BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] problem z przyspieszaniem w dieslu 530
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 11:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Gorlice
WItam.Mam pewien kłopocik z moją becią.Od pewnego czasu w mojej 530 d e39 zaczął sie problem z przyspieszaniem.Do 2500 obrotów przyspiesza w miarę ale potem zaczyna sie dzóra i nic się nie dzieje.auto przyspiesza powoli jak zwykły diesel.wygląda to tak jakby turbina sie odłanczała lub robiło sietakie duże cisnienie w niej że coś rozsadza i całe ciśnienie z turba ucieka.byłem w aso i na komputerze wyłapuje bład czujnnika dawki wtrysku paliwa.Wymieniłem cały wtrysk z tym czujnikiem na nowy i nic.dalej tosamo tylko skasowali mnie 2800 zł za naprawę.Może ktoś coś doradzi bo widze żę aso doji kasiorę i nic poza tym.byłem też u elektryka by sprawdził połączenie z tym czujnikiem ale jest ok.Na dodatek w serwisie bomp wtryskowych bosch powiedzieli mi że wymienony element pracuje bez zażuttu.oczekuję pomocy bo moja niunia zawsze chodziła idealnie i nie chce się z nią rozstawać .

_________________
dziadek164


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 09:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
Na moje to bunia wchodzi na program awaryjny, ale to juz w ASO by ci powiedzieli.
Pewnie turbo do regeneracji.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 09:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Musisz zobaczyć turbinę. W znajomym Passacie TDi były takie same objawy i okazało się że trzeb wymienić turbinę. Ew. dać ja regeneracji lub kupić używaną z niedużym przebiegiem. Jeśli to olejesz i będziesz jeździł może to mieć nie miłe konsekwencje w postaci walnięcia turbiny gdzieś daleko od domu i wtedy tylko laweta + poważne uszkodzenia silnika. Takie to już są te TD.

pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 19:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: koszalin
A na moje to jest to zawór recylkulacji spalin on może być w śodku zmurszały i całe ciśnienie będzie uciekać a komputer ci nic nie wykarze. możesz go sobie sprawdzić zaślepiając te dwa wężyki co do niego dochodzą i się przejedz jak będzie dobrze to trzy stówki nowy kosztuje i problem z głowy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 15:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
Ja mialem podobnie jak mialem walnieta pompe paliwa. Napisz czy do tych 2500 przyspiesza Ci dynamicznie?? Bo u mnie to raczej mulowata byla.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 16:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
ciekawi mnie o jakich to dwóch przewodach myślisz i gdzie to tak egry są po 300zł??

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 19:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
przepływomierz?????:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: koszalin
no to są dwa wężyki w sumie :zawstydzony: . zmieniałem go u siebie rok temu i tak kosztował w koszalinie w sklepie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 07:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
kolego na bank przepływomierz
pozdro adam :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
Kolego mam to samo w moim tdsie... od dołu muli. wchodząc na 2 tys turbo dmucha aż w pewnym momencie(róznie bywa kiedy) coś stopuje ... czasem przez chwile a czasem do konca az po zmiane biegu...

szukałem juz wszędzie... turbo ok.. czyste sprawne...
przepływka nowa. wymiana .. potem oryginał ze sprawnego tdsa.... to nie to,
wyciągnieta "gruszka" z pod turbo.. wszystko sprawne...
zawór egr oraz podcisnienia przeczyszczone pozmieniane i powykręcane :) nic
choć róznie z elektrozaworami... na jednym mniej mulił na drugim w ogole nie chciał przyspieszać.

rece opadają.. może poprostu pompka nie trzyma ciśnien i w zaworach tez go nie ma.

efekt taki ze autko dalej od dołu nie ciągnie... jedynka nie zapiszczy... a jak juz wejdzie na turbo to coś szarpie ale to nie to !

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
no i sie doczekalismy czasow kiedy to slynne 3,0 D zastapia miejsce tak niedobrego i beznadziejnego TDSa w garazach mechanikow .... a podobno 3,0 D to taka rewelacja, ale jak widac, lubi tez sie popsuc, a z wiekiem bedzie coraz fajniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
marcellchen napisał(a):
no i sie doczekalismy czasow kiedy to slynne 3,0 D zastapia miejsce tak niedobrego i beznadziejnego TDSa w garazach mechanikow .... a podobno 3,0 D to taka rewelacja, ale jak widac, lubi tez sie popsuc, a z wiekiem bedzie coraz fajniej.



ciesz się ciesz, tyle że 3.0d z zatartą turbiną i na czterech garkach objedzie twoją E36 na galowo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
lizardking, mozesz mnie i na jednym garku objechac, przejmowac sie jakos specjalnie nie bede

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
marcellchen napisał(a):
lizardking, mozesz mnie i na jednym garku objechac, przejmowac sie jakos specjalnie nie bede


browar za wypowiedź:) My w td/s - kach sie nigdzie nie spieszymy i nikt nas nie musi objezdzać..

a swoją droga silnik td/s'a był robiony 11 lat i jakoś specjalnie nikt na niego nie narzekał... złą opinie temu silnikowi zrobiła Omega gdzie zle zaprojektowany był układ chłodzenia i poprostu sie te silniki przegrzewały...

nie powiem tez ze tdsy to bardzo silne silniki i głupioodporne na wszystko bo to nie prawda.
Ale należycie traktowany td/s wytrzyma długo.

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 08:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Koledzy żartowałem, nie gniewajcie się !!! :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z przyspieszaniem w dieslu 530
PostNapisane: 18 marca 2009, 10:27 
dziadek164 napisał(a):
WItam.Mam pewien kłopocik z moją becią.Od pewnego czasu w mojej 530 d e39 zaczął sie problem z przyspieszaniem.Do 2500 obrotów przyspiesza w miarę ale potem zaczyna sie dzóra i nic się nie dzieje.auto przyspiesza powoli jak zwykły diesel.wygląda to tak jakby turbina sie odłanczała lub robiło sietakie duże cisnienie w niej że coś rozsadza i całe ciśnienie z turba ucieka.byłem w aso i na komputerze wyłapuje bład czujnnika dawki wtrysku paliwa.Wymieniłem cały wtrysk z tym czujnikiem na nowy i nic.dalej tosamo tylko skasowali mnie 2800 zł za naprawę.Może ktoś coś doradzi bo widze żę aso doji kasiorę i nic poza tym.byłem też u elektryka by sprawdził połączenie z tym czujnikiem ale jest ok.Na dodatek w serwisie bomp wtryskowych bosch powiedzieli mi że wymienony element pracuje bez zażuttu.oczekuję pomocy bo moja niunia zawsze chodziła idealnie i nie chce się z nią rozstawać .


miałem dokładnie ten sam problem,wyskakiwał ten sam błąd na komputerze, w serwisie wymienili czujniki common raily (2 szt każdy po 879zł) i było to samo, - W KOŃCU znalazłem - jest to pompa paliwowa wysokiego ciśnienia znajduje się na wysokości fotela kierowcy pod autem koszt z boscha z wymianą 900zł.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 13:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Ta pompa nie jest wysokiego ciśnienia kolego, to pompa progowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Mielno
Witam! mam podobny problem co kolega zakladajacy temat , mianowicie problem wystepuje tylko na 4 i 5 biegu gdy daje gaz do konca. samochod niby cos przyspiesza ale strasznie slabo zauwazylem ze chyba turbina sie nie wlacza robi sie tak raz na jakis czas ale sie robi i wkurza mnie strasznie! gdy np przychamuje troszke wrzuce 3bieg i pelny gaz auto idzie idealnie, przeplywomierz wymienilem na bosch-owski jakies 4 miesiace wczesniej (zreszta jak byla przeplywka walnieta to auto w ogole nie jechalo i na nizszych biegach tez mial mula).nie czyscilem jeszcze tego zawor agr czy egr od turbo nie wiem czy to moze byc przyczyna czy cos innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 23:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dziadek164sprzawdz moze faktycznie jest to pompa progowa czy paliwowa jak pisza koledzy, a jednak moze bedzie to ta usterka.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 00:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
nie dawno wymieniałem przepływomierz.
Przy standartowym oprogramowaniu z walniętą przepływką był ten sam efekt. Jednakże po powrocie do mojego kompa i w 100% sprawnej przepływce wszystko jak ręką odjął.

na kompie nic nie pokazywało, żadnej awarii, gdyż była to nie wielka usterka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL