BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 17:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Prawie łysa opona z prawej strony....
PostNapisane: 14 marca 2009, 15:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 239
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: było e36
Kod silnika: M40
Mam maly problem... :( dzisiaj zauwazylem ze opona z prawej strony jest prawie lysa natomiast lewa jest jeszcze w miare dobrym stanie....opona jest zdarta w miare rowno po obu stronach....w czym moze byc problem? :zdziwko:

Z gory dzieki za podpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 15:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Nie wyważone koło lub zużyte elementy zawieszenia.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 18:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 306
Lokalizacja: Z nikÂąd
Przemas137 napisał(a):
Nie wyważone koło lub zużyte elementy zawieszenia.

Ewentualnie zbieżność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: Irlandia
Koncowka drazka,byc moze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: gdzies tam gdzie brak glopkow
GEOMETRIA !!!!!!!!

_________________
bmw E36 316


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: Irlandia
bzyk168 napisał(a):
GEOMETRIA !!!!!!!!

Geometria tak sama z siebie sie nie rozreguluje. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Końcówki drążka. Sprawdź czy nie masz luzów jak kołem ruszasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: gdzies tam gdzie brak glopkow
no sama nie ale od naszych drog TAK a loz na kole to:
tyl-przod gumy stabiliatorow
a pr-lewo koncowka ale jedna tez panowie nie pada tylko obie a juz tym bardziej sama z siebie Krokodyl...!!!!!!

_________________
bmw E36 316


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: Irlandia
bzyk168 napisał(a):
no sama nie ale od naszych drog TAK a loz na kole to:
tyl-przod gumy stabiliatorow
a pr-lewo koncowka ale jedna tez panowie nie pada tylko obie a juz tym bardziej sama z siebie Krokodyl...!!!!!!

Czytaj ze zrozumieniem-napisalem,ze geometria sama z siebie sie nierozleguluje.Po drugie to jedna koncowka ma prawo pasc a druga moze miec sie calkiem dobrze.Mi na przyklad dwa miechy po wymianie obu,jedna sie rozsypala,a druga polatala jeszcze kilkadziesiat tys.kilosow,wiec jaki z tego wniosek???A po trzecie to co ma stabilizator do scierania jednej z opon?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
witam - jesli opona jest rownomiernie zuzyta - bez tzw schodkow/zuzyty amortyzator/ lub tez po widocznym zuzyciu z prawej lub z prawej strony /zbieznosc ewntualnie kat pochylenia kola / albo tez zuzyta posrodku bieznika /za duzo powietrza / lub tez zuzyta po lewej i prawej stronie /za malo powietrza /- to wydaje mi sie ze wszystko oki- pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: gdzies tam gdzie brak glopkow
jak lupesz w doly to pada 1 koncowka kroko... i tez czytaj ze zrozumieniem WW

_________________
bmw E36 316


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: Irlandia
bzyk168 napisał(a):
jak lupesz w doly to pada 1 koncowka kroko... i tez czytaj ze zrozumieniem WW

Akurat nie jezdzilem po dziurach,tylko odpadl dekielek zabezpieczajacy ten gwintowant trzpien,pomimo,ze Made in Germany :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 13:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 239
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: było e36
Kod silnika: M40
Jesli chodzi o geometrie to jest ok czyli pozostaje prawdopodobnie cos z elementow zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL