BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 22:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] BMW E36 2.0 24V TRZESIE SILNIKIEM
PostNapisane: 17 marca 2009, 12:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: ÂłUKĂłW
WITAM MAM PROBLEM ZE SWOJĄ E36 2.0 24V M50 MIANOWICIE CHODZI O DRGANIA NA BIEGU JAŁOWYM WRĘCZ TRZESIE MOTOREM:( OBROTY NIE FALUJA A JAK ODŁĄCZAM PRZEPŁYWKĘ TO CHODZI JESZCZE NIE RÓWNIEJ:( JAKA MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA????????????


Nie krzycz na forum! Kucharz

_________________
KOMISAR2009


Ostatnio edytowano 17 marca 2009, 12:56 przez KOMISAR2009, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 12:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: Kwidzyn
na moje : poduszki pod silnikiem , miałem tak w e46 wymieniłem lewą poduszkę i po problemie


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 12:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Zgadzam się z kolegą wyżej .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 14:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
Witam.

U mnie przyczyną była brudna przepustnica, została wyczyszczona i po kłopocie. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: ÂłUKĂłW
SPRAWDZE TA PODUSZKE ALE OBROTY NIE CHODZA NA WSKAZNIKU ALE JAKOS TAK NIEROWNO CHODZI I TO NAWET BARDZO

_________________
KOMISAR2009


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 16:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
Przyczyn moze byc duzo :( zamach, sonda i jak wspomniana poduszka podlacz auto pod kompa moze znajdzie przyczyne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 18:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
porutaaa, nie wiem pod jaki komputer podpinasz auto, ale jeszcze nie słyszałem o takim co by uszkodzoną poduszkę silnika zdiagnozował. Sprawdż w jakim stanie są te gumy jak chłopaki radzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
El-Tomaso napisał(a):
porutaaa, nie wiem pod jaki komputer podpinasz auto, ale jeszcze nie słyszałem o takim co by uszkodzoną poduszkę silnika zdiagnozował. Sprawdż w jakim stanie są te gumy jak chłopaki radzą.


Chodzilo mi o to ze to nie koniecznie moze byc poduszka silnika przyczyn moze byc kilka, ewentualnie mozna podlaczyc czy nie ma zadnego bledu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 50
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
sprawdź podciśnienia

_________________
Oceń moją qp
viewtopic.php?f=6&t=62595
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 76
Lokalizacja: Pod Warszawą
by nie zaśmiecać forum ma takie pytanie, poduszki silnika e36 i e46 są takie same?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 14:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: AbramĂłw/
witam ja mam podobną przyczyne trzęsie śilnikiem i chodzi na dwa gary . wiem ze przyczyn moze być dużo ? co mam sprawdzić.Pomózcie .Mam bmw e36 320i,
bez vanosu

_________________
dawid szy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 16:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
mialem identycznie jak wy koledzy,silnik az podskakiwał i okazało sie sonda lambda :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 17:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
ja mam tez ten problem trzesie autem jak stoi w miejscu pojechalem na kompa i pokazalo ze sonda jest juz doniczego jutro jade po nia i zaloze mam nadzieje ze to bedzie to...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Witam. Miałem założyć nowy temat ale widzę że mogę podłączyć się po ten, a wiec:
Posiadam E46 320d i na biegu jałowym strasznie drży auto aż nie które plastiki "skrzypią" co strasznie Mnie wkurza, co to może byc?
poduszki pod silnikiem? niechciałbym wymienić pół samochodu wiec czekam na opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 09:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: ÂłUKĂłW
Poduszki całe. Wymienilem cewki na boscha uzywane bo mialem te zundepule czy jakos tak i niby troche lepiej ale nadal czuc te drgania i nadal trzesie:( a tak wogole czy jesli w nocy te cewki iskrza na jalowym to znaczy ze sa zle??????

_________________
KOMISAR2009


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 09:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
KOMISAR2009 napisał(a):
a tak wogole czy jesli w nocy te cewki iskrza na jalowym to znaczy ze sa zle??????

No raczej dobre nie są. Jeżeli jest iskrzenie to pewnie mają przebicie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: ÂłUKĂłW
nie wiem juz sam sprawdzalem 3 kpl i wszystkie iskrza :( nie mam pojecia odchodze juz od rozumu

_________________
KOMISAR2009


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: ÂłUKĂłW
a amoze wie ktos co to za czujnik jest w obudowie filtra powietrza w e36 m50 2.0 od ktorego wychodza 2 gumowe przewody nr z niego 1730682? za co on odpowiada?????

_________________
KOMISAR2009


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
kolego wyczyść masy silnika na akumulatorze silniku i karoserii.
Po prostu ucieka Ci iskra bo nie ma dobrej masy więc smiga gdzies koło cewki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: ÂłUKĂłW
a gdzie te przewody od masy sa?

_________________
KOMISAR2009


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL