebyś podpierał zawór tłokiem. Podłącz kompresor pod dziurę w głowicy po świecy zapłonowej tak jak ja ci napisałem !!! Dlaczego tak ? Spróbuj zrobić jak ci tu radzą inni to się przekonasz :D


Po prostu troche ciezej zapiac zamki... Nic poza tym. A jak jest nowy uszczelniacz to zawor bedzie przez dluzszy czas w takiej pozycji w jakiej go zostawimy

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
ale ja nie mam kompresora, dlatego chce to zrobic w taki sposob na jaki mam mozliwosci. dlaczego mam tak nie robic? jesli jedna osoba bedzie trzymac zawor na magnesie a droga bedzie starac sie wlozyc te klipsy na swoje miejsce to chyba nie bedzie problemu. chodzi mi tylko jak gleboko wleci zawor nad tlokiem polozonym w punkcie gmp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 09:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Nie mam możliwości zmierzenia w silniku m43 ale w m40 musisz liczyc że zawór opadnie o jakieś 12mm.Dlatego wcześniej radziłem Ci żebyś włożył do cylindra sznur ,szkód nie narobi łatwo go wyjmiesz a zawór opadnie znacznie mniej .Magnes będzie przydatny ale nie licz na to że utrzyma zawór,będzie przyciągał sprężynę i miseczkę co znacznie utrudni założenia zamków.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
dzisiaj odkrecilem i poprostu mnie zamurowalo. swieca od tego tloka co ustawialem na gmp, byla porostu zniszczona, jakby coc w nia pierdyklo. elektroda byla zgnieciona, poprostu masakra. zdjalem sprezyne z zaworu ssacego, zawor byl mozna by powiedziec zapieczony bo sie wogole nie roszal, walnalem go lekko kluczem i odskoczyl tylko ze troche ciezko chodzi. i teraz nie wiem co robic, i co moze byc przyczyna tego ze tak swiece zmasakrowalo. prosze o jakies wskazowki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 19:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
UUUUU jednak musisz zdjąc głowicę :zly: wydaje mi się czy zawór spotkał się z tłokiem? zniszczona świeca w sposób jaki opisałeś to nic innego jak urwany grzybek zaworu albo bardzo mocno skrzywiony zawór .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
ale w jaki sposob to sie moglo stac? ale jak by to walnol zawor w swiece to by to byl zawor wudechowy, a ja mam problem z ssacym( bo to na nim mam pozdzierana krzywke walka, i zniego spada mi pychacz zaworowy). bo w sumie ssacy jest dalej polozony niz wydechowy. jutro zrobie pare fotek,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL