BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 00:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik - dławienie
PostNapisane: 17 marca 2009, 10:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: krakĂłw
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57
Witam! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem 316i, 94 r. To moje pierwsze BMW. Jak zapalam auto np. po nocy, strasznie sie dławi, dodając gazu nie przyspiesza, szarpie go. Auto ma wymontowaną instalację gazową, czy jest mozliwość, że kiedyś gaz wystrzelił i np. coś jest nie tak z przepływomierzem, czy też może być inna przyczyna tego problemu.
Prosze o pomoc. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 17 marca 2009, 11:18 przez maksymilian, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 11:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Odłącz kabel od przepływomierza na zapalonym silniku i zobacz jaka jest reakcja,jeśli nie ma żadnej może to byc przepływomierz.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: stg
Przemas137 napisał(a):
Odłącz kabel od przepływomierza na zapalonym silniku i zobacz jaka jest reakcja,jeśli nie ma żadnej może to byc przepływomierz.
Pozdrawiam

odłąćzyłem i przygasa silnik co to moze być??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 19:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
To znaczy, że przepływka powinna OK.
Szukaj dalej. Zacznij od kabli i świec. Jak nie znajdziesz to podjedz pod kompa. Zapłacisz 50zł ale już powinni powiedzieć co jest nie tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 19:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
To raczej przepływka bedzie si.Jedż na komputer bo to może być dużo gdybania.Może sonda,może świece...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 19:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
święta prawda przy tej ilości czujników na silniku pierwszy powinien być komp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: stg
ryszard55 napisał(a):
święta prawda przy tej ilości czujników na silniku pierwszy powinien być komp

wiem chłopaki ale byłem pod kompem i nic nie wykazało i co teraz zrobić?świece zmienione chociaż jak zmieniałem to jedna była lekko przykopcona tzn. chyba ma za bogatą dawkę ale o co comon to niewiem licze na wsparcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ElblÂąg
Może silniczek krokowy jest do wyczyszczenia, albo do wymiany. U mnie się dławi czasami i to na pewno jest silnik krokowy bo się przycina


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 18:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
A sprawdź filtr paliwa. Może jest zapchany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: stg
Przemas137 napisał(a):
A sprawdź filtr paliwa. Może jest zapchany.

kurcze filtr zmieniałem 8000km temu chyba sie nie zapchał a z resztą robiła to samo przed wymianą , a co do korkowego niewiem ale to by zdrowo bujało obrotami... problem jak cholera macie coś jeszcze ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego co to był za komp
aż trudno uwierzyć że nic nie wyszło
a jak jest na rozgrzanym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: stg
ryszard55 napisał(a):
Kolego co to był za komp
aż trudno uwierzyć że nic nie wyszło
a jak jest na rozgrzanym?

no powaga
własnie na rozgrzanym jest problem z odpaleniem musze przytrzymać gaz i pare sekund pokrece i zatrybi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL