BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 23:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.8is mam problem pomocy
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
witam ! ! ! mam problem ze swoim IS-em czasami gdy naciskam pedal gazu samochod zamiast przyspieszac to mi zwalnia czasem nawet obroty tak mi spadna ze nawet nie moge ruszyc z miejsca podpinalem go pod komputer ale nie wykrylo mi zadnych bledow tej przyczyny jezdze na paliwku 98 myslalem ze moze jakies zle paliwo bylo nalalem drugiego i dalej to samo czy ktos mi moze pomoc co to moglo sie stac z moim is-em z gory wielkie dzieki pozdrawiam.

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 21:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
moze filtr paliwa.

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
nie jesli to byl by filt to wczesniej by padla pompka bo siatka by sie na niej zabila ale dzieki za checi pomocy

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 21:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
filtr pod progiem. juz nie ma takiej takiej przepustowosci. moj tez zachowywal sie jak by mial 90ps, ale po wymianie filtra odzyl. u mnie siedzial oe bmw i trudno mi go bylo ustami przedmuchac.

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
jeden mial podobne objawy i wymienil przewody wysokiego napiecie oraz swiece.

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
MarekBMW3 napisał(a):
wymienil przewody wysokiego


W isie przewodów nie uświadczysz.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
sprobuje wymienic przewody ale czy to cos pomorze na zimnym silniku raczej mi sie tak nie robi dopiero wtedy gdy zlapie temperaturke

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 13:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
a moze powietrze "lewe"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
jak by lapal lewe powietrze to by obroty rosly falowaly rosly w gore

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 20:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
jak mialem isa to za przewody krzyczeli 800-1000 a jakieś włoskie 650 :hyhy:

wracając to tematu
sprawdź przewody gumowe powietrza, te od filtra, te do krokowego, świece, filtry (paliwo,powietrze)

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 20:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
dzieki za info pozdro dla ciebie

[ Dodano: 16 Styczeń 2008, 17:43 ]
w dalszym ciagu mam problem z is-em wymienilem swiece przeczyscilem silniczek krokowy posprawdzalem wszystkie przewody i nic nie pomoglo <zalamka>

[ Dodano: 17 Styczeń 2008, 16:02 ]
czy ma ktos jeszcze dla mnie jakas rade ??

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 19:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Ja bym jednak sprawdził ten filtr paliwa. Tak dla spokoju.. a nóż widelec...

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 08:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
sprawdz wydajnosc układu paliwowego,odłącz przewód za filtrem i w danym czasie musi przdetłoczyć iles tam paliwa w butelce,(jest to dobrze opisane w "sam naprawiam",jesli tego testu nie przejdzie pomyslnie ja bym wówczas sprawdził pompe filtr i przewody,pozdro

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 10:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik
a ja bym nalał paliwka 95 i powinno pomóc;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 10:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
darek87rb napisał(a):
a ja bym nalał paliwka 95 i powinno pomóc;)
:padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
to nie jest wina paliwa poniewaz sposcilem 98 ile tylko sie dalo i zalalem 95 i dalej to samo

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 12:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
a co moze byc przyczyna ze rano jak zapalam fure silnik jest zimny to ma tylko 400-600 obrotow a czasem i nawet gasnie gdy temperatura rosnie to i obroty rosna przy 90 stopniach obroty wzrosna do 1100 chyba powino byc odwrotnie zimny silnik wyzsze obroty [1100] cieply okolo 900 ??

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 12:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
a co do wczesniejszej usterki mojej buni to byl przetarty kabel od sondy na szczescie mam juz druga sade i juz jest wszystko ok tylko ze zanim doszedlem do sondy to pare osob pchalo swoje lapy do mojego is-a i dlatego mam teraz problem z tymi obrotami

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: wznawiam temat problem z moim 1.8is pomocy
PostNapisane: 13 marca 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
wznawiam temat bo dalej nie usunelem tej usterki "a co moze byc przyczyna ze rano jak zapalam fure silnik jest zimny to ma tylko 400-600 obrotow a czasem i nawet gasnie gdy temperatura rosnie to i obroty rosna przy 90 stopniach obroty wzrosna do 1100 chyba powino byc odwrotnie zimny silnik wyzsze obroty [1100] cieply okolo 900 ?? a po za tym pali mi 15 na 100km jezdzac po miescie to chyba duzo jak na taki silnik na samym poczatku nie palil mi az tyle" pomozcie mi ;p

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: ZamoœÌ
dodam jeszcze do tego ze na trasie pali mi malutko z 7,5L/100km czy to moze byc jakis czujnik powietrza w bloku ze zanim silnik sie nagrzeje to mi chla jak glupi a jak jest cieplutki to normalnie komentujcie panowie

_________________
Marek K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL