BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 535i problem z obrotami
PostNapisane: 18 marca 2009, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
Witam jestem nowy na forum i mam problem ze swoim bmw e34 535i. mianowicie problem jest ze posiadam w niej gaz na blosie od niedawna ale nie miałem żadnego strzału. ale gdy bunie odpale z rana to wkręca się tylko do 2tys/obr na gazie i na benzynie nie wiem co jest ale zauwarzyłem ze jak sie nagrzewa to jest coraz lepiej ale gdy ja zostawie i ostygnie to z powrotem jest to samo. czy moze być to coś z gazem bo wczesniej tak nie bylo. prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Witaj. Może dostaje za dużo powietrza. Na zimnym silniku potrzebna jest bogatsza mieszanka i przez się dusi. Jak złapie temperaturę wystarczy że mieszanka będzie uboższa. Każdy wie że ciepły silnik spala mniej paliwa. Sprawdż szczelność przewodów i udaj się do gazownika na regulacje. Nie wykluczone też, że sonda przekłamuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
AHA. a opłaca sie jechac na kompa czy nie za bardzo??? no niby sprawdzalem czy jest szczelny no i wszystko oki. no ale na gazie i tak praktycznie nie jezdze bardziej mi zależy o Pb. bo tak to naprawde kiepskawo jest. no i tak jak sie jej doda wiecej gazu to tak sie dlawi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
aaaa i jeszcze mam centralke do gazu automatyczna i jak przelacze na gaz to po zgaszeniu auta i tak zapalam na Pb ale musze trochce dlugo krecic ze by mi odpalila. tak ja by iskry brakowalo albo Pb. moze to cos ten gazownik pomerdal i sieje jakimis bledami??? co ty na to??? no i jes takie troche spalanie big bo tak pokazuje 20l a wczesniej tak 17l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
A co to za 535 manual, automat, przepustnica elektroniczna czy zwykła? Pojeździj tylko na benzynie, zobacz jak będzie odpalał. Przepływomierz w jakiej kondycji?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
manual, przepustnica zwykła. wlasnie jezdze cały czas na Pb i to samo . nic sie nie zmienia. przepływka oki. nie bylo zadnego strzału.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jak luz zaworowy? Ściągłeś wąż od gazu, całkiem zdemontowałeś mikser/blos, czy tylko nie przełączałeś na gaz?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 marca 2009, 21:55 przez Pinczer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
no tego nie jestem w stanie okreslic troche mi cos tam klekocze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
aha tylkonie przełaczalem na gaz. nie demontowalem gazu, ale on tez jes podpiety pod listwe wtryskowa wiec tam cos moze jes zle??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 22:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Musi być. Wtryski podczas pracy na gazie muszą być odcięte/odłączone. Wiec w ich wiązkę jest wpięty emulator lub przekaźnik. Ściąg chociaż wąż reduktor/mikser. Może popuszcza gaz.

Jak z tym układem zapłonowym? Na starych świecach M30 nie bardzo chce palić od kopa.

Edytuj posty bo nie wiadomo o co chodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 22:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
aha dobra a jak ten emulatoj jes kaput to moze tak sie dziac??? swiece sa nowe przewody dobre palec i kopułka oki jutro zobacze z tym wezem no i co do tego gazu to jak pisalem musze ja troche pokrecic za nim mi odpala.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 17:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
zdjelem dzisiaj tego węza i nic dalej to samo. nie wiem co dalej z tym robic. ma ktos moze \ jeszcze cos na mysli co moge z tym zrobic???j


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 17:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Podmień przepływomierz. Zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, ciśnienie jakie daje pompa paliwa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 18:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
Cytuj:
A co to za 535 manual, automat

a co ma do tego automat czy manual??

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
ale to cos ma do tego ze na zimnym zle a na ciepłym jest oki???? no tak ale nie bardzo mam czym to zmierzey musial bym do jakiegos mechanika podjechac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 15:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Znajomy tak miał w E32, nie miała za bardzo siły wjechać na wzniesienie. Dobra pompa daje ok 6 barów. U znajomego dawała 1 przy odpalaniu, po jakimś czasie jazdy na gazie, dobijała niespełna 3 bary z tego co pamiętam.

Podmień od kogoś pompę. Wężyk od regulatora ciśnienia nie jest uszkodzony? Nie spadł?

Zacznij od przepływomierza bo jego awaria jest bardzo prawdopodobna i jego podmiana najprostsza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
nie podcisnienie oki. no bede cos myślał ale nie mam zabardzo od kogo. a pompa pasowała by od 2.0 24V??? a i ja kolego to w sumie tylko na benzynie jezdze na gazie to sporadycznie i to pare kilometrow w trasie. a jak mozna sprawdzic przepływke bez podmiany????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 12:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
KRIS535i napisał(a):
pompa pasowała by od 2.0 24V???


Tak.

Co do sprawdzenia przepływomierza w domowych warunkach, raczej słabo. W sieci gdzieś widziałem coś takiego, ale ja bym wolał podmienić. Z uwagi na ryzyko nie właściwego pomiaru itd.

Kompa resetowałeś? Jeśli coś dzieje się z ciśnieniem paliwa lub osprzętem mapa może być "rozjechana".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
oki to jak cos to pompe mam a jak tego kompa zresetowac?????bede sprawdza pompe i przpływke po niedzieli i napisze co tam sie dzieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 11:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Wszystko znajdziesz używając wyszukiwarki.

RESET:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=592

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL